Autor Tema: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana  (Pročitano 10425 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sreten Zhujkic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #20 poslato: Avgust 01, 2010, 06:19:53 posle podne »
Problem je sto sam izgledao pricao sa pogresnim ljudima  :dunno: Zbog toga dolazi do ovih gresaka (po vama)... Sto je najgore, meni ovakav raspored deluje kao da ce me nagojiti jos koji kilogram... Sve tripujem da je previse hrane  :wallbash1:
Pa dobro, kad ne mogu da ubodem dovoljnu kolicinu, da predjemo na ono drugo... Da li vam moj trening izgleda ok? Da li tamo treba nesto da menjam? Recite mi sta da jedem danima kada nemam trening?

Van mreže Lemana

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 130
  • Pol: Žena
  • i am the woman on a mission nothing cant stop me n
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #21 poslato: Avgust 01, 2010, 10:28:29 posle podne »
Citat
Sto je najgore, meni ovakav raspored deluje kao da ce me nagojiti jos koji kilogram... Sve tripujem da je previse hrane  wallbash1
TRIPUJESH........
Citat
Da li vam moj trening izgleda ok? Da li tamo treba nesto da menjam?
na primer: ponedeljkom grudi-biceps
      utorkom ledja-triceps
      cetvrkom noge
      subota ramena...stomak radi ,ako hocesh kad radish ramena.......za svaku grupu odaberesh po 3-4 vezbe i radish to u 3 serije po 12-15 ponavljanja......imash to sve na forumu...koje vezbe za shta.....kad krenesh ozbiljno da radish i da se troshish videcesh da ti je ovo malo hrane :lol: :lol: :lol:

Van mreže Lemana

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 130
  • Pol: Žena
  • i am the woman on a mission nothing cant stop me n
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #22 poslato: Avgust 01, 2010, 10:46:20 posle podne »
respect za Peru Kralja :lol: :lol: :lol:

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #23 poslato: Avgust 02, 2010, 06:03:21 pre podne »
moja mentalna slika :  na svaka 2-3 sata po kasika hrane ...

tanor je sve objasnio .. ako jedesh ko ptica tako ces i izgledati -.-
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže Sreten Zhujkic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #24 poslato: Avgust 02, 2010, 06:55:29 pre podne »
Aha, hvala. Najmanji problem mi je ako ogladnim da u toku dana da uzmem jos neki protein...
1. A jel' treba da povecavam kilazu na treningu? Npr.
prva serija - 12 izbacivanja - 30kg
druga serija - 10 izbacivanja - 40kg
treca serija - 8 izbacivanja - 50kg   

2. Stavio sam 200g krompira da se bari... valjda nece biti problem  :)

3. Ja po treningu pijem nesto manje od 1l vode... Jel moram da smanjim?

4. Da li da kupim one Omega3 kapsule?
« Poslednja izmena: Avgust 02, 2010, 08:17:56 pre podne Sreten Zhujkic »

Van mreže MikiVeliki

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 176
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #25 poslato: Avgust 02, 2010, 09:42:01 pre podne »
Aha, hvala. Najmanji problem mi je ako ogladnim da u toku dana da uzmem jos neki protein...
1. A jel' treba da povecavam kilazu na treningu? Npr.
prva serija - 12 izbacivanja - 30kg
druga serija - 10 izbacivanja - 40kg
treca serija - 8 izbacivanja - 50kg   

2. Stavio sam 200g krompira da se bari... valjda nece biti problem  :)

3. Ja po treningu pijem nesto manje od 1l vode... Jel moram da smanjim?

4. Da li da kupim one Omega3 kapsule?
Nemoj da gledas na to''ako ogladnim'' nego  jedi na svakih 3 sata.Kilaza u ovom sportu ti je ne bitna, radi sa tezinom koju mozes maksimalno 12x da podignes, a najmanje 8...To je malo krompira sto si stavio.Pi vode slobodno koliko mozes, nece ti skoditi.Ako imas finansije sredi prvo osnovnu suplementaciju whey,kreatin,dex,multi/vita/mineral komplex pa onda ostalo ;)

Van mreže Sreten Zhujkic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #26 poslato: Avgust 02, 2010, 10:11:37 pre podne »
Znaci, kad ogladnim mogu da sibnem neka pileca prsa ili neku tunjevinu? :) Ok, to sam znaci sredio... I jos samo nesto, pricao sam sa nekim likom i kaze da mi je najbolje da 'vozim' ergometar na kraju treninga... Jel' u pravu covek?

Van mreže MikiVeliki

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 176
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #27 poslato: Avgust 02, 2010, 11:37:48 pre podne »
Mozes da radis kardio posle treninga sa tegovima, a i ne moras.Vidjeces i sam kad sredis ishranu i trening da ti nece biti potreban kardio, salo ce samo da se topi..

Van mreže Sreten Zhujkic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #28 poslato: Avgust 02, 2010, 12:55:33 posle podne »
Hvala vam svima! Javljam se kad bude nesto trebalo i javljam prve rezultate uskoro  ;)

Van mreže Sreten Zhujkic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Odg: Sreten Zhujkic - Trening i ishrana
« Odgovor #29 poslato: Avgust 04, 2010, 01:01:40 posle podne »
Evo mene opet  :innocent: Samo da se javim da sam ziv i da nisam umro gladi  :) Eh sad, da predjem na stvar... Treninge sam malo pojacao (ubacio sam po minimum 1 vezbu sa tegovima) i kontam da je to ok. Primetio sam da se vise znojim, jel' to od ovog nacina ishrane? Do pre 5 dana sam mogao da umrem na treningu i da mi na majici bude malo fleka, ali ova 3 dana majica skroz promeni boju... Samo da se zna da sam jutros, pre prvog obroka, imao 89,5kg   :clap: Bezveze mi je samo sto sam malo pre pojeo par strudli s' makom... morao sam  :)
Rezultate na misicima jos uvek ne vidim (mislim, ipak ja radim pravilno tek 3 dana), ali zato vidi moja majka ("Milane, molim te prestani da dizes te tegove... pa vidi, gubis vrat jbt")  :)

Ponedeljak: Ledja/biceps
Utorak: Grudi/triceps
Sreda: Trapez, ramena, noge
Cetvrtak: Pauza

Kako se sutra hranim (Dan bez treninga)? :dunno: