EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Jelovnik za masu  (Read 31692 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline lemi livo skodi

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 363
  • Gender: Male
Jelovnik za masu
« on: May 15, 2007, 02:16:34 PM »
Pozdrav svima, visok sam recimo 175 ili malo vise i sad imam oko 65-68 kg zavisi kad se merim..idem 6 meseci u teretanu i to najvise da bi smrsao ustvari da bi skinuo stomak zato sto sam svuda mrsav samo sam njega imao...i prva 3 meseca sam bio kao na masi ali je to sve bilo uhodavanje, ishrana nije bila nesto posebno ali sam jeo 2gr proteina po kg i zadovoljan sam bio napredkom ali to je verovatno bilo zato sto sam pocetnik...i onda sam u martu krenuo sa mrsavljenjem po savetima iz grkovcaninove teme, znaci ono kardio ujutru, varijacija uh i sve to i bas sam zadovoljan rezultatima, planirao sam 3 meseca da budem na ovom programu znaci do juna ali nema potrebe vise zato sto mi se sad vec vide trbusnjaci ustvari videli bi mi se da ih imam ali ih nisam radio, nisam znao da ce da bude ovako lako i brzo :)

evo da okacim neke slike da vidite otprilike, mozda ce vam biti lakse oko saveta...
ovo je kad sam krenuo u teretanu :blush:
http://img218.imageshack.us/img218/6013/82025708wp8.jpg
a ove su posle mesec i po ili tako nesto
http://img214.imageshack.us/img214/8905/dsc00277zx2.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/6345/dsc00267wa3.jpg
mozda izgleda kao da sam uvukao stomak ali je to zbog ovih retardiranih rebara  :hitself:  kako ih mrzim samo  ne mogu da vam opisem...na ovim slikama se jos i ne vide toliko a sad kad sam smrsao jos vise bas se primete mnogo ali dobro...
mrzi me da se slikam sad ali kao sto sam rekao sad tek nemam stomak znaci mrsav sam skroz i krecem na masu i to bas ozbiljno pa ako mozete da mi pomognete..evo otprilike kako planiram da jedem:

1. ovsene + whey
2. belo meso 200gr + pirinac
3. belo meso 200gr + testenina
4. belo meso 200gr + pirinac
5. belo meso 200gr + testenina