EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Zelim da smrsam i da se oblikujem  (Read 2098 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Slowhand

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 3
Zelim da smrsam i da se oblikujem
« on: October 12, 2012, 01:07:41 PM »
Prije svega izvinjavam se ako sam promasio temu,ili ako je neko vec o ovome pricao...Naime zelim da smrsam i da oblikujem svoje tijelo koliko mi mogucnosti dozvoljavaju...
Ovako imam 95 kilograma,visok sam 190cm,imam 21 godinu...imam poprilichan komad sala na sebi,tj.mishica sam skoro bez...volio bih da dodjem na nekih 85 kg..Zanima me ako bi iko mogao da mi predlozi jedan zdravi rezim ishrane koji bi mi pomogao da mrsham i da istovremeno treniram...Takodje volio bih da mi neko pomogne oko programa za trening,jer sam totalni laik za teretanu,bio sam par puta trchao malo na traku i to,ali slabo se razumijem u trening tog tipa...da mi napishe program treninga za nekoliko dana u nedjelju..e sad imam problem sa ledjima,imam skoliozu blagu od djetinjstva,tako da podizanje nekih velikih tereta mi nije preporuchljivo...unaprijed hvala.. josh jednom se izvinjavam ako remetim neka pravila..

Offline bojan_92

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 289
Odg: Zelim da smrsam i da se oblikujem
« Reply #1 on: October 12, 2012, 02:38:52 PM »
Procitaj ovo:

Code: [Select]
http://www.exyu-fitness.com/forum/problemi-sa-viskom-kilograma/pravila-za-pokretanje-nove-teme!/
Code: [Select]
http://www.exyu-fitness.com/forum/problemi-sa-viskom-kilograma/kako-izgubiti-visak-kilograma-uputstvo/
Code: [Select]
http://www.exyu-fitness.com/forum/problemi-sa-viskom-kilograma/kako-da-smrsam!/

Offline Mr.Paf

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 153
Odg: Zelim da smrsam i da se oblikujem
« Reply #2 on: October 12, 2012, 03:22:05 PM »
Kao prvo procitej teme koje si dobio od Bojana.....zelim da ti samo skrenem paznju oko tvojih zabluda sa skoliozom...