Autor Tema: rale-jelovnik za masu  (Pročitano 66140 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže rale

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 175
  • Pol: Muškarac
rale-jelovnik za masu
« poslato: Avgust 15, 2009, 02:21:38 pre podne »
ako moze Lazic i iskusniji da prokomentarisu moj jelovnik bio bih Vam zahvalan.Inace imam 25god.idem u teretanu vece 4-5god.sa kracim pauzama,u dobroj sam formi,nizak mi je b.f.trbusnjaci su dobri. Visok sam 178cm,tezak 80kg./natural/ Sad bi probao dobiti jos koje kg.ciste misicne mase posto je za taj cilj mnogo bitan jelovnik potrebni su mi strucni komentari.napisacu sta i kako jedem/
1.160g.ovsenih+8bjelanac+2zuman.+1gr omega3masti+1tab centravit+20gr vit.B6+500mgCvit.
2.150gr.glaziranog pirinca+200gr pileceg filea.
3.150gr.glaz.pirinca+tunjevina
*trening*PMW-1ipo dozer Elita,75.dex.kad ima 10gr.glutamina
4.od70-100gr.pirinca integral.+280gr.piletine+500mg C.vit.
5.250gr.oslica ili 9bjelanaca+sirov kupus sa maslinovim uljem.
6.domaci obrani sir 150gr.jer u cg.elle nidje nema.
Treniram 2 pa 1off.1-2puta nedeljno radim kardio. Posto mi je sad cilj dobijanje misica a sala nemam,kako bi radio rotacije sa uh. Da li valja jednom nedjeljno da umjesto kompleksnh uh jedem proste,to jes kad bi "svasta"jeo do 14h taj dan da mozda malo metabolizam ubrzam.

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #1 poslato: Avgust 15, 2009, 02:59:39 pre podne »
ako moze Lazic i iskusniji da prokomentarisu moj jelovnik bio bih Vam zahvalan.Inace imam 25god.idem u teretanu vece 4-5god.sa kracim pauzama,u dobroj sam formi,nizak mi je b.f.trbusnjaci su dobri. Visok sam 178cm,tezak 80kg./natural/ Sad bi probao dobiti jos koje kg.ciste misicne mase posto je za taj cilj mnogo bitan jelovnik potrebni su mi strucni komentari.napisacu sta i kako jedem/
1.160g.ovsenih+8bjelanac+2zuman.+1gr omega3masti+1tab centravit+20gr vit.B6+500mgCvit.
2.150gr.glaziranog pirinca+200gr pileceg filea.
3.150gr.glaz.pirinca+tunjevina
*trening*PMW-1ipo dozer Elita,75.dex.kad ima 10gr.glutamina
4.od70-100gr.pirinca integral.+280gr.piletine+500mg C.vit.
5.250gr.oslica ili 9bjelanaca+sirov kupus sa maslinovim uljem.
6.domaci obrani sir 150gr.jer u cg.elle nidje nema.
Treniram 2 pa 1off.1-2puta nedeljno radim kardio. Posto mi je sad cilj dobijanje misica a sala nemam,kako bi radio rotacije sa uh. Da li valja jednom nedjeljno da umjesto kompleksnh uh jedem proste,to jes kad bi "svasta"jeo do 14h taj dan da mozda malo metabolizam ubrzam.

izbor namirnica ti je dobar sad ako ti se uklapa u kalorijski unos odlichno je .. ako si na masi jedi cela jaja .. ovaj 1gr omega 3 ti nishta ne znachi .. mislim ako mozesh pojachaj to malo ..  mozesh ceo jedan dan ubaciti cheat day ako hocesh ..  ne trebaju ti rotacije nevidim shta ima da zbunjujesh organizam samo mu daj materijala da gradi mishic odradi trening momachki i gazi ..  btw malo mi je puno to 75 gr dexa  :dunno:  eventualno kada radish leg day inache smanji to ..  ubaci josh povrca i mislim da je ostalo sve ok ..
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže Boky_LA

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1139
  • Pol: Muškarac
  • Gym & Gym, Slovačka 17, NS.
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #2 poslato: Avgust 15, 2009, 05:17:52 pre podne »
Ok je jelovnik, samo ovako jedi i sve je ok
Champions Train Losers Complain.

