Autor Tema: "Upustvo" vs "Step by step vodic"  (Pročitano 2415 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Panda

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
"Upustvo" vs "Step by step vodic"
« poslato: Jul 07, 2010, 12:11:17 pre podne »

Zdravo svima, sjajan vebsajt!   :clap:

Da ne duzim i ne shirim pa i ne gushim - prostudirao sam upustvo i step by step vodic.. mnogo toga je slicno ( :yes: svaka cast autorima  :yes: ) ali u jednoj prici se preporucuje konstantan unos kalorija dok u drugoj unos varira samim tim sto se rotiraju UH. Da li to znaci da kod sistema u Lazicevom tekstu treba nadomestiti nekako kalorijsku razliku? Ako treba, kako / cime? 

Je l' znate ista o kombinaciji da se UH ne jedu uopste? Imam par drugara..navadili su se na neki sistem gde UH jedu samo vikendom i to podosta, dok u toku nedelje nista? Doduse oni i nisu bili gojazni ali se svakako vidi razlika vec nakon mesec - dva. Naravno imaju i neki sistem treninga.. gde svaki dan rade samo jednu misicnu grupu cini mi se - nisam 100% siguran.

Kako najbolje trenirati / sta raditi da bi se najbolje skidale naslage? npr : Da li raditi kruzni trening svaki dan - celo telo ("push and pull" kombinacije), samo vece misicne grupe pojedinacno ili ukombinovati kruzne i vezbe pod vecim opterecenjem u toku nedelje? Naravno..kardio - HIIT se podrazumeva.

Sto se tice racunanja ..sve sam izracunao..sve imam - jos da ocistim friz pa vam saljem slike za 2-3 meseca.   :lol:

Van mreže Dolcella

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 230
  • Pol: Žena
Odg: "Upustvo" vs "Step by step vodic"
« Odgovor #1 poslato: Jul 07, 2010, 01:55:07 pre podne »
Sta ti uopste hoces, da smrsas ili sta? Ako da, prvo saseci kalorije kao u uputstvu, a varijacije sa uh cuvaj za kasnije, kad zastanes. Sto se tice treninga, za pocetak radi kruzni dok se malo ne uhodas, pa onda deli na misicne grupe. Kardio za mrsavljenje najbolje ujutru na prazan stomak, ili nakon treninga s tegovima. A hiit ako si u kondiciji, i ne vise od recimo 3 puta nedeljno

Van mreže Panda

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
Odg: "Upustvo" vs "Step by step vodic"
« Odgovor #2 poslato: Jul 07, 2010, 02:16:35 pre podne »
Da, da smrsam. Imam skoro 150 kg, 185 cm sam visok - 28 godina. Nisam oduvek bio ovako tezak, ali jesam bio sklon gojenju i varirao od 100 do 120 kg, medjutim kada si dovoljno uporan, ignorantan i lenj  -  "napredujes" vrlo brzo. Hvala Dolcella.  :blowkiss:

Van mreže Tanor

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 4135
  • Pol: Muškarac
Odg: "Upustvo" vs "Step by step vodic"
« Odgovor #3 poslato: Jul 07, 2010, 02:31:25 pre podne »
Je l' znate ista o kombinaciji da se UH ne jedu uopste? Imam par drugara..navadili su se na neki sistem gde UH jedu samo vikendom i to podosta, dok u toku nedelje nista? Doduse oni i nisu bili gojazni ali se svakako vidi razlika vec nakon mesec - dva.

To bi trebala biti ketogena dijeta. Ti za sad ne trebas da se bavis njome,jer ce same promene u ishrani dovesti da izgubis odredjenu kilazu. Nakon toga bi mogao da radis varijacije pa tek kasnije eventualno i pomenutu keto dijetu,ali otom potom. Za sad je najvaznije da ispravis i sredis dosadasnje navike.
Pajseras, de mi rec kad si ti zadnji pu upao u katabolizam :D !

Pre neki dan kad nisam imao ellu .. :/ jbg desi se ..
A inace, post Pajserasa u kome kaze da je pao u katabolizam kad nije pojeo ellu mi je ulepsala vece  :wow: :lol:
Jeste brate , ja kasno ustajem i ono , nisam jeo jedno 13 sati tad minimum...

a da,natural sam :rolleyes01: :rolleyes01: :rolleyes01:

pio sam bcaa posle sexa...bez zajebavanja  :lol:

Van mreže Dolcella

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 230
  • Pol: Žena
Odg: "Upustvo" vs "Step by step vodic"
« Odgovor #4 poslato: Jul 07, 2010, 02:40:00 pre podne »
Onda zbog kilaze, ako planiras kardio, zaboravi bar za pocetak trcanje. Znaci bolje bicikl, brzo hodanje, plivanje... da ne zeznes zglobove.

Van mreže Panda

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
Odg: "Upustvo" vs "Step by step vodic"
« Odgovor #5 poslato: Jul 07, 2010, 03:51:52 pre podne »
Da, ma trckaram po malo nekad pravolinijski na prstima da me zelja mine, inace ne trcim od 2005e - pokusao sam igrati hokej a nisam bas ni klizanje savladao kako treba  :hitself: pobegne mi klizaljka i "sednem" na koleno = gotovo pokidan prednji ukrsteni ligament. Tako da kad pokusam neku laganiju verziju HIITa samo biciklo dolazi u obzir. Cak i prilikom plivanja nekad osetim kako koleno "ispada". Al sta sad - sta je tu je. Zato i pomislih da bi kruzno vezbanje bilo najbolje gde se optereti veliki broj misica pa samim tim i uveca potrosnja "goriva". Treniram ja po malo ..krenem pa stanem i tako u krug, mada ishrana.. nema tog treninga koji ce "pokriti" debilski nacin ishrane. Pokusacu da se korigujem za stolom, na papiru je mnogo lakse ali idemo pa dok ne udje u krv. Nabavio sam preko drugara danas neki whey protein, glutamin i kazein da pomogne pri ishrani. Procitao sam ovde nesto malo i o PWM. Nasao sam i neka Sarceva predavanja koja su dosta slicna ovome ovde. E sad.. shkolica je gotova manje vise .. valja malo na praksu. Obecao sam slike.. pa kako god.  :lol:  Hvala za info.