Autor Tema: mddimi  (Pročitano 7553 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #20 poslato: Februar 25, 2010, 05:39:14 posle podne »
@lokk1
Ma zanima me kako bih trebao da vrsim varijaciju ugljenih hidrata - valjda se tako zove. Tj ako je vrsim na osnovu Laziceve tabele, onda ponedeljkom kada treba da unesem maksimum skrobastih ugljenih hidrata u odnosu na ostale dane, koliki je taj maksimum za mene a na osnovu podataka koje sam naveo.
nisam siguran da razumem shta pitash ali radi po tabeli .. i razliku u kalorijama nadoknadish iz masti/prot zavisi ..tako shtelujesh.. valjda si to pitao  :dunno:
Citat
Takodje me zanima koja je neka minimalna kolicina whey-a koju bih mogao da unesem dnevno - minimalna opet zbog finansija.
A slike, kao sto rekoh, postavicu uskoro.

pa merica recimo posle treninga .. u svim drugim prilikama je hrana superiornija od suplementacije tako da nemoj puno da brinesh o tome
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže mddimi

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #21 poslato: Februar 25, 2010, 10:13:53 posle podne »
He he, nisam to pitao. Izgleda da ne znam lepo da formulisem. Ajmo opet, znam da smaram ali nemam koga da pitam pa moram vas  :)
U tablici dakle pise:





Dakle u drugom redu i drugoj koloni pise 100g, to jest ponedeljkom 100g proteina     ali to ne znaci da stvarno treba samo 100g vec zavisi od osobe - u mom slucaju 170g najmanje.
        U trecem redu i drugoj koloni pise 100g, to jest ponedeljkom 100g UH(skrob)   ali to ne znaci da stvarno treba samo 100g vec zavisi od osobe - u mom sluvaju KOLIKO???

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: mddimi
« Odgovor #22 poslato: Februar 25, 2010, 10:23:41 posle podne »
vid vako  :lol:

1. izracunas BMR/TDEE <= dobijes ukupan kcal unos koji ti treba za odrzavanje od koga oduzmes 10-20% (deficit)
2. podelis makronutriente (P/UH/M) kako ti se svidja: dal ce to biti 20/65/15; 40/30/30; 40/25/25 (dolaze i sve brojke izmedju) <= dobijes koja kolicina kcal treba da dodje iz P/UH/M
3. podelis taj broj kcal sa 4/4/9 (proteini i UH imaju priblizno 4kcal/gr, masti priblizno 9kcal/gr)
ili
1. kad izracunas BMR/TDEE i dobijes ukupan broj kcal
2. odredis kolicinu proteina koju ces unositi (1-3gr/kg recimo) i vidis koji je udeo proteina u ukupnom kcal unosu
3. ostatak kcal podelis na UH i masti (ako ti je na proteine otislo 55% za UH i masti ti ostane 45% itd da ne nabrajam sve moguce varijante  :lol: )

matematicki bi to tako izgledalo  :yes:
dal ce ti doneti ocekivane rezultate ne znam i zavisi od mnogo faktora (koliki je visak, koliko dugo imas taj visak, koja je kolicina misicne mase, dal radis s tegovima, dal radis s ozbiljnim tezinama, koliko si IS ili IR itd itd)  :rolleyes01:


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže mddimi

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #23 poslato: Februar 25, 2010, 10:33:15 posle podne »
Evo slika:




Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: mddimi
« Odgovor #24 poslato: Februar 25, 2010, 10:36:05 posle podne »
teretana u planu?
posto misica nemas


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže mddimi

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #25 poslato: Februar 25, 2010, 10:45:53 posle podne »
 :) Napisao sam ranije detaljnije, mozda nisi procitala, za sada vezbam kuci, imam samo dve bucice od po 13 kg svaka kad se stave sve ploce. Kardio - vijaca.

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: mddimi
« Odgovor #26 poslato: Februar 25, 2010, 10:59:17 posle podne »
axa, procitala sam
sorry ne pamtim sta je kod koga  :)

ne mozes ti puno s tim uraditi
pre svega ne mozes raditi neko ozbiljnije dizanje (van biceps/triceps/ramena vezbi)

ok, 170gr proteina, 130UH, 70-80 masti
uzmi riblje ulje ako mozes
UH iskljucivo ujutru i posle treninga sa tegovima (veci deo nakon treninga)

moj savet ti je da krenes u teretanu
compound/multi joint/ vezbe ne mogu da se porede sa ovim tegovima a za to nemas uslova u stanu
nije u pitanju samo tezina koja se dize per se, vec i hormonalni odgovor na tezinu ....
probaj ovako, prati sta se desava (meri se /vaga,obimi,ogledalo/ recimo na 2 nedelje) pa ako ne ide menjacemo nesto  :)


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže mddimi

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #27 poslato: Februar 25, 2010, 11:05:18 posle podne »
Ok hvala ti puno  :clap:
Nista ako ne ide krenucu u teretanu.
A ovaj odnos u ishrani svaki dan ili da radim varijacije?

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: mddimi
« Odgovor #28 poslato: Februar 25, 2010, 11:11:33 posle podne »
Nista ako ne ide krenucu u teretanu.

ofc  :lol:

mozes svaki dan, pa kad stane da probas varijacije, a mozes odmah varijacije, od volje ti  :)


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže mddimi

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: mddimi
« Odgovor #29 poslato: Februar 25, 2010, 11:24:49 posle podne »
Ok, hvala jos jednom.