Autor Tema: Par stotina pitanja  (Pročitano 130510 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DirectHit

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 168
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #20 poslato: Jun 13, 2007, 09:50:46 posle podne »
Evo danas u 19 sati sam pojeo tunu u vodi znaci 25 g proteina, 0 uh, i 0.9 masti.
Sad je jos malo 22 sata, skuhao sam si mahune i brokule bi mogao to pojest bez "straha" i mozda eventualno poslje posnog ?

Oko 17 sati sam trenirao misicnu skupinu biceps a i ramena.
No pain , no gain

Van mreže Dragana

  • Fitness trener
  • *****
  • Poruke: 286
  • Pol: Žena
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #21 poslato: Jun 14, 2007, 12:57:24 pre podne »
1800 kalorija ? Pa, ti trebas da unosis 2500 minimum. Ali nije fora toliko u brojanju kalorija koliko iz cega su te kalorije, kakve kombinacije u jednom obroku, njihov odnos i vreme kada ih unosis. Ok, popravljas se...i nemoj posni "eventualno" nego obavezno  :yes:
Should I stay, should I grow...

Van mreže DirectHit

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 168
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #22 poslato: Jun 14, 2007, 01:09:23 pre podne »
O, hvala ;)

Uglavnom ako mi nista ne ide u prilog barem mi ide u prilog da se mogu lako mjenjat, disciplina mi nije nikakva prepreka...svi se zale kao posni ne valja, ovo ne valja, i plaču... . vazno se nasilit prvih 3-4 dana onda se naviknes.

Inace koliko sam vidio Sirelin zrnati sir ima vise proteina ali i vise UH od Rijeckog posnog, ali je MASU ukusniji, sta onda da zrtvujem ukus radi te male razlike ili ne?
No pain , no gain

Van mreže Dragana

  • Fitness trener
  • *****
  • Poruke: 286
  • Pol: Žena
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #23 poslato: Jun 14, 2007, 01:58:58 pre podne »
biraj sa manje masti pod br 1, ostalo su nijanse
Should I stay, should I grow...

Van mreže DirectHit

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 168
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #24 poslato: Jun 15, 2007, 09:17:11 pre podne »
Samo imam jos pitanje sta se tice cardia, tj . voznje bicikla.

Uglavnom kad idem ujutro, odma poslje dorucka (znaci nije hiit) vozim oko pol sata kao sta sam rekao brzim/umjerenim tempom.
Kad se vratim doma ne bole me nozni misici, niti se ne oznojim bas.

Sad me zanima - premda me ne bole misici i nisam se toliko oznojio - jesu li se procesi metabolizma ubrzali u mom tjelu? Jesam gubio na kalorijama ili ?

Hvala znam da je malo glupo pitanje ali eto, pocetnik sam :)
No pain , no gain

Van mreže Tikica

  • Global Moderator
  • *****
  • Poruke: 4019
  • Pol: Žena
    • ExYu fitness
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #25 poslato: Jun 15, 2007, 09:21:55 pre podne »
gubio jesi na kalorijama ali nisi sagorevao masti vec unetu hranu od dorucka..zato je hiit bolji ;)

Van mreže Ivan!

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 237
  • Pol: Muškarac
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #26 poslato: Jun 15, 2007, 09:53:43 pre podne »
Kod jutarnjeg hiit/kardio poenta je u tome da se ide na prazan stomak, jer telo onda troši rezerve mast (a ne unete uh) za stvaranje energije.
Kada radiš posle doručka prvo se troši uneta hrana (uh, proteini , mast), a tek nakon 30-tak minuta, počinje da se koriste rezerve masti iz sala, i to samo u slučaju da je trening bio u gornjoj polovini aerobne zone.
Zato je bolje na prazan stomak, jer su jutarnje rezerve glikogena u jetri, dovoljne za svega 10-tak minuta, a posle se počinje topiti salo.

Van mreže DirectHit

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 168
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #27 poslato: Jun 15, 2007, 10:11:26 pre podne »
Znaci, cim se probudim onda bajs i onda na dorucak :)
No pain , no gain

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21974
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #28 poslato: Jun 15, 2007, 10:56:47 pre podne »
to vazi ako skidas kilograme..ako radis neko odrzavanje mase ili nabacivanje kvalitetnije mase, onda kardio radis uvece ili u sklopu treninga sa tegovima, da bi sagoreo eventualno visak kalorija koje mogu da se deponuju u masti.
ali ako shvatis da sve polazi od kvalitetne ishrane ,onda ti kardio nije potreban osim radi odrzavanje kondicije tela kao i krvnih sudova i srca..
« Poslednja izmena: Jun 27, 2007, 12:15:49 pre podne Tanja »
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže DirectHit

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 168
Odg: Par stotina pitanja
« Odgovor #29 poslato: Jun 15, 2007, 11:04:50 pre podne »
180 cm - 70-71 kg, 17 godina vec sam naveo, mislim da nisam debeo.
Ali kad se nagnem onak nakupi mi se "Koza" iako radim dosta trbusnjaka.

Danas mi je drugi obrok bio posni sir - razeni kruh, jedno bijelanjce ( :( ) i DIMCEK koji na 100 grama ima 17g proteina, 1 g masti i 5g uh - jel to dobro, mislim koliko bi trebao na dan unosit tih masti.

I sad cu odma poc  :weight_lift1: da se iskoriste ti proteini :).

I da, nikad mi se noge nisu svidjale ali stvarno neznam kako da ispravim, dosta su "glomazne" ali mislim na butine, ima koja vjezba za to ili?

thanks ;)
No pain , no gain