EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Druzenje sa bulimijom  (Read 6737 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kuca

  • Rekreativac
  • *
  • Posts: 11
  • Gender: Female
Odg: Druzenje sa bulimijom
« Reply #10 on: December 24, 2009, 04:26:15 PM »
HMM...sad listam nesto po sajtu i,brate,pa ja kao znam sta je protein i u cemu ima proteina,ugljenih hidrata i tako toga...a,ustvari,ja pojma nemam...pa ,hajmo mi ispocetka,hmm?
sta je najbitnije za covekovu ishranu?koje supstance?u kojim namirnicama se mogu naci?koje kolicine su dozvoljene za moju tezinu i kako ih rasporediti u dnevnim obrocima?
napomenucu da sam student(jos uvek),umem da se zaucim,u sedecem polozaju i po 10 sati,sa pauzama manjim i trudim se da odradim  bar sat vremena neke aktivnosti tokom dana uz trbusnjake i sklekove uvece.Smesno,je l da?:)
hvala unapred

Offline kuca

  • Rekreativac
  • *
  • Posts: 11
  • Gender: Female
Odg: Druzenje sa bulimijom
« Reply #11 on: December 24, 2009, 05:19:32 PM »
  ma,dobro,to Hot...jes' da i nije na mestu kad gledas sa druge strane...ma,znate sta sam htela reci..aman

Offline Vexxx

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 517
  • Gender: Male
    • NVO VeraAlerEnergy - Za bolje i cistije sutra
Odg: Druzenje sa bulimijom
« Reply #12 on: December 24, 2009, 09:07:58 PM »
Chitaj ono sto je napisano. Ako mozhesh da dzedzish nad knjigom 10 sati mozes sat vremena po ovom forumu. Pogotovo sticky teme na vrhu... Ima nas ovde dosta studenata...

Offline Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *
  • Posts: 4223
  • Gender: Female
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: Druzenje sa bulimijom
« Reply #13 on: December 24, 2009, 09:15:39 PM »
Ume Und da bude kucka, znas ona je svu pamet sveta pokupila, neka brise ovu poruku ako hoce a znam da oce jer je kucka.  :evillaugh:

A najbitnija tema je ona sto je lazic valjda u podforumu ishrana postavio tu imas sve pojasnjeno.

prvi put da si nesto pametno rekao pa cu ostaviti  :blowkiss: