Trening > ::Cardio::

Spinning program

(1/1)

medena:
Spinning program je originalan i najpopularniji grupni biciklistički trening koji Vam omogućava da ostvarite svoje fitnes ciljeve. Bez komplikovanih pokreta za učenje, uz motivisanu grupu, vrhunskog instruktora i muziku koja prosto moli Vaše noge da okreću pedale – na spinning treningu shvatićete da se odlično provodite dok vozite bicikl i dovodite svoje telo u sjajnu formu.

Postoji razlog zbog kog ste voleli da vozite bicikl kao dete. Osetićete isto ushićenje koje ste i tada osećali, plus zadovoljstvo zdrave odrasle osobe u odličnoj formi. Sve što Vam je potrebno za početak su udobna odeća za trening, boca sa vodom i smisao za avanturu.

Svaki je trening drugačiji, ali ono što spinning program čini izvrsnim je to što je prilagodljiv svakome, bez obzira na kondiciju. Ono što morate zapamtiti je da spinning nije takmičenje. Slušajte Vaše telo i prilagodite otpor bicikla u skladu sa Vašim mogućnostima.

Da bi ste aktivno učestvovali na spinning treningu ne morate biti u odličnoj kondiciji. Upravo zbog toga što možete ići svojim ritmom i kontrolisati otpornost na biciklu, spinning trening je odličan način dolaženja do kondicije. Ono što spinning trening čini zabavnim, efektivnim i drugačijim od ostalih grupnih treninga su vrhunski instruktori, vesela i živa muzika kao i vizualizacija. Spinning trening nikada nećete napustiti frustrirani što niste uspeli da savladate neke komplikovane pokrete. Bez obzira u kakvoj ste formi, koliko ste fleksibilni i koordinisani, očekuje Vas odličan trening. Jednostavno sednete na bicikl, podesite otpornost na nivo koji Vam odgovara i prepustite se instruktoru da Vas povede
u neverovatnu vožnju.

Tokom 40 min. treninga sagoreva se, u proseku, 400 do 500 kalorija.
Naravno, sve je individualno jer broj potrošenih kalorija zavisi od nekoliko faktora: od Vaše težine, od intenziteta vežbanja, metabolizma…

Mnogi se pitaju da li će im od spinninga buknuti mišići na nogama. Jedan deo spinning treninga simulira vožnju uzbrdo jer je to odličan način da se izgradi snaga, kao i da se oblikuju noge i ubrza metabolizam jer je mišićima potrebno mnogo više kalorija da se održe, nego što je to potrebno mastima.

Većina tih “uspona” traje svega nekoliko minuta, što nije dovoljno da bi se mišići nogu toliko napumpali i buknuli, ali je sasvim dovoljno da se lepo oblikuju i da se postigne tonus mišića.
Spinning Vam omogućava da uz vrhunske instruktore i odličnu atmosferu ostvarite svoje fitnes ciljeve, dođete u odličnu formu i poboljšate kardiovaskularni sistem uz minimalno opterećenje zglobova.


pansport.co.yu

medena:
Vožnja na spineru uz pomoć trenera doteraće vam liniju za dva-tri meseca

Spining - smrt za celulit

Smisao treninga je da se ciljanim vežbama "pogode" određeni mišići. Obično se cilja na delove tela s kojima žene imaju najviše problema - gluteusom, unutrašnjim stranama butina, zadnjom ložom i donjim stomakom
Ukoliko želite da uživate u vožnji biciklom tokom cele godine, spining je prava stvar za vas. To je visoko intenzivna aerobna aktivnost koja se izvodi na spravi - spineru. U toku treninga, prateći muziku, intenzitet rada se smenjuje i aktiviraju se mišići celog tela.
- Ovaj vid vežbanja prevashodno je namenjen donjim ekstremitetima - kaže za Glas Predrag Đorđević, fitnes instruktor za spining u Aerobik klubu "Star".
- Smisao treninga je da se ciljanim vežbama "pogode" mišići celog tela. Obično se cilja na delove tela sa kojima žene imaju najviše problema - gluteusom, unutrašnjim stranama butina, zadnjom ložom i donjim stomakom.
Trening traje pedeset minuta i sastoji se iz četiri dela.
- Prvo se radi zagrevanje (5 do 10 minuta), gde se spiner vozi u osnovnom sedećem stavu, čime zagrevamo telo i pripremamo ga za intenzivniji deo. Zatim se radi vork-aut deo, koji se sastoji iz tri različita programa: spining bejzik (početni, nižeg intenziteta, gde se uči da se vozi spiner i držanje tela), spining vork-aut (pedeset odsto se vežba na spineru, a pedeset van njega i srednjeg je intenziteta) i spining advans (visokog intenziteta, gde se vozi u ritmu do krajnje granice). Posle ovoga radi se opuštanje i na kraju istezanje.
Koliko puta nedeljno preporučujete spining?
- Najvažnije je da se redovno dolazi na treninge. Minimum je tri puta nedeljno, a može i svakodnevno. Vežbajući, ne možete se povrediti, jer se najviše štite kolena. Ipak, spining je "smrt" za celulit.
Šta je potrebno od sportske opreme za vežbanje?
- Patike, ali sa malo tvrđim ili debljim đonom da se pedala ne bi se usecala u srednji deo stopala, zatim rukavice i biciklistički šorts.
Kao i svi programi u fitnesima i aerobik klubovima, cena vežbanja za mesec dana je 1.800-2100 dinara.


Glas-javnosti.co.yu

virludob:
Bas sam hteo da pitam za spinning.Necu da otvaram drugu temu,valja ce neko videti.Medena ,stvarno si lepo opisala sve o spinningu.Sta mislite da li je stvarno tako delotvorno za mrsavljenje?Medena ti ides na spinning?

Uros B70:
jel ima na novom beogradu negde spinning? npr u etno gym-u u bloku 62 ili cesarus-u? ne mogu da nadjem... hvala

GreenDwarf:
Posto vidim da ovu temu niko nije dirao vec izvesno vreme, interesuje me da li se nesto promenilo.
Da li moze neko da preporuci gde na Novom Beogradu ima kvalitetan Spinning trening?
Celo leto sam "visio" na bajsu, i preko zime ne zelim samo da odrzim kondiciju, vec da je dodatno podignem, i da se napokon resim viska kilograma.

Navigacija

[0] Indeks poruka

Idi na punu verziju