Autor Tema: Stefan '92 - Dnevnik ishrane  (Pročitano 1629 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže LoseYourself

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
Stefan '92 - Dnevnik ishrane
« poslato: Septembar 14, 2010, 01:57:34 posle podne »
Zovem se Stefan, iz Bijeljinje sam i imam 18. godina. Ovo je moj prvi post na forumu i trudim se da sto bolje objasnim situaciju a da mi ovo ne propadne u vodu. Visok sam 175.5 cm i tezak 98.6 kg. Obim struka mi je ( mjeren preko pupka ) 110 cm.  Krenuo sam u teretanu 3. septembra 2010. godine i evo za nekoliko dana sa 103 kg sam spao na 98.6 kg, ne znam kako , ne znam zasto , znam samo da svaki dan idem i radim kardio po sat vremena, skije pola sata, biciklo 20 minuta i traka 10 minuta. Citao sam sve skoro ovde i upustva za skidanje, ali svaki slucaj je specifican.
Jelovnik mi je veoma cudan, daj sta ima u frizideru, a i ne gledaju na mene da mi kupe sada sta znam , voce, ovo ono. skoro sva hrana je nezdrava i ne znam cime da se hranim a cime ne. Razmisljam da izbacim hleb , reklo mi je nekoliko ljudi da kad bi ga izbacio da bi smrsao dosta, naravno treniranjem, a izgbio bih vitamin B. IZBACIO SAM VECERU, NISTA POSLE 7 SATI NE JEDEM, MOZDA PONEKAD SAMO KUPIM SEME BUNDEVINO DA GRICKAM.
Trening mi traje po 2 sata dnevno, sat vremena kardio, sat vremena oblikovanje misica, ali nista preterano do 35 kg, po 4 serije i to je to. radim trbusnjake, sklekove ne mogu zamisliti. i pijem bas bas puno vode tokom treninga.

Cilj mi je da prodjem za mesec dana fizicki test vojnicki a to je :

- Trcanje : 3200 metara ispod 12 minuta
- Sklekovi : 40 sklekova ispod 2 minuta
- Trbusnjaci : 60 trbusnjaka ispod 2 minuta

naravno ovo je minimum koji se trazi i moram ga ispuniti.  i to Uh , proteini sta trebam sta ne, nista ja nisam upucen, iako pokusavam , sta god nadjem u prodavnici , sve je puno ugljenim hidratima, a to mi ne treba koliko sam razumio. Hvala svima unapred.

01.09.2010. ( 103 kg )
14.09.2010  ( 98.6 kg )


Van mreže Kojic

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 554
  • Pol: Muškarac
  • Napunio sam godinu dana
Odg: Stefan '92 - Dnevnik ishrane
« Odgovor #1 poslato: Septembar 14, 2010, 03:01:28 posle podne »
za samo mesec dana  :wow: ..... veoooooma tesko! Pa gde si do sad? To jako malo vremena.
Ali ti pokusaj, nastavi sa treninzima. Citaj forum Ishrana i Problemi sa viskom kilograma. Obrati paznju  kako se sastavljaju jelovnici.
Kad to proucis daj svoj jelovnik pa da korigujemo ako treba.

PS: Nadji neku vezu u vojsci da te prime.

Van mreže Vexxx

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 517
  • Pol: Muškarac
    • NVO VeraAlerEnergy - Za bolje i cistije sutra
Odg: Stefan '92 - Dnevnik ishrane
« Odgovor #2 poslato: Septembar 14, 2010, 07:33:00 posle podne »
Nema shanse a da ne izgubish zdravlje....

Van mreže LoseYourself

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
Odg: Stefan '92 - Dnevnik ishrane
« Odgovor #3 poslato: Septembar 16, 2010, 05:10:22 posle podne »
to si rekao dobro za vezu, al jbg, i sa vezom mi treba 3 000 maraka da upadnem :)
e a jel tebi frka da sastavis neki jelovnik da nije previse rigorozan , da je ono okej, i sta da radim u teretani ?

Van mreže Kojic

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 554
  • Pol: Muškarac
  • Napunio sam godinu dana
Odg: Stefan '92 - Dnevnik ishrane
« Odgovor #4 poslato: Septembar 16, 2010, 10:16:57 posle podne »
Nije meni mrsko sastavit ti jelovnik, nego ne mogu jer je to do tebe i tvojih navika....... sta ja znam sta ti volis da jedes, da li si na nesto alergican (lupam), kakav si finansijski i tako...... ali imam predlog procitaj ovih par tema
http://www.exyu-fitness.com/forum/index.php?topic=4263.0
http://www.exyu-fitness.com/forum/index.php?topic=12958.10
... i sastavi jelovnik pa cemo to da korigujemo ako bude potrebno.
Ukratko, trebaju ti proteini u svakom obroku (meso, sir(nemasni), jaja(najbolje sama belanca), riba) , hleb izbaci, slatkise i brzu hranu, voce malo(dovoljno jedna jabuka dnevno) ako hoces, banane ne.

Vezbe mozes videti ovde
http://www.exyu-fitness.com/forum/index.php?topic=13182.0
i sastavi neki program po danima. Sa kardiom nastavi tako (gledaj da sto vise trcis)

Ne moras se samo vezati za ove teme sto sam ti ja dao, slobodno potrazi negde drugo ishranu.
Sastavi jelovnik i program vezbanja pa se javi  ;)