Autor Tema: Brankkko - dnevnik ishrane  (Pročitano 2627 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Brankkko

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
Brankkko - dnevnik ishrane
« poslato: Mart 27, 2011, 01:21:23 pre podne »
Pozdrav ljudi.
Zovem se Branko i imam 20 godina. Pre nego sto predjem na stvar evo prvo nekih osnovnih informacija:
Visina: 190cm
Tezina: 100kg
Obim struka: 96cm
Cilj: Prvo se spustiti na 95kg a posle gadjati 90kg

Jelovnik (nemam striktno odredjeno sta kojim danima jedem ali evo namirnica koje kombinujem):
1. Dorucak - oko 9h - Integralni tost preliven sa malo maslinovog ulja i 5 jaja (najcesce kuvana i od toga pojedem jedno zumance) ili ovsene sa fit jogurtom i neka vocka ili nesto od kukuruznog brasna (tipa palenta) i svako jutro popijem solju zelenog caja

2. Uzina - oko 11h (obrok pred trening) - Kada imam trening obicno za ovaj obrok uzimam 200gr testenine u koju dodam tunjevinu (uvek jednu konzervu) ili sok od paradajza a inace jedem voce, tunjevinu ili belo meso

3. Rucak - oko 14h (obrok posle treninga) - oko 100gr kuvanog povrca (grasak, boranija, brokoli, kupus) i 250gr mesa (najcesce govedina), neretko umesto povrca jedem i oko 100gr kuvanog pirinca ili 100gr krompira

4. Uzina -oko 16h (obicno sam tada na faksu) - dve integralne kifle ili sendvic koji napravim kod kuce (mlad sir, tunjevina, suvo meso) 

5.Vecera - oko 20h - obicno oko 200gr piletine ili ribe uz 100gr mladog sira ili jogurt i neizbezno solja zelenog caja                             

Ovakavu ishranu koristim oko dve nedelje i sa pocetnih 102kg spao sam na 100kg.
E sada zeleo bih da vas pitam sledece:
1) Hteo bih da prokomentarisete moj jelovnik
2) Da li bi valjalo da u ishranu ubacim i whey (pio bih ga posle treninga) tj. da li ce whey dati mojoj ishrani kontra efekat? Citao sam da je whey hrana za misice ali jednostano nisam siguran kako ide sa gubitkom kilograma.

Sto se treninga tice, u teretanu idem utorkom, cetvrtkom i subotom i ovako izgleda plan treninga:
utorak - grudi, triceps
cetvrtak - ledja, biceps
subota - ramena, stomak
(noge ne radim zato sto sam 4 godine trenirao odbojku pa imam problema sa kolenima)
Rado bih u pricu ubacio i kardio ali sam zbog faksa u skripcu sa vremenom tako da sam jedva nasao mesta i za ova tri dana.

Van mreže Becks

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1743
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #1 poslato: Mart 27, 2011, 03:53:11 pre podne »
1) Hteo bih da prokomentarisete moj jelovnik

1. Dorucak - oko 9h - Integralni tost preliven sa malo maslinovog ulja i 5 jaja (najcesce kuvana i od toga pojedem jedno zumance) ili ovsene sa fit jogurtom i neka vocka ili nesto od kukuruznog brasna (tipa palenta) i svako jutro popijem solju zelenog caja

2. Uzina - oko 11h (obrok pred trening) - Kada imam trening obicno za ovaj obrok uzimam 200gr testenine u koju dodam tunjevinu (uvek jednu konzervu) ili sok od paradajza a inace jedem voce, tunjevinu ili belo meso

3. Rucak - oko 14h (obrok posle treninga) - oko 100gr kuvanog povrca (grasak, boranija, brokoli, kupus) i 250gr mesa (najcesce govedina), neretko umesto povrca jedem i oko 100gr kuvanog pirinca ili 100gr krompira

4. Uzina -oko 16h (obicno sam tada na faksu) - dve integralne kifle ili sendvic koji napravim kod kuce (mlad sir, tunjevina, suvo meso) 

5.Vecera - oko 20h - obicno oko 200gr piletine ili ribe uz 100gr mladog sira ili jogurt i neizbezno solja zelenog caja

Auuuu jelovnik ti je skroz nejasan, znaci ili belo meso ili sok od paradajza ili voce lol :lol:
Ae probaj ovako:

