Autor Tema: Da li je ovo dobar program vezbanja?  (Pročitano 15216 puta)

Description:

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže filipos

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Da li je ovo dobar program vezbanja?
« poslato: Avgust 05, 2007, 09:39:51 posle podne »
Pozz svima!

Vidim kako se ovde svi medjusobno savetujete, pa rekoh mozda ce biti poneki savet i za mene Very Happy
Elem, visoka sam 180, trenutno imam 65 kg. U proteklih par meseci kalorijskom dijetom sam skinula 8 kg, a sad bih jos najvise 5. Odmah da razjasnim, nisam anoreksicna niti to zelim da budem, ali je problem sto nemam nikakvu misicnu masu. Problematicne(da ne kazem masne) zone su mi stomak, zadnjica, kukovi za zadnje strane i butine. U ostalim sam tanka. Sa tih delova treba da skinem koji cm i da ih zategnem, znaci ne da nabildujem, ali da se malo ocrtavaju misici. Zanima me vase misljenje da li cu ovim programom to uspeti i za koliko vremena, s obzirom da sam prosle nedelje pocela od nule.
Sto se ishrane tice, za dorucak popijem sok od jedne jabuke i jedne pomorandze pravljen u sokovniku i pojedem 3 keksa Zlatni pek kakao(ujutru nikad nisam gladna i ovako jedem vec 2 godine), rucak standardni, ne masno, ne slano i za veceru pojedem solju jogurta i kornfleks. Ponekad uzmem i nesto slatko izmedju rucka i vecere-puding, crnu cokoladu, malo sladoleda itd. To je to sto se ishrane tice.
Prosle nedelje sam pocela sa deckom da radim Air Alert III. Za sad mi dobro ide. Tu me zanimaju 2 stvari:
1. Da li se to moze smatrati kardio treningom? Za one koji ne znaju, to je program za kosarkase i odbojkase za povecanje odraza i bazira se u glavnom na skakanju. Radi se 3 puta nedeljno i otprilike mi treba 20 minuta sa pauzama da ga odradim.
2. Da li cu tako zategnuti noge?
Pored toga, svaki dan radim trbusnjake za podignutim nogama na krevetu(kaze decko da su ti najbolji), za sada 4 serije po 7 a svake nedelje cu povecavati za 2-3 u seriji.
U danima kad ne radim Air Alert, radim neke vezbice za zatezanje kod kuce, po pola sata. Tu nisam bas redovna  :bored:
Za koji dan planiram da kupim loptu za pilates pa i da na njoj malo vezbam.
Eto, to je program koji meni najvise odgovara. Zamolila bih vas da mi odgovorite na pitanja koja sam postavila u postu i naravno, ako imate jos neki savet, slobodno pisite

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21547
  • Thanked: 2 times
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #1 poslato: Avgust 05, 2007, 09:41:40 posle podne »
Pozdrav i dobro dosla

zasto air alert III pa onda idemo dalje
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže filipos

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #2 poslato: Avgust 05, 2007, 10:11:21 posle podne »
Hvala na dobrodoslici :)

Air Alert iz vise razloga. Uglavnom, jer je to jedina aktivnost za koju imam stalno drustvo(decka), s obzirom da nema sanse da se nakanim sama da vezbam. Drugo, mislim da je dosta intenzivan trening a kratko traje, sto mi odgovara. Probala sam trcanje, dosadi mi i odustanem. Da bih istrajala potrebno mi je nesto zanimljivo-a AA3meni jeste zanimljiv. I trece, mislim da je super za noge(a to cete ipak vi najbolje proceniti), noge mi se raspadaju posle vezbanja :clap:

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21547
  • Thanked: 2 times
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #3 poslato: Avgust 05, 2007, 10:21:19 posle podne »
imam ja nesto jace ovde na forumu za download,  ako on radi to samo za odraz ali to nije ni vazno

Quote (selected)
Sto se ishrane tice, za dorucak popijem sok od jedne jabuke i jedne pomorandze pravljen u sokovniku i pojedem 3 keksa Zlatni pek kakao(ujutru nikad nisam gladna i ovako jedem vec 2 godine), rucak standardni, ne masno, ne slano i za veceru pojedem solju jogurta i kornfleks. Ponekad uzmem i nesto slatko izmedju rucka i vecere-puding, crnu cokoladu, malo sladoleda itd. To je to sto se ishrane tice.
ako si ovako jela dok si mrsavila to je bila samo posledica promene u odnosu na raniji rezim ishrane, i pitanj je koliko i sta se skinulo, znaci pali kilogrami a salo ostalo..

ne kazem da jeste ali je to uglavnom pri ovakvoj ishrani i slucaj..

