Autor Tema: Dnevnik ishrane - Bo  (Pročitano 2349 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bo

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
Dnevnik ishrane - Bo
« poslato: Oktobar 17, 2010, 05:21:23 posle podne »
Pozdrav svima!
   Moje ime je Bojan, medjutim vecina ljudi me zove Bo (sasvim slucajno dobio taj nadimak, posto sam mojim prijateljima iz inostranstva rekao da me zovu Bo jer nikako nisu mogli da izgovore moje ime  :yes: , na kraju se to prenelo i na moje drustvo, sad me svi zovu tako  :wow:)
   No kao i svi koji otvaraju temu ovde imam problem sa viskom kilograma, koji se veoma cudno skupljaju samo na jednom mestu - naravno to je stomak.  :nonono:
   Imam 25 godina i apsolvent sam arhitekture u Novom Sadu (ostao jos diplomski) i mogu vam reci da su me fakultet i moja u neku ruku slabost ka nekim stvarima totalno pokvarili.
   Aktivno i veoma dugo - 10 godina, sam se bavio kosarkom, celu osnovnu i srednju skolu. Prestao sam da se bavim kosarkom iz pogresnih mozda razloga, jer sam bio ogorcen na mesanje politike u sam sport i mogucnost uspeha samo uz neku vrstu veze itd. da ne gnjavim sa stvarima koje nisu bitne. Kada sam prestao da se bavim kosarkom imao sam 86kg i visinu od 190cm. Posle srednje skole upisujem fakultet koji je sam po sebi specifican jer mora da se bude na svim predavanjima i vezbama koje traju po nekoliko sati i zahteva puno sedenja i crtanja (da tada se sve jos crtalo rucno, a ne na racunaru) i nisam imao mnogo vremena da radim na sebi jer bi na fakultetu bio od 11 pre podne do 20 uvece i bio bi mrtav umoran. Na moju nesrecu ostao sam bez oba roditelja u veoma kratkom roku za vreme fakulteta, sto je rezultiralo negativno kako u psihickom tako i u fizickom smisli, jer smo ja i sestra ziveli na brzoj i nekvalitetnoj hrani, veoma retko kuvali, jer ni ona ni ja nismo imali toliko vremena zbog obaveza na fakultetu. Nekako se tada cinilo da je brze i bolje pojesti sendvic nego sedeti 2 sata i spremati nesto kuvano.
   Fizicka aktivnost za tih prvih 3 godine je svedena na minimum, kretao sam u teretanu par puta, isao na plivanje itd. sve je to radjeno na nacin koji netreba i na nacine koji su navedeni na ovom forumu 100 puta, koju god temu da sam pogledao gde nesto netreba da se radi tako, video sam sebe i moje greske. Na kraju se me je moja neaktivnost dovela do 120kg prosle godine. Moram da naglasim da sam osoba koja je trenirala 10 godina timski sport i shvatio sam da mi je jako tesko da treniram sam sto, jer sam navikao da mi neko stoji nad glavom i da se dere na mene, da me pohvali kad je nesto dobro itd. mozda to zvuci malo razmazeno, ali samo navodim sve sto me je dovelo do stanja u kom sam bio. Prosle godine sam krenuo da treniram americki fudbal, najvise iz zbog nekog redovnog treninga, treninga sa vise ljudi i nekog vracanja korenima i stvaranja opet neke radne navike sto se tice treninga. Mogu vam reci da me je totalno promenilo, naravno u pozitivnom smislu, bolje sam se osecao, na kondicionim pripremama sam izgubio 20kg i dosao do tezine od 100kg. Medjutim cim je seozna bila gotova i kada je dosao junski rok ove godine, nisam redovno trenirao i kile su se vratile, naravno!  :wallbash1:
   Sada sam u principu zavrsio sam fakultetom i pocele su pripreme za novu sezonu, jaki i intenzivni treninzi i zelim da iskoristim to da bi dobio na vise frontova:
   
   1. da napokon steknem naviku da se zdravo hranim, i da obracam paznju na broj kalorija i hranljivih materija koje unosim u telo
   2. da bi izgubio tezinu, i stomak posto mi se sve lepi bukvalno u donji stomak, kao da imam gumu oko struka
       ovo su slike mog stanja  :blush: ->
       (,
         )
   3. da bi posle svega toga nabacio neku misicnu masu i malo se izdefinisao
   4. samim ti bi usao u formu
   5. i na kraju najbitnije da bi se osecao dobro, jer sam ovako ne zadovoljan sa sobom, a to onda utice na sve oko mene

   E sada, poslednjih nedelju dana citam teme kako oko treninga tako i oko ishrane mnogo stvari sam naucio i drago mi je da toga ima na ovom forumu, na kraju sam se i prikljucio u nadi da cu dobiti pomoc od vas, mnogo jos nauciti, da bi na kraju mogao da primenim na sebe i da delim to sa ostalima koji hoce da uce i da primenjuju stvari sa foruma.
   Procitao sam sva uputstva za gubljenje kilograma i Lazicevo uputstvo i od Und3i2c0v3i2. Izracunao sam BMR i TDEE i rezultati su ovakvi:
   godine: 25
   visina: 190cm
   tezina: 107kg
   obim struka: 106cm
   BMI: 29,64 -> iznad normale
   BMR: 2.311,9kcal
   TDEE: 3.988,03kcal
   sa deficitom od 25% trebam da unosim: 2.991,02kcal