1. Dorucak - ovsene sa fit jogurtom+4 belanca+1 zumance (kuvano) (koliko ovsenih jedes?)
2. Uzina - oko 11h (obrok pred trening) - tunjevina ili belo meso + salata (bio si napisao 200g testa???)
3. Rucak - oko 14h (obrok posle treninga) - 100g pirinca, krompira ili povrca se ne moze porediti  :nonono:, znaci ovde ide tih 250g mesa+200g krompira ili 50g pirinca npr.
4. Uzina -oko 16h (obicno sam tada na faksu) - bolje je taj sendvic od integralnog hleba sa belim mesom, tunjevinom ili mladim sirom nego 2 kifle definitivno :yes:
5.Vecera - oko 20h - previse ti je ovde 200g mesa+100g sira, mozes ubaciti samo 150-200g mesa sa povrcem i ubaciti jos jedan obrok----->
6. Obrok pred spavanje - oko 150g mladog sira+1 supena kasika lanenog ulja

2) Da li bi valjalo da u ishranu ubacim i <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">whey</a> (pio bih ga posle treninga) tj. da li ce <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">whey</a> dati mojoj ishrani kontra efekat? Citao sam da je <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">whey</a> hrana za misice ali jednostano nisam siguran kako ide sa gubitkom kilograma.

Whey ti je u stvari hrana, tj proteini u prahu, nema tu nikakvog kontra efekta, slobodno ga uzmi i popij 1-1.5 mericu odmah posle treninga  ;) Ja ga pijem vise puta dnevno kada idem da gubim kg  :yes:

Van mreže Brankkko

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #2 poslato: Mart 27, 2011, 10:44:45 pre podne »
1. Dorucak - ovsene sa fit jogurtom+4 belanca+1 zumance (kuvano) (koliko ovsenih jedes?)

Jedem oko 100gr ovsenih.

Citat
1 supena kasika lanenog ulja

Kakvu korist donosi laneno ulje?
Da li je ok suseno voce kada se javi potreba za nekim slatkisom?


Inace Becks hvala na odgovoru. Pocecu da koristim <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">whey</a> sto pre.

Van mreže Becks

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1743
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #3 poslato: Mart 27, 2011, 01:09:37 posle podne »
Kakvu korist donosi laneno ulje?

Laneno ulje sadrzi esencijalne masne kiseline koje su neophodne ogranizmu.
http://www.exyu-fitness.com/forum/index.php?topic=3106.0

Da li je ok suseno voce kada se javi potreba za nekim slatkisom?

Najbolja opcija za voce su ti jabuke, borovnica, maline itd. (sveze)
Whey je ukusan takodje  :)


Van mreže Brankkko

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #4 poslato: April 05, 2011, 12:54:03 pre podne »
Za par dana planiram da kupim whey (nisam mogao pre zbog finansija) i planiram da ga uzimam neposredno posle treninga. Sada me zanima da li i u kojoj kolicini da ga uzimam u danima kada ne treniram? Slusao sam price tipa "Uzimaj whey svaki dan ujutru i pred spavanje". Jel to ok ili...?

Van mreže eyesburn

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 23
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #5 poslato: April 05, 2011, 12:38:49 posle podne »
Pa pazi u sustini, whey ti moze sluziti kao zamena za (bilo koji) obrok (mada je u tu svhru bolji blend - blend ti je mesavina proteina iz vise izvora, izmedju ostalih tu je i whey e sad fora je sto se wheya brze vari od blenda, te ga to cini podobnijim za koriscenje u pwm (post workout meal - ili ti taj tvoj obrok neposredno posle treninga) mada nije ni greska uzeti ga kao zamenu za neki drugi obrok, zna se, prvenstveno zbog finansija. Naravno da bi najbolje bilo kad bi imao blend, po potrebi, kao zamenu za neki obrok, wheyili izolat za pwm i casein za zadnjih obrok al' sta je tu je.
Licno, a verovatno ce ti i svi drugi reci, izuzev pwm-a, uvek daj prednost cvrstoj hrani - kad god je to moguce! Npr. nema potrebe da ustanes subotom kuci, i slobodan si i sad umesto da skuvas jaja i pojedes malo ovsenih, ti uzmes whey - to ne! znaci ako ides negde i znas da neces biti u mogucnosti da jedes, ubacis prah u sejker i poneses, kad dodje vreme dodas vodu i smuckas i popijes.

Van mreže Brankkko

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
Odg: Brankkko - dnevnik ishrane
« Odgovor #6 poslato: April 05, 2011, 04:24:13 posle podne »

Licno, a verovatno ce ti i svi drugi reci, izuzev pwm-a, uvek daj prednost cvrstoj hrani - kad god je to moguce! Npr. nema potrebe da ustanes subotom kuci, i slobodan si i sad umesto da skuvas jaja i pojedes malo ovsenih, ti uzmes whey - to ne! znaci ako ides negde i znas da neces biti u mogucnosti da jedes, ubacis prah u sejker i poneses, kad dodje vreme dodas vodu i smuckas i popijes.

Tako sam i mislio. Hvala na odgovoru.