Autor Tema: bboojjaann - Trening, ishrana  (Pročitano 2012 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bboojjaann

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Muškarac
bboojjaann - Trening, ishrana
« poslato: April 29, 2011, 08:34:35 posle podne »
Pozdrav svim forumašima. Ja ću vam izneti plan treninga i ishrane pa vas molim za mišljenje.

Sada treniram 3 puta nedeljno:
Grudi-leđa-stomak
Noge-stomak
Ramena-biceps-triceps-stomak
Uvek vozim 10min bicikl pre treninga sa tegovima i 15 nakon treninga.
Ovaj program sam radio prvi put. Smršao sam 1,5kg za mesec dana, ali najviše zbog prilagođene ishrane. Pijem dosta tečnosti.
Pošto radim od 8-16č, ishranu sam prilagodio tome.
9č - musli
11č - jabuka ili neko drugo voće
13-14č - ražano pecivo
16:30č - nešto kuvano
Posle treninga, 20č - tunjevina

Planiram da uzmem sagorevač Unidyne Universal Nutrition i neki <a href="http://www.exyu-fitness.com/shop/proteini/80-proteina.html">Whey</a> protein. Trening ću svakako promeniti.
1.Grudi-biceps
2.Noge-stomak
3.Odmor
4.Leđa-triceps
5.Ramena-stomak
6.Odmor
7.Odmor
Zanima me kada da radim kardio i koliko. Da li da radim isto kao i ranije 10 min pre i 15 posle treninga?

Sagorevač bih pio kako je i napisano.
Protein bih uzimao posle treninga.

Mene zanima da li pravilno razmišljam, trebam li da treniram drugačije, da menjam sagorevač, protein i sl, tj jedna preporuka profesionalca.
Ja nemam ambicija da izgledam kao bilder već više atletski. Visok sam 173cm, a imam 79kg. Iskreno, jedini problematičan deo tela mi je stomak, ali ne mnogo. Da li pojas oko stomaka pomaže, čitao sam različita mišljenja.

Pozdrav.

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: bboojjaann - Trening, ishrana
« Odgovor #1 poslato: April 29, 2011, 11:29:07 posle podne »
tebi je kompletna ishrana od hidrata, ima neki poseban razlog za to?


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže Explorer

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 59
  • Pol: Muškarac
Odg: bboojjaann - Trening, ishrana
« Odgovor #2 poslato: April 30, 2011, 03:03:07 pre podne »
Ishrana ti je katastrofa..moras je promeniti.
Druga stvar listove trapez i zadnju lozu ne izostavljaj...
"Confidence is the most important thing you can teach someone... if you can teach them confidence, you don't have to teach them anything else."

Van mreže bboojjaann

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Muškarac
Odg: bboojjaann - Trening, ishrana
« Odgovor #3 poslato: April 30, 2011, 12:19:40 posle podne »
Znam da je ishrana loša. Svakako da planiram da je poboljšam. Jedem 5 puta na dan. Mislim da je musli u 9č OK kao i voćka oko 11č. Uz ražano pecivo bih mogao da ubacim kuvana jaja, oko 3kom, ali samo jedno žumance ili pak jednu mericu proteina. Kada dođem sa posla (16:30č) jedem kuvano, uglavnom je povrće i meso. Nakon treninga (20č) pojedem konzervu tune, a planiram i mericu proteina. Ne znam šta bih još dodao.

U dane odmora bih mogao da ubacim kardio, vožnja bicikla. Trčanje mi baš nešto i ne ide.

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: bboojjaann - Trening, ishrana
« Odgovor #4 poslato: Maj 01, 2011, 10:43:11 pre podne »
što se tiče ishrane mogao bi da dodaš protein uz doručak (i da musli zameniš ovsenim pahuljicama dok si na dijeti da se ne bi cimao šta ima šta nema u tom musliju, jer ih ima 100 vrsta, a bolje od ovsenih nećeš naći)
voćka ok, može
ne treba ti kifla i pecivo, ako treba da jedeš hidrate onda su to pirinač, krompir, ovsene, pasulj ... i PROTEIN
onda može taj ručak ili šta već: povrće, meso
posle treninga CARBSI i protein

ne treba u svakom obroku da imaš carbse, ali u obrok posle treninga bi trebalo da ih uvrstiš, na uštrb one kifle recimo. to ti je obrok koji je praktično najbezbedniji za carbse, neće ti se ništa pretvoriti u salo ako si odradio "momački" trening

onoliki trbušnjaci su pretpostavljam zbog tog stomaka, koji treba skinuti?
još ako imaš "love handles" pa udariš po bočnim ... milina  :lol:
salo se ne skida trbušnjacima  :)
dalje što se tiče treninga, najbolje bi bilo da napišeš vežbe koje radiš, pa da ti momci prokomentarišu  :) ovako kad stavite samo najobičniji split ne može ti niko ništa konkretno reći


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže bboojjaann

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Muškarac
Odg: bboojjaann - Trening, ishrana
« Odgovor #5 poslato: Maj 01, 2011, 09:25:45 posle podne »
Musli sam pravim. U činiju stavim 3 supene kašike ovsanih pahuljica, jednu kornfleksa i jednu ekspandiranog pirinča, jednu kašičicu kakaa, jednu suvog grožđa, jednu brusnice i dve kašičiće mešanih semenki (suncokret, bundeva, lan). Jedem sa vodom. Problem jeste taj treći obrok na poslu, šta jesti, spremiti i sl. Definitivno ću tada ubaciti protein, kao i nakon treninga.

Što se tiče treninga, našao sam na forumu dosta sličnih.

Hvala na odgovoru.