EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Teretana ishrana i suplementacija sa kandidom  (Read 4287 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pera91

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Posts: 35
  • Gender: Male
Teretana ishrana i suplementacija sa kandidom
« on: March 08, 2012, 12:43:35 AM »
Pozdrav narode,
Visok sam oko 192-3 i imam negde oko 80kg trenutno, pre sam imao oko 92-93 kg medjutim smrsao sam zbog crevne kandide. Vec 2 meseca se borim sa tim sr... od bolesti nikako da je se otarasim.  Planiram da krenem u teretanu za desetak dana sa ciljem povecanja misicne mase, i da posle mesec dana krenem sa suplementima, znam sve o ishrani i treninzima.
Ishrana kod ove bolesti je prava bilderska :) , samo nevoja je u tome sto sam ja student i takvu ishranu ne mogu da isfinansiram pa se snalazim kako znam i umem.....
Kad krenem u teretanu pocecu da praktikujem ovakav plan ishrane:
1. ovsene 100g + balans jogurt 0,5l
2. 4-6 jaja + razeni hleb i neka salata
3. rucak u menzi grasak/pasuj/boranija/krompir i neko mese loseg kvaliteta cevapi/becka/kobasica najgori kvalitet mada nekad se desi da bude pilece belo ili riba
4. trening pwm (kreatin 5g + 30g whey)
5. vecera u menzi (slicno kao rucak)
6. belo meso + integralni pirinac / ili jaja / ili tunjevina ( ovo sam spremam)
7. ela sir pred spavanje

Toliko o meni a sad imam par pitanja za ljude koji su imali iskustva i slicne probleme kao ja...

Dali smem da koristim whey i kreatin sobzirom da imam kandidu?
Zamolio bih vas da malo prokomentarisete ovu moju ishranu to je najbolje sto sam mogao da smislim sobzirom da sam student ( ogranicene finansije i vreme za kuvanje  ;) )

Offline Lazic

  • Administrator
  • *
  • Posts: 21979
  • Gender: Male
    • EXYU FITNESS
Odg: Teretana ishrana i suplementacija sa kandidom
« Reply #1 on: March 08, 2012, 07:13:16 AM »
znas li ti da za to moras drzati dijetu i imam neki preparat candida clear koji pomaze u zavisnosti u kojoj fazi se nalazi bakterija