EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: UH  (Read 173408 times)

Offline vlado0550

• Domacin foruma
Odg: UH
« Reply #200 on: December 25, 2010, 04:30:33 PM »
jel mnogo ako se dnevno unosi 30g saharoze pitam zato sto pijem onaj lek za prehladu fervex i uzeo sam pogresni sa secerom a bilo je i bez...Molim za brz odgovor.Hvala

Jest, neces moci izaci na Mr.Olympia

Offline c0a007

• Domacin foruma
  • picke se drogiraju,frajeri treniraju :)
« Reply #201 on: December 25, 2010, 07:30:06 PM »
Jest, neces moci izaci na Mr.Olympia
e jbg :)) sledece godine cu :)

Offline nikolaf7

• Domacin foruma
« Reply #202 on: December 27, 2010, 03:15:01 PM »
 :lol:

Offline BBIML1994

• Domacin foruma
« Reply #203 on: January 30, 2011, 03:22:50 PM »
eo opet procitah sve strane :clap: :wallbash1:
imam nekoliko pitanja

I Monosaharidi
II Oligosaharidi
III Polisaharidi
Koliko dugo vrse iritaciju pankreasa da luci insulin,polisaharidi se polako razlazu i umereno se luci insulin a sta bi se desilo kad bi odjednom uneli 700 gr komplexnih(lupam) da li bi onda to umereno lucnenje insa zbog vece kolicine preslo u visoko (kapirate sta hocu da kazem) ? sta je sa ovim oligosaharidima sta oni nesto izmedju sta ,kako,gde visok GI ili nizak ??
Nisam skapirao kako se prepoznaju vlaknasta od skrobastih povrca po izgledu ??
Sam dobro postavio
Vlaknasti:paradajz,kupus,krastavac,zelena salata,brokoli,
Skrabasti:Pasulj,boranija ,grasak,kukuruz,sargarepa,cvekla ????
Dal je moguce da se gnjecenjem krompira povecava GI,to znaci da cu u ustima da ga povecam :pullhair: :pullhair:
I poslednje ,zasto ne treba mesati skorbaste i vlaknaste odnosno ,uz rucak zasto ne treba imati salatu ,ko sta koga ponistava ,zasto...?

Offline lokk1

• Domacin foruma
« Reply #204 on: January 30, 2011, 05:47:36 PM »
eo opet procitah sve strane :clap: :wallbash1:
imam nekoliko pitanja

I Monosaharidi
II Oligosaharidi
III Polisaharidi
Koliko dugo vrse iritaciju pankreasa da luci insulin,polisaharidi se polako razlazu i umereno se luci insulin a sta bi se desilo kad bi odjednom uneli 700 gr komplexnih(lupam) da li bi onda to umereno lucnenje insa zbog vece kolicine preslo u visoko (kapirate sta hocu da kazem) ? sta je sa ovim oligosaharidima sta oni nesto izmedju sta ,kako,gde visok GI ili nizak ??
Nisam skapirao kako se prepoznaju vlaknasta od skrobastih povrca po izgledu ??
Sam dobro postavio
Vlaknasti:paradajz,kupus,krastavac,zelena salata,brokoli,
Skrabasti:Pasulj,boranija ,grasak,kukuruz,sargarepa,cvekla ????
Dal je moguce da se gnjecenjem krompira povecava GI,to znaci da cu u ustima da ga povecam :pullhair: :pullhair:
I poslednje ,zasto ne treba mesati skorbaste i vlaknaste odnosno ,uz rucak zasto ne treba imati salatu ,ko sta koga ponistava ,zasto...?

naravno da je kolichina UH bitna ... zato se vishe koristi GL ... L je za load ...
chitaj na netu o tome ... ako ne snadjesh napisacu opshirnije

a i to je samo smernica ... u celokupnoj slici samo jedan mali delic ... to je smernica .. ne pravilo ...

a ovo za meshanje necu da komentarishem poshto se ne slazem sa tim ...
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Offline Sekulla

• Domacin foruma
  • Aquila non capit muscas!
« Reply #205 on: January 30, 2011, 07:05:11 PM »
Zanimljiv tekst, mozda nekom bude od koristi:

1 HIGH CARBS + HIGH PROTEIN = MORE MUSCLE
Consume plenty of carbs and protein when you are trying to build muscle mass.
A carb deficiency during mass-building mode leads to protein degradation — dietary
protein is utilized for energy instead of muscle building. Mass gainers need at
least 2.5 grams (g) of carbs for every pound of bodyweight to enable protein to
be truly anabolic. When in mass-building mode, make sure you are taking in 1
to 1.5 g of protein per pound of bodyweight.

2 CARBS + SODIUM AFTER TRAINING = GROWTH
Put a new spin on the old standby of packing in carbs after training:
Restore glycogen by consuming a carb/sodium cocktail within 90 minutes
after your workout. Sodium traps more water inside the muscles, which
maximizes postworkout recovery and growth. Make sure to add 500 milligrams of
sodium — one-quarter teaspoon of salt — to your posttraining meal.

