Autor Tema: bancilo - dnevnik ishrane  (Pročitano 3128 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
bancilo - dnevnik ishrane
« poslato: Februar 24, 2011, 12:26:09 posle podne »
Zdravo svim.
Kao i vecina zena koja se na ovom podforumu javlja, imam problem sa mrsanjem. Ustvari po prvi put sam bas odlucila da istrajem u tome.
Ima 33 godine, 174 visoka i 71 kg (21.02.2011. se vagala).
Cilj mi je okvirno 63+-2, hocu da budem zadovoljna izgledom.

Ishrana... Dorucak najcesce oko 16-17 sati kad dodjem sa posla, a kad jedem onda bas jedem. Usput na poslu nekih grickalica, zalogaj dva pite od nekog uzmem ili tko nesto slicno. Kad dodjem kuci dok se rucak grije ja pojedem kroasan, cokoladu ili smoki, a kad zavrsim sa ruckom opet nesto slicno da zasladim. Vecera, kao trudim se da ne jedem ali dok djeci pripremim i ja veceram uz njih. Voce slabo jedem, povrce nikako i tako unazad nekoliko godina,znaci manje vise junk food. Poslije 1 trudnoce ostao visak, poslije 2 isto tako. Volim jesti i to bas se najesti, a isto tako mogu gladovati da za citav dan pojedem jednu zdjelicu pure/palente sa jogurtom, a ako treba nista.
Kao djete, pa i kasnije sam trenirala atletiku, trcala po cijeli dan,. Jedno vrijeme redovno isla na aerobik a zadnjih godina ljeti trcim 3-4 puta sedmicno po jedno sat, a zimi se svodi na kucnu varijantu vjezbanja (dok sam ovo ljeto i zimu skoro pa sve prekinula).
To je ukratko o meni.


Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #1 poslato: Februar 24, 2011, 12:27:06 posle podne »
Od ponedeljaka 21.02., prije 3 dana,71 kg, sam pocela da vodim racuna o ishrani. Da bi dosla do cilja odricem se slatkisa, suvog mesa, bjelog hljeba, kolaca...
Danas,24.02. 69 kg, zadovoljna sam, ali se osjecam malaksalo, bojim se da ne odem previse brzo dole i da ne bude efekat svih drugih djeta, duplo vise gore. Mislim da ipak jedem manje nego sto treba. BMR je 1492, a TDEE 2313 ako budem trenirala 3-5 puta sedmicno, sto cu se truditi. Kuci radim steper, onaj bez rucki i vijacu, nekih 30-40 min, bas se oznojim i umorim i onda neke vjezbice za noge, ruke, ali nista previse.

Citala sam i citala, racunala i racunala. Pokusavam da se nekako uskladim sa svim tim proteinima, UH i kao uspjevam, ali kad to pretvorim u kalorije ispada malo. Stalno jedem, a stalno sam gladna. Od vlakna, to mi je veliki problem, mogu jesti svjezi krastavac, paradajz i kuvanu buraniju i mrkvu, ali ne puno mrkve. Drugo nista, ne volim i djaba sve ali ne mogu jesti.

21.02.2011. – 71 kg - 1 nedelja
Ponedeljak
09:00 4 kasike zobenih pahuljica+1/2 jogurta
11:00 jabuka
13:00 1 kriska razevog hljeba+5 tanko izrezanih kriski biljnog/posnog tvrdog sira
17:00 100gr pileceg bijelog na gril tavi+50 gr rize
20:00 100gr pileceg bijelog na gril tavi + bijeli posnog sir, dukat

Utorak
07:00 1/2 tunjevina iz konzerve+3 kuvana bjelanca
09:30 narandza
12:00 1 kriska razevog hljeba+5 tanko izrezanih kriski biljnog/posnog tvrdog sira
14:00 nekoliko badema, jedno 10ak (usput)
14:30 100gr pileceg bijelog na gril tavi+ krastavac
17:00 100gr pileceg bijelog na gril tavi+100g makarona
20:00 1/2 tunjevina iz konzerve+ bijeli posnog sir, dukat

Srijeda
06:00 4 kasike zitarica sa jogurtom+3 bjelanca
09:00 1/2 tunjevine iz konzerve+kriska razevog hljeba+ 1/2 case jogurta
11:30 narandza
14:00 1/2 tunjevine iz konzerve+krastavac
17:00 150gr teleca snicla na teflonu+ bijeli posnog sir, dukat
20:00 100 gr teleca snicla+ bijeli posnog sir, dukat