Quote (selected)
1. Da li se to moze smatrati kardio treningom? Za one koji ne znaju, to je program za kosarkase i odbojkase za povecanje odraza i bazira se u glavnom na skakanju. Radi se 3 puta nedeljno i otprilike mi treba 20 minuta sa pauzama da ga odradim.
mozes ga smatrati kao visokorizicnu kardio aktivnost, rizicna za zglobove, kolena, ledja

Quote (selected)
2. Da li cu tako zategnuti noge?
Pored toga, svaki dan radim trbusnjake za podignutim nogama na krevetu(kaze decko da su ti najbolji), za sada 4 serije po 7 a svake nedelje cu povecavati za 2-3 u seriji.
do nekog stadijuma ces ojacati i posle ces stagnirati ipak za misice najbolji rad je u teretani..
trbuh nece imati napretka ako ne promenis ishranu

za sada ti samo odgovaram na pitanja, a kasnije mozda se stvori i neka nova situacija pa da diskutujemo o tome
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže filipos

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #4 poslato: Avgust 05, 2007, 10:43:32 posle podne »
OK, hvala na odgovoru.

Ne razumem kako to "pali kilogrami a salo ostalo". Sta su kilogrami ako ne salo?

Znam da treba da jedem cesce po malo, al to  mije tesko da uskladim jer sam retko kod kuce. Mislim da se ne hranim toliko lose. Svaki dan jedem voce. Jedem meso bar 5 puta nedeljno i to uglavnom piletinu, junetinu, pastrmku, tunjevinu... Od povrca paprike, paradajz, tikvice, plavi patlidzan, lubenice, grasak... Za veceru mi je kornfleks super jer mi ne pada tesko na stomak. GDe toliko gresim sem sto ne jedem vise puta dnevno?

Nisi napisao sta mislis o vezbama na lopti?

Kako je sad za stomak najvaznija ishrana, onda ispada da dzabe radim trbusnjake.

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21547
  • Thanked: 2 times
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #5 poslato: Avgust 05, 2007, 11:00:24 posle podne »
Quote (selected)
Ne razumem kako to "pali kilogrami a salo ostalo". Sta su kilogrami ako ne salo?

pazi ovako ako ti sada imas lupam obim struka 90 cm, on se sastoji od kicmenog dela,, karlice,  zatim misicnog dela, sala .
opste poznato je da se misici(ono sto pokrece skelet) grade iskljucivo proteinima
i svaki misic se sastoji od vode i proteina(da uprostim)
ti da bi postigla da ti trenutni misic ne opada ti moras da imas konstantni unos tih proteina iz hrane za odredjenu telesnu tezinu.

ako ti hronicno radis, znaci trosis vise nego sto unosis, a pritom to sto unosis nije ono sto gradi i hrani misic sta se desava.

obim tom misica unutar tih 90 cm opada neka opadne i malo sala(gubitak vode) usled promene u nacinu ishrane, npr secer zadrzava dosta vode i samim ukidanjem istog "smrsas"par kilograma.
i ti mislis da si smrsala , i jesi ali na ustrb misicne konstrukcije

poznato je da nakon 15-20 dana dolazi do procesa topljenja masti ,i to  u odredjenim uslovima ishrane(znaci eliminisanje faktora koji donose nove naslage sala) i odredjene aerobne aktivnosti.

znaci celokupni sistem obima opada, posto tebi nije interes da ti opada obim misicne konstrukcije, misic je ono sto moze da se oblikuje a ne salo, onda moras da unosis odredjenu kolicinu proteina kroz kvalitenu hranu.
neka tvoje dnevne potrebe budu 80 gr proteina to ti je 400 gr mesa , da li ti unosis toliko -ne unosis, znaci ti svaki dan svoje misice uvodis u stanje kada oni gube od svog obima, a ovakvom ishranom stvaras uslove da se salo zadrzava ili obnavlja...

to ovako izgleda



i ti kada izmeris obime i kilazu ti si u manjku.
Quote (selected)
Nisi napisao sta mislis o vezbama na lopti?
isto sto i onim vezbama na klupi, sve je u osecaju nije vazno gde vezbas

Quote (selected)
Kako je sad za stomak najvaznija ishrana, onda ispada da dzabe radim trbusnjake.

bas tako , salo se ne skida trbusnjacima, nego pravilnom ishranom i aerobnim aktivnostima, a ti misic imas pa imas on ti drzi creva i unutrasnje stomacne organe..zkines salo preko misisca i eto trbusnjaka  :clap:
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže filipos

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #6 poslato: Avgust 05, 2007, 11:17:48 posle podne »
Aha!
Bas ti hvala na ovom pojasnjenju, stvarno nisam znala te stvari :wow:

Cu se dam u zdranje proteina :clap: Samo jos da proguglam sta treba da klopam.