3 OPENING THE SIX-HOUR CARB WINDOW
Conventional wisdom dictates that it is best to consume a big carb meal — along
with protein — within 90 minutes of completing a training session. Carbs consumed
during this “90-minute window” trigger an increase in the release of insulin, which
stops the breakdown of muscle tissue while stimulating the uptake of carbs by
the muscles. Many bodybuilders do not know that muscles actually crave carbs for
six hours after training. Here’s how to give your body the carbs it needs: Eat a
high-carb meal (two bagels with jam or honey) within 90 minutes after training and a
second high-carb meal (two heaping cups of white rice or pasta) within the next
four hours. Refined carbs such as juice, bagels, white rice and fat-free cookies
or muffins work especially well in this insulin-triggering equation.

4 DON’T SNUB THE SPUDS
Many dieting bodybuilders avoid eating potatoes for fear these starchy spuds
convert quickly into sugar, the net result of this rapid conversion being
out-of-control hunger. That, in turn, leads to the kind of binging that works against
a successful diet. However, all potatoes are not created equal! Bodybuilders should
avoid russet potatoes — they do convert quickly into sugar — and opt instead for red
potatoes, which break down more slowly and leave the dieter feeling fully satisfied.

5 MIX AND MATCH YOUR CARBS
The goal in consuming carbs is to raise insulin levels to promote muscle growth.
The best way to elevate insulin via carb consumption is to mix fast-acting carbs,
such as raisins, juice and Cream of Wheat (which provide an immediate insulin burst),
with slow-to-burn carbs, such as oats, yams and Cream of Rye (which provide a
prolonged insulin response), during the six-hour window after training (see #3).

6 CARB ME UP AND CARB ME DOWN
If you want to look bigger and fuller, whether for a contest or just for personal
training objectives, you will need to deplete carbs for three days and load them
for two. The rule of thumb is that for every gram of carbs you deplete from your
diet, add 1.5 g of carbs in loading.

For example, if you are a 200-pound bodybuilder who typically eats 500 g of carbs
per day (see #1) and depletes to 100 g daily (figured by dividing bodyweight by about
2 g per pound or 200/2 = 100), you are eliminating 400 g of carbs per day from your
diet. Multiply that number by 1.5 to get the additional amount of carbs you’ll need
(in this example, 400 x 1.5 = 600).

To calculate your total daily carb requirements in the loading phase, take the sum
of your additional carb requirements and your typical carb consumption (600 g + 500 g).
The total (1,100 g in our example) is the number of carbs required to supersaturate
your body with glycogen for a tight full look.

7 GOOD FATS YIELD BETTER CARBS
A mass-building diet should derive 20% of total calories from fat sources, such as
flaxseed oil and fish oils. These unsaturated fats help your body store carbs and
increase glycogen reserves; the extra calories from the fats (instead of from carbs)
can be burned as energy. Remember that fully loaded glycogen stores equate to better
workouts, enhanced recovery and optimal muscle growth
Poslusah vas savet i ne pijem metan! Medjutim uzeo sam glutamin.

Offline Lazic

• Administrator
    • EXYU FITNESS
« Reply #206 on: January 30, 2011, 07:07:51 PM »

to je napisano sa ljude koji skidaju kilograme u rotacijama..tako da ne znam zasto TI ne bi smeo da mesas te dve vrste uh..

GL se veoma malo razlikuje od  GI tj veoma malo namirnica koje mi primenjujemo.ne donosi nesto revolucionarno da kazem mozda je ako GI ima u svom parametru +- nesto ,GL ima jasnu brojku..tj ako je nesto kod GI nisko i kod GL je nisko samo su brojke razlicite.

vise o tome imas ovde
http://www.mendosa.com/gilists.htm
http://www.health.harvard.edu/newsweek/Glycemic_index_and_glycemic_load_for_100_foods.htm
http://nutritiondata.self.com/topics/glycemic-index

Suplementi prodaja Srbija - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
https://www.exyu-fitness.com/   forum sitemap  webshop sitemap

Offline c0a007

• Domacin foruma
  • picke se drogiraju,frajeri treniraju :)
« Reply #207 on: January 31, 2011, 12:09:00 PM »
                                                                      po   ut    sre  ce pe  su  ne
jel ima neko dejstvo rotacija UH kad radim masu npr 350 290 350 20 350 290 0?

Offline BBIML1994

• Domacin foruma
« Reply #208 on: January 31, 2011, 04:22:31 PM »
to je napisano sa ljude koji skidaju kilograme u rotacijama..tako da ne znam zasto TI ne bi smeo da mesas te dve vrste uh..
radim rotaciju,pa me interesuje sta se desava kad pomesao vlakna i skorb,a isto bih zamolio nekoh ako zna odgovore na ona moja pitanja odozgore ...

Offline tenssa

• Domacin foruma
    • www.flash-dizajn.com
« Reply #209 on: January 31, 2011, 04:28:34 PM »
Smanjujes GI skrobnih namirnica...
hmmm..dobro ..ipak wi znate mnogo wise od mene..poslusacu was..uradicu owako...sad ima da jedem swe ziwo cak cu i surutke i sok  od cvekle da kupim..tj svu zdravu hranu..za 1 mesec cu onda da uzmem metan..a posle metana cu jos wise da jedem.a onda cu stucem jos jednu turu pa posle toga cu 3 meseca da jedem kao stoka..a kasnije ako se wide rezultati nastawicu sta da  wam drugo kazem..uglawno hwala wam puno..pozdraw.