EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Neka detaljistička pitanja  (Read 2721 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RoflKopter

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 183
  • Gender: Male
Neka detaljistička pitanja
« on: April 17, 2011, 06:42:27 PM »
Ljudi, treba mi pomoć u vezi nekih pitanja. Idem u teretanu deseti mjesec, 17 godina, 190cm, 89-90kg. Cilj je mišićna masa. Zanimaju me neke stvari, možda se ne bih trebao obazirati na njih jer sam početnik, ali me ipak zanimaju.

- Da li je bolje da radim ruke+trbuh petkom, pa subotom noge+ramena, ili da petkom radim noge/ramena, a subotom ruke, pošto bih onda imao dan odmora za njih, a akcenat želim staviti na ruke?

- Sada radim svaki mišić jednom sedmično, grudi 12, leđa 15, ramena 12, triceps/biceps 9 serija, noge 15 serija. Htio bih da iskombinujem neki program da svaki mišić radim na 4-5 dana, s tim da bih smanjio serije (leđa, noge sa 15 na 12). Šta mislite o nečemu takvom? Da neće doći do pretreniranosti.

- Čitao sam u savjetima jednog profesora da bi bilo dobro jednom mjesečno za triceps i biceps odraditi trening od dve vežbe, svaka 50 ponavljanja, znači 100 ponavljanja ukupno u samo dve serije, tj. vežbe. To je valjda dobro zbog povremenog šokiranja mišića. Dosad sam probao sa superserijama, opadajućim serijama, pa bih hteo i ovo da probam, ali prvo želim vaše mišljenje.

- Pročitao sam na forumu da se treba igrati sa ponavljanjima. Sada radim uglavnom 10, 9, 8 ili 9, 9, 8. Jedino se nekada na mrtvom i čučnju spustim na 6 u najtežoj seriji. Eh, sad, da li bi bilo dobro da jedan mesec smanjim težine i radim svaku seriju, svake vežbe 12-15 ponavljanja. Da razbijem rutinu i šokiram telo.

- Od suplemenata koristim <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">whey</a> (odmah ujutro uz ovsene), kao PWM, i pijem Storm i glutamin. Eh, sad, ako imam para samo za dve stvari, šta je bolje da uzimam, Universal Storm ili glutamin?

Offline Lazic

  • Administrator
  • *