Autor Tema: Dodatne informacije  (Pročitano 1596 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mitko

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 6
  • Pol: Muškarac
Dodatne informacije
« poslato: Jul 27, 2010, 04:43:37 posle podne »
da li uz ishranu koju ste naveli gore u topicu moze da se ubaci 5-6 treninga umesto 3 nedeljno
tj. da li se onda i ishrana menja (cilj ostaje isti smanjenje telesne mase i povecanje misicnje)
i sta se podrazumeve pod treningom samo kardio ili i terenata odnosno vezbe sa spoljnim opterecenjem
takodje da li da krenem sa uzimanjem PWM odmah ili nakon nekog odredjenog vremena


Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: Dodatne informacije
« Odgovor #1 poslato: Jul 27, 2010, 05:28:44 posle podne »
da li uz ishranu koju ste naveli gore u topicu moze da se ubaci 5-6 treninga umesto 3 nedeljno

puno je, drži se 3, max 4 treninga nedeljno. ostale dane može low intensity cardio

i sta se podrazumeve pod treningom samo kardio ili i terenata odnosno vezbe sa spoljnim opterecenjem
pre svega teretana

takodje da li da krenem sa uzimanjem PWM odmah ili nakon nekog odredjenog vremena
zavisi od staza u teretani. ako si pocetnik mozeš sacekati malo dok se ne uhodas, dok ne naucis kako da vezbas, kako da pravilno angazujes misic koji vezbas itd


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads