EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Kucna teretana - koje sprave su potrebne  (Read 9488 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Nokia88

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 2
  • Gender: Male
Kucna teretana - koje sprave su potrebne
« on: October 18, 2010, 12:34:44 AM »
Pozdrav svima, ovo je moj prvi post  :)

Odlucio sam da svoju liniju malo "dovedem u red", i da lagano krenem da kupujem sprave za teretanu, koje cu montirati i koristiti kod sebe u kuci

mene zanima odakle da pocnem tj sta prvo da uzmem, na sta da obratim paznju, i naravno ako imate neku prodavnicu za preporuku???

ja sam prvo razmisljao da uzmem gladijator, on mi se cini kao najkompletnija sprava na kojoj mogu da se rade skoro sve grupe misica, konkretno sam razmisljao o ovom modelu:

da naglasim da sam APSOLUTNI pocetnik u fitnesu, isao sam par meseci u teretanu, ali to nije dalo nikakve rezultate, pa sad  imam nameru da se malo ozbiljnije bacim na posao...
inace (u koliko je to u opste bitno pri kupovini sprava) imam problem sa manjkom kilograma (175cm/55kg)

svaka sugestija dobrodosla  ;)

Offline Lazic

  • Administrator
  • *
  • Posts: 21979
  • Gender: Male
    • EXYU FITNESS
Odg: Kucna teretana - koje sprave su potrebne
« Reply #1 on: October 18, 2010, 07:34:27 AM »
koliko imas prostora u prostoriji gde zelis da ti bude "teretana" i koji je fond para za to?
Suplementi prodaja Srbija - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
https://www.exyu-fitness.com/   forum sitemap  webshop sitemap

Offline Nokia88

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 2
  • Gender: Male
Odg: Kucna teretana - koje sprave su potrebne
« Reply #2 on: October 18, 2010, 11:37:45 AM »
imam nekih 100m2, budzet nije ogranicen, stim sto bih kupovao deo po deo, nema sanse da izfinansiram sve od jednom