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #3 poslato: Avgust 15, 2009, 09:19:49 pre podne »
ovo je prilicna kolicna uh i treba to svariti a ne usvinjiti se..
ako ces svaki dan jesti ovoliko onda nemas potrebe da jedes proste uh,jer punjenje se radi kada nesto ispraznis  :)
moja preporuka smanji dex ili ga potpuno zameni za malto..ova 1 kaps omega 3 ti nista ne znaci..
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže rale

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 175
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #4 poslato: Avgust 15, 2009, 10:36:26 pre podne »
Hvala svima na odgovorima. Poslusacu vase savjete. Koliko bih trebao unositi dextr.u Pmw.? Ja uzimam 75g.racunajuci max.oko 1gr.po 1kg tezine /80kg/  npr.kad radim noge,ledja.kad radim ruke,rame tad ide malo manje.malto.nema u pg.da se kupi. Koliko bi trebao uzimati omega3.? Moram pitati za bijeli pirinac,iako sam citao dosta o njemu. Da li je to dobar skrob? iako mu je gl.ind 70,a integralnog 50-uzimam bijeli jer je duplo jeftiniji. Sto se tice uh.ja svaki 5dan otprilike,kad me zakaci dan kad ne idem u teretanu unosim ukupno 50gr.skroba tojes ovsenih za dorucak, nakon toga samo vlaknase.Lazicu da li bi trebao da smanjim porciju pirinca od 150gr.po obroku na 100gr.posto mislis da je puno uh. Jos jednom hvala na odg.

Van mreže rale

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 175
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #5 poslato: Avgust 15, 2009, 11:01:22 pre podne »
Zaboravih da pitam-kad sam na masi koliko zumanaca se može jesti tokom dana??

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #6 poslato: Avgust 15, 2009, 10:18:39 posle podne »
Zaboravih da pitam-kad sam na masi koliko zumanaca se moze jesti tokom dana??

u razumnim granicama .. tj koliko ti tvoj predodredjeni kcal unos dozvoljava ... uklapash se u taj okvir ..

omega 3 ... pa preporuke su od 10ak gr do 40-50koliko poliquin forsira .. ali oko 10 bih ja unosio .. s obzirom na unos zasicenih masti ovo ti nije nishta ..

idi jednu mericu dex / malto .. dovoljno da ins odradi posao ..
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže rale

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 175
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #7 poslato: Avgust 15, 2009, 11:20:29 posle podne »
hvala na odgovoru lokk1. Jos jedno pitanje,kad zavrsim sa treningom oko 19.30h nakon p.m.w. koji odma popijem oko 20.15h jedem oko 70g, pirinca u zavisnosti od toga sta taj dan radim na treningu .da li je ok.jesti skrob tako kasno- ako sam na masi? Racunam ipak je glikogen istrosen pa ne bi taj skrob trebao zavsit u salo.

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #8 poslato: Avgust 16, 2009, 12:26:53 pre podne »
eskperimentisi..kreni sa manjom kolicinom pirinca
pa prati stanje.ne mozes ti tako lako potrositi glikogen
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže rale

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 175
  • Pol: Muškarac
Odg: rale-jelovnik za masu
« Odgovor #9 poslato: Avgust 16, 2009, 01:23:44 pre podne »
ok.hvala Lazicu. Forum je odlican,ko zeli moze dosta da nauci od pojedinih ljudi sa ovog foruma. Od kad sam poceo da citam forum,narocito Laziceve,Pedjine...  post.vidio sam koliko sam malo znao i kakve sam greske pravio. Ali sad sa pokupljenim znanjem koje brzo upijam sve mnogo brze i lakse ide,a rezultati se brzo vide.barem je kod mene tako-naravno zahvaljujuci vama. Samo mi je zao sto nemam vremena da vise citam forum zbog posla i obaveza.