Stvarno, puno ti hvala na ovome, bukvalno si mi otvorio oci :yes:

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21547
  • Thanked: 2 times
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #7 poslato: Avgust 05, 2007, 11:29:45 posle podne »
nema sta da googlas samo klines na ovaj link izaberes bilo koju temu i sve ce ti biti jasno  ;)
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže filipos

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #8 poslato: Avgust 23, 2007, 01:52:18 pre podne »
Evo mene opet:)
Polako zavrsavam i petu nedelju Air Alerta III, jedem vise proteina i primecujem promenu. Noge su mi postale MNOGO tvrdje, bolje se osecam i sve mi je lakse da uradim. Fizicka aktivnost je SUPER :clap:
E ali imam i par pitanja
1. Kao sto napisah, noge su mi tvrde, ali imam problem sto mi se ne zateze unutrasnja strana butina.Taj deo mi je bas opusten pa bih vas zamolila da mi preporucite nekoliko vezbica za kucnu varijantu ili napolje-posto u teretanu ne mogu da idem
2. Da li znate u koji tip vezbanja spada Air Alert. Mislim na teze, lakse, srednje... I kad se racuna koliko se vremena vezbalo, jel gledam koliko mi je sve ukupno vremena trebalo do kraja sa sve pauzama ili bez pauza medju serijama? Jer sa pauzama mi za sad treba oko 40 minuta. Tri puta nedeljno. Jel to dovoljno?
3. Koliko se otprilike kalorija trosi takvim vezbanjem, s obzirom da se radi najvise o skakanju?
4. Veliki problem imam sa salom na ovom delu tela koji sam zaokruzila na slici. Odatle vec godinama nikako da skinem salo. Jer znate neke vezbe za to, ili je samo do mrsavljenja?

http://img502.imageshack.us/my.php?image=ar66celpag1a111vp7.jpg

Hvala unapred
« Poslednja izmena: Avgust 23, 2007, 02:02:38 pre podne filipos »

Van mreže Dragana

  • Fitness trener
  • *****
  • Poruke: 286
  • Pol: Žena
Odg: Da li je ovo dobar program vezbanja?
« Odgovor #9 poslato: Avgust 23, 2007, 02:36:40 pre podne »
Imas malo misicne mase, a sa takvim treningom ces je tesko dobiti, pa bi bilo dobro da ukombinujes i trening u teretani, koji mozes da odradis pre air alerta. Tri puta nedeljno je ok, a drugim danima mozes da radis jutarnji kardio na prazan stomak (trcanje, bajs ili neka druga kardio sprava). Procitaj  hiit

Unutrasnja strana butina se moze zategnuti i svim osnovnim vezbama za noge (kao i izolacionim), ali najcesce je slucaj da takav izgled daje visak masti na tom delu (tipicno za zene). Zato nemora da znaci da ti je taj deo opusten, vec da su u pitanju masti koje prikrivaju mozda i cvrst misic.

 vezbe: leg press, squat, lounge, step up...
 izolacione: adductor masina (sedeca ili stojeca), cable adduction, ...

Ovo sto si zaokruzila na slici se sredjuje ishranom, kao i masti na bilo kom drugom mestu.

Should I stay, should I grow...

 

GoogleTagged



~Prijatelji foruma~
::InfoPult ::Art Galerija :: Video Igrice :: Opel Club Serbia :: CG primorje:: Crno-Beli Net :: Ljubavni Sastanak Upoznavanje ::Kovach :: Zdrava ishrana :: Mojtip.com ::
::Besplatne Stvari - Samo najbolje :: Jevtic Zabavnik :: Ana-forum :: SmSManija::Balkan Mobile::
::Igrice::Vicevi::Domaci filmovi i klipovi::
::Operacija Trijumf::Smesne Slike::Veliki Brat::ExYu Fitness Shop::