EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Problem sa malo vecim stomakom  (Read 4050 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 656-2008

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 3
Problem sa malo vecim stomakom
« on: May 09, 2012, 12:19:27 PM »
Postovani, znam da je cesto pitanje ali moram da ga postavim ponovo na svoj nacin.
Visok sam 170, uvek sam bio mrsav i onda sam poceo da jedem sto vise kako bih se ugojio, kasnije sam krenuo u teretanu i razvio se lepo. Sada imam 74kg i zadovoljan sam i svojim nogama, rukama, grudima, ramenima, samo sto sam sa takvom ishranom nabacio i stomak koji zelim da skinem, bar za nekoliko cm da se ne vidi ispod majice. E sad, moje pitanje je sta treba da radim kako bih ga skinuo, a da pri tom ne izgubim masu sa ostalih delova tela? Ako smanjim broj obroka onda cu svuda smrsati, a to ne zelim. Imajte u vidu da sam student i da ne mogu bas da biram hranu, cesto su tu brza hrana, peciva i slicno... Da li mozete da mi preporucite neke treninge, ili neku dijetu... Jos jednom ponavljam, student sam i nisam bas u prilici da jedem kuvano i raznovrsno.
Hvala

Offline enf0rcer17

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 408
  • Gender: Male
Odg: Problem sa malo vecim stomakom
« Reply #1 on: May 09, 2012, 12:29:04 PM »
Pa vrv si nabacio tih nekoliko kilograma u mastima a ne misicima, tako da bilo da krenes sa dijetom ili kardiom istopices sve, ne samo stomak..
-Your Mind Is a Battleground-

Offline 656-2008

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 3
Odg: Problem sa malo vecim stomakom
« Reply #2 on: May 09, 2012, 12:30:58 PM »
Pa imate li neki savet sta bih mogao da uradim?

Offline enf0rcer17

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 408
  • Gender: Male
Odg: Problem sa malo vecim stomakom
« Reply #3 on: May 09, 2012, 12:44:26 PM »
Pa najbolje ti je da skines to masti sto imas i onda lepo nagruvas misicnu masu.. :)
-Your Mind Is a Battleground-

Offline 656-2008

  • Lenstina
  • *
  • Posts: 3
Odg: Problem sa malo vecim stomakom