Autor Tema: sne.z - ishrana  (Pročitano 5666 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ak47

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 12
  • Pol: Žena
Odg: sne.z - ishrana
« Odgovor #20 poslato: Februar 26, 2011, 05:31:55 posle podne »
teorija ne jedenja pre kardia narocito jutarnjeg je da su ti se zalihe energije dobijene iz secera spustile na minimum i da ces vezbom sagorevati masti.Mozes da pojedes nesto malo proteinsko i pre vezbe, to nije nikakvo pravilo da li da jedes ili ne sve je stvar osecaja, ja kad radim kardio na prazan stomak dobijem bolove i hocu da se onesvestim.
Probaj ponekad da jedes malo pola sata pre treninga pa radis veci intezitet na primer da vozis promenljivim tempom 30s u brzini 29,30 na bajsu a onda 2,3min. sporije npr 23, nekih 20, 30 min. efektnije je nego ako vozis bajs brzinom 19 kako sam vidjala u teretani sat, sat i po vremena, kracim a intezivnijim treningom je rezultat bolji. To ti nije pravi hit jer je takav trening mnogo zahtevniji ali probaj menjati intezitet voznje malo brze, malo sporije i da se malo zadises i oznojis ako vec nemas pulsometar rezultati su bolji, tako sam citala da kraci trening promenljivog int. 50 posto vise topi sala nego ujednacen duzi trening po nekim najnovijim naucnim studijama.
Pokusaj i da se kreces vise mimo vezbe da ti udje u naviku, ja na primer i sad po ovom vremenu pesacim brzim hodom, pa sporijim pa brzim od faxa do kuce a ima jedno 4,5km, nekad i u dva pravca pa predjem 10km. I to mi je uvek bilo glupo dok sam isla u teretanu da hodam ili trcim na traci a ne stizem nigde. dobri su i grupni treninzi sa instruktorom tu nema zabusavanja..