Autor Tema: Potrebno nekoliko saveta : D  (Pročitano 11678 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Potrebno nekoliko saveta : D
« poslato: Decembar 25, 2009, 04:24:07 posle podne »
Pozdrav svima. :) Uz pridrzavanje vasih saveta za ishranu i raznoraznih sistema za vezbanje smrsala sam 8-10 kga i uspela da osetim misice na svom telu u preteklih nekoliko meseci. Imam 17 godina,visoka sam 168 a teska 61 kg. Uzana sam u gornjem delu tela,a imam punije butine i pozadinu  :blush: Zelja mi je da izgubim jos koji kg sala(kad bi moglo samo sa butina eh..-al' nece da moze :) ) tj da salo zamenim misicima. Pocela sam sa varijacijama 100-50-0-50-100-0-0 (nadam se da je to okej) ali mi je problem trening.Pogubila sam se potpuno.Kardio ugl. radim na prazan stomak,ali ne znam da li da ga radim svaki dan.Ne znam da li da radim kruzni trening za celo telo,ili da odvajam gornji od donjeg dela tela ili da odvajam misicne grupe pa svakog dana da radim drugu grupu,ne znam koliko ponavljanja,serije i koliko vezbi da radim. Molim vas pomagajte cu izludim  :lol: mada vec jesam  :crazy:  Uzgred nisam u prilici da idem u teretanu,mada imam kuci bajs,steper,vrecu za boks od 10 kga tegove od 4kg i shipku za zgibove.  Mogu i da improvizujem tegove sa kuhinjskim namirnicama,sta god samo da uspem. Pre sam vezbala uz razne dvd-e i sama pravila programe i ima uspeha manje vise,ali hocu sad nesto ozbiljnije  :) Ako neko moze i ima vremena da mi sastavi program treninga bila bih mu veoma zahvalna. Unapred zahvalna,Marija  :blowkiss:

Van mreže Dolcella

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 230
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #1 poslato: Decembar 26, 2009, 03:07:15 pre podne »
nazalost salo ne moze da se zameni misicima, nego salo topis a misice gradis - to su odvojene radnje :) kardio radi koliko mislis da ti treba, proceni sama, ali moje misljenje je da je 3-4 puta nedeljno vise nego dovoljno. em si dosta smrsala, em sad kad uvedes tegove moglo bi da ti postane naporno (pa i da ne daj boze batalis sve), a i znaj da previse kardia nije dobro za misice :strong:  A sto se tice anaerobnog treninga, za pocetak najbolje kruzni trening, imas temu koja se tako zove, potrazi je i prati uputstva odande. kasnije, kad se uhodas, lako ces da podelis vezbe u splitove, odnosno raspored koje delove tela vezbas kog dana.

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #2 poslato: Decembar 26, 2009, 08:50:45 pre podne »
Radila sam i pre sa tegovima,ne uvodim ih sad tek...Manje vise sam sve ovo i ja znala   ;) al' u svakom slucaju hvala ti  :blowkiss:

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #3 poslato: Decembar 26, 2009, 09:04:15 pre podne »
sad bi da imas 55?
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #4 poslato: Decembar 26, 2009, 09:12:14 pre podne »
Ne 55 kuku .Nije mi zelja da budem ko hodajuci kostur.

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #5 poslato: Decembar 26, 2009, 09:18:44 pre podne »
pa na tvoju visinu to je odlicna tezina, ako je u korist misica  ;)
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #6 poslato: Decembar 26, 2009, 09:24:50 pre podne »
Ma meni nije bitna kilaza,nego salo sa butina i zadnjice  :pullhair: zbog njega radim kardio al' posto se salo topi sa celog tela meni su ruke zgoljave,grudi su vec otisle u zaborav   :lol: Otvorila sam temu zato sto ne znam koji trening da primenim,a ne zato sto bih volela da imam 47 kga i da jedem jabuke ceo dan  :lol:

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #7 poslato: Decembar 26, 2009, 09:49:54 pre podne »
ti kada mrsavis moras da smrsas svuda..nema lokalnog topljenja masti..
ko ti je rekao da ces jesti jabuke i imati 47 kg..i sta vise..ako je na tebi sve to salo..pa mozda je i neminovno da dodjes do neke male kilaze da bi otislo to sto ti zelis..kapiras..
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #8 poslato: Decembar 26, 2009, 11:29:23 pre podne »
Kapiram.

Van mreže Maridzola

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Žena
Odg: Potrebno nekoliko saveta : D
« Odgovor #9 poslato: Januar 27, 2010, 10:38:20 pre podne »
Caos ljudi!!!  :) Evo opet mene da se javim.Pratila sam varijacije 4 nedelje,nisam zgresila,obim ostao isti,kilogrami takodje. Moguce je da meni ne odgovara varijacija 100-50-0,ne znam.Mozda i zbog pcos-a koji mi je dijagnostikovan nece da idu kilogrami.(sporo skidanje kga moze biti jedan od simptoma pcos-a) Da li bi neko mogao da mi kaze na osnovu cega se odredjuje varijacija i da mi pomogne u odredjivanju varijacije :) Hvala vam unapred  ;)