EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Napetost u vratu i ledjima nakon zgibova  (Read 7377 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline markan

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 8
Napetost u vratu i ledjima nakon zgibova
« on: February 22, 2013, 08:15:54 PM »
Treniram vec neko vreme samo sa svojom tezinom i bas mi dobro ide. S obzirom da za sad radim bez tegova zadovoljan sam kako napredujem. Za teretanu trenutno nemam uslova, tako da za sad vezbam kod kuce ili u prirodi, a inace planiram da krenem u teretanu kad steknem uslove. Za ledja sam odvojio jedan dan u nedelji, tako da tog dana radim samo njih. Tog dana iskljucivo radim zgibove (razne varijacije) i tu se javlja problem. Nakon zgibova mi je danima dosta napet gornji deo ledja blizu vrata i pokretljivost vrata mi je bas ogranicena. Valjda je trapez u pitanju, ja sam laik pa se ne razumem bas najbolje. Zbog toga sam jedan duzi period morao da napravim pauzu. Nedavno sam opet krenuo sa zgibovima i opet se javio isti problem. Ne bih zeleo da prekinem sa treningom, a opet s druge strane ne bih da rizikujem da se povredim. Pomagajte, sta da radim? Nije mi jasno u cemu gresim? Ja recimo posle zgibova istezem latisimus i biceps, pa mi nije jasno da li bi trebao da istezem i ostale misice koji ucestvuju u pokretu kada se rade zgibovi? I osim zgibova da li treba jos neke vezbe da radim za ledja, mislim mozda zato sto ne vezbam neke misice osecam napetost? Da napomenem da sve misicne partije radim samo jednom nedeljno, tako da imaju dovoljno vremena za odmor. Pored zgibova radim sklekove, propadanja, trbusnjake, cucnjeve, trcanje.

Offline Dzoni!!!

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Posts: 49
Odg: Napetost u vratu i ledjima nakon zgibova
« Reply #1 on: February 22, 2013, 09:09:44 PM »
Napisi koje varijacije zgibova radis. Koji hvat?
Quote
moze neki savet sta je dobro da se jede da se sto pre ugojim ?

Hranu?

Offline markan

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 8
Odg: Napetost u vratu i ledjima nakon zgibova