   E sada imam 6 intenzivnih treninga u 3 kondiciona treninga koja traju 2 sata ( duge deonice, kratke deonice, preskakanje prepona, vezbe snage, stepenice...) i 3 treninga u teretani gde radim po grupama (1.dan - grudi, 2.dan - ledja, 3.dan - ruke, svaki trening izmedju serija radim trbusne) noge ponekad ubacim recimo dva puta za mesec dana iz razloga sto su nam jaki kondicioni treninzi i noge su konstantno pod upalom. Ovo sada sto je ovde navedeno radim od sredine septembra.
   Prema daljoj Lazicevom programu trebalo bi dnevno da unosim 321g proteina, 250g UH i 78g masti.
   Moje prvo pitanje je se odnosi na ovaj dnevni unos, posto sam kod Lazica video tabelu gde se ciklicno smanjuje unos skrobnih UH, dali ja mogu da udnos svedem na 300g proteina, 200gUH skrob, sto vise vlaknastih i na 100g masti, i da ne smanjujem nista ciklicno nego da za pocetak dnevni unos bude takav?
   Skinuo sam vrednosne tabele svih hranljivih sastojaka sa interneta i prema njima cu da racunam unos proteina, UH i masti. Drzacu se nekih primera jela koje sam ovde video alo si racunicom mojom.
   Voleo bi kada bi mogli da mi date par predloga ili cak da kritikujete ovo sto se tice ishrane.

   Druga stvar koja me zanima je dali da pustim prvo da skinem kilograme i da pri tom vidim kako sve napreduje, pa da se tek onda bacim na dodavanje suplemenata u trening kao sto su protein i kreatin? Posto hocu da radim i na snazi i oblikovanju, zbog priprema i utakmica, ili da se za sada zadrzim na redovnoj i pravilnoj ishrani, redovnim treninzima i cardio i teretana, pa da to ubacim za jedno mesec dana.
   
   Eto to je u principu to, ja se izvinjavam na ovom mom detaljnom izlaganju problema, mozda je trebalo to da i skratim, ali nekako ja gledam na sve vas kao strucne ljude koji se ovim bave vec godinama, pa sam hteo detaljno da iznesem svoj slucaj, i naravno ciljeve koje zelim da postignem. Ja ovo gledam kao totalnu promenu nekog starog i nezdravog nacina zivota i sve ovo mi je jako bitno.
   Planiram da ovde ostavljam moje jelovnike, da mi naravno i oko toga pomognete ako nesto jos treba da se ubaci i da ostavljam slike mog napretka.

Hvala jos jednom na savetima, kritikama i strpljenju na citanju mog obimnog izlaganja  ;)

Van mreže Bo

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
Odg: Dnevnik ishrane - Bo
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 17, 2010, 11:49:41 posle podne »
slucajno sam na kraju napisao hvala na savetima i kritikama i strpljenju, ispalo je kao da sam ih dobio  :) zaboravio sam da napisem "unapred"

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Dnevnik ishrane - Bo
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 18, 2010, 07:28:41 pre podne »
sve znas samo da primenjujes..u principu ljudi mnogo teoretisu a malo primenjuju
tako da ti samo primeni sve sto si napisao i ne treba ti nicija kritika ili sugestija
sto se tice suplemenata, mozes uzimati glutamin i whey u toj tvojoj avanturi
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže lemi livo skodi

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 363
  • Pol: Muškarac
Odg: Dnevnik ishrane - Bo
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 18, 2010, 03:45:08 posle podne »
trening ti je ocajan, sto ne pitas nekog u klubu kako da treniras mogu da se kladim da niko ne trenira tako ili ako trenira to je zato sto nemaju pojma i treba da se ugledas na najbolje u tom sportu tj amere.

imas dosta treninga na netu, a ja bih ti preporucio ovaj i ne obracaj paznju sto pise da je za skinny bastards kad procitas ceo clanak videces da je i za tebe

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/westside_for_skinny_bastards&cr=

taj lik sto je pisao ima i sajt gde imas jos dosta primera pa ti nadji koji ti odgovara

http://www.defrancostraining.com/articles.html


sto se tice ishrane mislim da ti je za sad ok da drzis konstantno kalorije a ne da rotiras, zato sto su sigurno naporni treninzi i smrsaces lagano a pocni sa rotacijama pred kraj ako bas stanes sa mrsavljenjem. probaj da unosis UH samo za dorucak i posle aktivnosti koje imas, znaci posle treninga i teretane a u ostalim obrocima uzimaj masti..tako bi ti najvise odgovaralo s obzirom na tvoju gradju posto si endo klasican

uglavnom smrsaces sigurno kao i prosli put sto si uspeo, i tad ce ti biti mnogo bolja IS pa ces onda moci da uzimas vise UH i da pakujes vise misica i pored mnogo aktivnosti, procitaj ovo ako imas vremena i bice ti jasnije kako

http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=909183
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance_nutrition/gflux_redux
Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits- it doesn't count. Zyzz



.

Van mreže Bo

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
Odg: Dnevnik ishrane - Bo
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 19, 2010, 12:05:45 pre podne »
cool hvala na ovim linkovima proucicu ih temeljno  :clap: samo mi reci sta je IS posto ne mogu da nadjem sta znaci ta skracenica  :wallbash1:

Van mreže lemi livo skodi

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 363
  • Pol: Muškarac
Odg: Dnevnik ishrane - Bo
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 19, 2010, 01:11:19 pre podne »
insulin sensitivity - sto imas manje sala to je insulinska osetljivost bolja, a mozes i da je popravis tako sto unosis dovoljno esencijalnih masti, ako imas dosta aktivnosti i tako sto neces da unosis UH non stop

ako posle obroka sa UH imas do jaja pump i ako se osecas puno onda imas dobru IS, a ako imas losu pospan si i to..ili ako posle obroka sa UH imas konstantno energije ili odjednom izgubis energiju, pocne da ti se spava i ogladnis posle sat vremena
Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits- it doesn't count. Zyzz



.