Autor Tema: NOGE  (Pročitano 70256 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kojic

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 554
  • Pol: Muškarac
  • Napunio sam godinu dana
Odg: NOGE
« Odgovor #110 poslato: Avgust 06, 2010, 01:26:36 pre podne »
Kako da povecam odraz???

Ako ima neko neki predlog sa nekim vezbama ili progamom bicu zahvalan.
Visok 190 cm, igram kosarku a odraz mi je neverovatno mali (jedva dohvatim tablu od kosa). Inace ne treniram kosarku vec igram onako iz neke dosade (a i zbog love - odrase me clanarina za gym i suplementi) na obliznjem terenu. Do sada mi odraz nije predstavljo problem - nije mi bio potreban jer me dobro sluzi sut... ALI pojavio se neki kosarkas (doselio se negde ublizini) pa mi brka racune, jer samo sa sutom protiv njega nemam sanse, tako da mi je NEOPHODAN SKOK.

Molim pomoc, inace za sledeci mesec nema love za suplemente  :)  :help:

Van mreže Al Mir

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1129
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #111 poslato: Avgust 06, 2010, 02:32:07 posle podne »
Kako da povecam odraz???

Ako ima neko neki predlog sa nekim vezbama ili progamom bicu zahvalan.
Visok 190 cm, igram kosarku a odraz mi je neverovatno mali (jedva dohvatim tablu od kosa). Inace ne treniram kosarku vec igram onako iz neke dosade (a i zbog love - odrase me clanarina za gym i suplementi) na obliznjem terenu. Do sada mi odraz nije predstavljo problem - nije mi bio potreban jer me dobro sluzi sut... ALI pojavio se neki kosarkas (doselio se negde ublizini) pa mi brka racune, jer samo sa sutom protiv njega nemam sanse, tako da mi je NEOPHODAN SKOK.

Molim pomoc, inace za sledeci mesec nema love za suplemente  :)  :help:
olimpijski nabačaj od koljena, prednji i zadnji čučanj na pola, GM...to su vježbe koje košarkaši rade
Znači BACK SQUAT..
Znači, ko ga ne radi ko da i ne trenira..
Znači, dobro pročitaj ovo dvoje iznad..

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #112 poslato: Avgust 06, 2010, 05:11:11 posle podne »
olimpijski nabacaj od koljena, prednji i zadnji cucanj na pola, GM...to su vjezbe koje kosarkasi rade

da se nadovezem .. pliometrija druze posebno ako si dosta jak .. skracuje vreme aktivacije ... ako si generalno slab ovo shto ti je champ napisao ce ti vishe znachiti poshto u tom sluchaju nemash shta da aktivirash  :lol:  a ako imash neshto max snage a opet slabo skachesh onda pogo jumps , rhytm squats , istezanje hip flexora , popravljanje motornih patterna itd ... treba onda naci u chemu je problem ..
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže Kojic

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 554
  • Pol: Muškarac
  • Napunio sam godinu dana
Odg: NOGE
« Odgovor #113 poslato: Avgust 06, 2010, 06:06:20 posle podne »
treba onda naci u chemu je problem ..
Ma problem je u mojoj glavi  :crazy: ... dosta sam lenj (uvek bio) tako da ni ko klinac nisam voleo da skacem, a osim toga i pre 5 god sam imao ovu visinu(190 cm) tako da sam za vrsnjake bio king-kong i nisam imao potrebe, npr, da skocim da bi nesto dohvatio (a i bilo me sramota jer sam previse odstupao od ostalih).
U svakom slucaju champion i lokk1 hvala puno, nesto bi od ovih vezbi trebalo da pomogne

Van mreže lokk1

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2294
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #114 poslato: Avgust 06, 2010, 06:11:57 posle podne »
Ma problem je u mojoj glavi  :crazy: ... dosta sam lenj (uvek bio) tako da ni ko klinac nisam voleo da skacem, a osim toga i pre 5 god sam imao ovu visinu(190 cm) tako da sam za vrsnjake bio king-kong i nisam imao potrebe, npr, da skocim da bi nesto dohvatio (a i bilo me sramota jer sam previse odstupao od ostalih).
U svakom slucaju champion i lokk1 hvala puno, nesto bi od ovih vezbi trebalo da pomogne

da i najlogichniji odgovor i najchesce zanemaren ... vise SKACHI!!!
OATZ AND SQUATZ !

HATERS GONNA HATE!!

Van mreže angelika

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 64
  • Pol: Žena
Odg: NOGE
« Odgovor #115 poslato: Januar 02, 2011, 02:36:49 posle podne »
a za unutarnju stranu bedra....nemoj mi samo reći čučnjevi i iskoraci, jer to ne pali....bar ne kod mene


Vezba koja kod mene definitivno jedino "pali", a to i vanjska strana podlaktice su moje slabe tacke ostalo sve ok...........dakle ovako.....sedeci (na nizoj stolici od uobicajene) rasirenih nogu i stavi  ;)    manje jastuce izmedju kolena pritiskaj ga kolenima koliko mozes jace......ispocetka oko pola minute, a posle minutu, ja radim seriju od 10X. Znam da zvuci naivno ali ova vezba kad je "uklaviris" je.e kevu mlitavim misicima i meni zateze i donji deo trbuha  :yes: probaj extra je....rezultati vidljivi vec nakon 10-15 dana! Imam jos par ako ti se ova svidi, pitaj, javnem se.........Inace ja sam kucna varijanta vezbi, a savete "kupila" od fizioterapeta......nista napamet! :yes: Pozz!

Van mreže ns.12

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 6
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #116 poslato: Maj 21, 2011, 12:25:02 posle podne »
Vidim da je tema stara ali mozda ovaj moj prvi post bude bar nekom od koristi.  :)
Ja sam odraz povecao radeci vezbe bez tegova, i dosta sam dobro napredova, prvo nsiam mogao da dohvatim tablu na kosu, sad lagano iz nekoliko koraka zakucavam sa dve ruke.
Na internetu ima mnogo takvih vezbi i posto znam jos neke ljude koji su radili takve vezbe, mislim da bi trebalo da pronadjete program koji vam najvise odgovara i tako cete najbrze napredovati, Naravno najbolje je da angazujete kondicionog trenera koji ce da radi sa vama ali to je bar za mene preskupo. Evo uploadovao sam vezbe koje sam ja radio, ardio sam ih nekih mesec i po, verovtano bi rezulatati bili veci da nsiam prestao da ih radim. Upornost je najvaznija !
ne znam ko je pisao ove vezbe, ali u svakom slucaju meni su pomogle........
https://rapidshare.com/files/1263245213/Air_Canada_2006.doc

Van mreže Skakac

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 92
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #117 poslato: Mart 08, 2012, 09:19:31 posle podne »
Citao sam da kad se cucanj nepravilno trenira s velikim tezinama moze doci do ispadanja crijeva...

Da li se pri vjezbanju cucnja zbog prevencije treba pustiti da se stomak "prirodno" pri vjezbanju sam lagano stisne ili ga treba dodatno stisnuti zbog prevencije - iako se radi o malim tezinama (bucice)?

Van mreže vukasinami

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 127
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #118 poslato: Jul 22, 2013, 12:12:06 pre podne »
Sta najvise pogadja dupe?

Van mreže marko123

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 22
  • Pol: Muškarac
Odg: NOGE
« Odgovor #119 poslato: Jul 28, 2013, 10:18:38 posle podne »
pa valjda iskorak,glute bridge,cucanj,itd