EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Potrebna pomoc imam viska 8 kg  (Read 8512 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Plavi Kamen

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 7
  • Gender: Female
Potrebna pomoc imam viska 8 kg
« on: May 07, 2007, 08:57:24 AM »
Potrebna mi je pomoc od strucnog osoblja ovde, postavila sam ovo pitanje i na SC ali mi se niko nije javio, pa resih da probam i ovde a i ostacu radi izuzetnih saveta :)
Moj problem je sledeci: preko ovih dugih zimskih meseci ugojila sam se 8 kg (otisla sam sa 63 na 71). Posto sam student i nemam para da platim trenera, da li bi mi iko ovde mogao pomoci oko nekog programa jer zelim da pocnem da intenzivno vezbam u teretani a ne znam odakle da krenem i sa kondicionim vezbama i sa tegovima (koliko cesto u nedelji i koliko dugo svaki dan). Visoka sam 173 cm i tezina mi je dosta ravnomerno rasporedjena tako da je svaki deo tela podjednako problematican. Sto se tice samog nacina ishrane, moj problem nije u nekvalitetnoj ishrani, nego u kolicini jela, neredovni i kasni obroci i nacin jela (jedem ispred televizora i imam veliki problem da se oslobodim te uzasne navike)

Hvala Unapred :)
« Last Edit: May 07, 2007, 09:03:22 AM by Lazic »

Offline Lazic

  • Administrator
  • *
  • Posts: 21979
  • Gender: Male
    • EXYU FITNESS
Odg: Potrebna pomoc imam viska 8 kg
« Reply #1 on: May 07, 2007, 09:00:57 AM »
Pozdrav i dobro dosla..
Naravno da cemo pomoci ,koliko se to moze.Najvise ti sama mozes da uradis ali moras da postujes neka pravila..Sto ih vise postujes, bolje ces da napredujes.

sada mi treba tvoj jelovnik, jer se neke navike tesko menjaju, zatim kako organizujes dan sto se tice obaveza i kako i gde bi trenirala..
Suplementi prodaja Srbija - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link