Cetvrtak (danas)
07:00 3 bjelanca+biljni tvrdi, posni sir
09:30 100-150gr kikiriki u ljusci
12:00 150gr kuvana teletina +krastavac
14:30 250 gr kuvana teletina +buranija kuvana sa teletinom
17:00 100 gr bademi
20:00 mozda oslic+posni sir bijeli

Za tri dana sam pojela 500gr bijelog posnog sira, nisam vagala koliko po jednom obroku, nekad 2 velike kasike, nekad 4.
Par pitanja:
Da li treba na jos neki nacin da ubacim masti?
Da li smije da se jede ovaj tvrdi zuti biljni sir,jel on spada u proteine?
Da li moze, ako su UH 0, meso kuvano u nekom varivu UH-skrob?

Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #2 poslato: Februar 24, 2011, 12:28:38 posle podne »
Dupla poruka

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #3 poslato: Februar 24, 2011, 01:48:49 posle podne »
samo jedi dovoljno proteina, i neces imati brigu oko jo jo..i kada prekines dijetu javi se da ti kazem kako i sta da steta bude sto manja..dobro si savladala gradivo :)

pitanje- zasto oko 17 h uh, tada vezbas ili kasno rucas
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #4 poslato: Februar 25, 2011, 01:13:54 posle podne »
Hvala na odgovoru, javim se kad dodjem do cilja.
Nadam se da je i ovaj zuti biljni sir OK, cutanje je znak odobravanja.
Trening najcesce bude oko 19.
UH u 17 jer tada rucam, radnim danima na poslu mogu jesti nesto nabrzinu, ali za pravi rucak bas nemam uslova, a UH ce biti u ovom terminu samo ako imam trening navece, ako bude ujutru ili ranije u toku dana sa UH zavrsavam najkasnije u 15.
Moze li ovako sa UH?

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #5 poslato: Februar 25, 2011, 01:55:34 posle podne »
prepolovi kolicinu uh
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #6 poslato: Mart 28, 2011, 01:59:21 posle podne »
Javljam se poslije 5 sedmica, stanje je slijedece
31.1. kao povela racuna o ishrani (nekom svojom nazovi djetom, vise gladovanje) 71,2 kg, a 21.02. pocela se hraniti onako kako se ovdje preporucuje, 71 kg. Danas 28.03. 64,6 kg. Zadovoljna, prezadovoljna iako svi govore da sam i previs smrsala tako da sam odlucila da se zadrzim na ovome, ako jos smrsam nece valjati, morala bi i novu garderobu kupovati.
Mjere:
        31.01.   24.02.   28.03.
kg      71,2       71         64,6
struk    80        77         74
pupak   90        86         83
kukovi  97        95         91
bokovi  100      99         96
l noga    57       57         54
d noga   56       56         53
grudi     104      102       95


Sta mi je dalje raditi? Treniram i dalje kuci, steper, vijaca, jos malo pa cu na trcanje, neke vjezbe za noge, butine...
1. Kako i koliko da povecam ishranu, koliko gr proteina, koliko UH i pretpostavljam varijacije sa UH mi vise nisu potrebne i da ih mogu jesti svaki dan?
2. Koliko cesto smijem "zabrljati", ili rijetko, npr. pita, pizza, cevapi... Smijem li bar ponekad uz jutarnji dorucak suho meso, domace, ne svaki dan, ali bar jednom sedmicno u nekim minimalnim kolicinam?

Ne mogu da nadjem opciju pretraga, kod mene nema, pa mogu i neki linkovi na slicne teme ako neko zna gdje se pisalo o tome.
Hvala

Van mreže daniela21hr

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 393
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #7 poslato: Mart 28, 2011, 02:12:44 posle podne »
bravo, bravo... super rezultati...  :wow:
a na pitanja vjerujem da ce ti netko strucniji odgovorit...
 :blowkiss:
:)))

Van mreže bancilo

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Žena
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #8 poslato: Mart 28, 2011, 03:46:48 posle podne »
Hvala daniela. I tebi svaka cast, pratila sam i tvoju temu i ti i slicni tebi ste me ohrabrili da se to moze kad je neko uporan.
Imam jos jedno pitanje, kako da zategnem stomak? Imam viska koze, nekako mi pupak kao upao, u trudnocama sam se previse udebljala i od tada imam tih problema.

Van mreže eyesburn

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 23
  • Pol: Muškarac
Odg: bancilo - dnevnik ishrane
« Odgovor #9 poslato: Mart 28, 2011, 04:53:07 posle podne »
Probaj sa mezoterapijom ako imas mogucnosti.