Autor Tema: Trening za pravi početak - početnik  (Pročitano 3233 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže connan 2

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 7
Odg: Trening za pravi početak - početnik
« Odgovor #10 poslato: Mart 24, 2012, 12:30:24 posle podne »
Evo mene ponovo nakon 15 dana.

Radio sam 3 puta nedeljno kruzne treninge kod kuce (bucice i bodyweight) i sada imam 85 kg (znaci 3 kg manje nego pre).
Posto je u toku Vaskrsnji Post, ne jedem meso, jaja i mlecne proizvode - jedem samo ribu (dosta nje  :yes: ) i naravno sve vrste voca, povrca i jezgrastog voca (orasi, bademi itd), integralni hleb.
"Slauf" oko struka se smanjio, ali naravno jos ga ima.
Ostalo je ono misica sto sam imao na sebi, valjda  :yes:

Posto do Vaskrsa ima jos 3 nedelje (te stoga ne uzimam "jacu" hranu), moje pitanje za vas je sledece:

Da li da nastavim kao i do sada, sto ce mi ocigledno smanjivati kilazu (bojim se da mi se ne "smanje" i misici)?

Sta savetujete, da bi poceo malo-po malo da dobijam na misicima?

Srdacan pozdrav!

Van mreže connan 2

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 7
Odg: Trening za pravi početak - početnik
« Odgovor #11 poslato: Jun 25, 2012, 03:21:15 posle podne »
Evo me opet nakon tri meseca...

Posle kruznih treninga u kucnoj varijanti sa malim tezinama, sada radim:

- sklekove (mogu da uradim 6 x 5 serija, ukupno 30),  3 x nedeljno
- zgibove jos ne mogu, radim negativne tj. samo spustanja do otkaza, 3 x nedeljno

(Ocigledno jos nisam ojacao za teretanu, jer ima dosta prostora za napredak u ovim body-weight vezbama)

- "cardio" trening 4 puta nedeljno (15 min futing + 15 min brzi hod, ukupno 30 min po treningu).

I dalje sam na 85 kg (da podsetim - visina 190 cm), s tim sto sam smanjio obim oko stomaka (mereno u visini pupka - gde mi je obim najveci, sa 98 na 95 cm).

Znam da su povecanje misicne mase i gubljenje tezine, tj telesne masti suprotni ciljevi, te smatram da bih prvo trebao da se posvetim smanjenju ovog drugog. Sta vi mislite?
Da li da i dalje budem u kalorijskom deficitu da bi skinuo i ostatak "slaufa" oko stomaka i nastavim sa gore pomenutim vezbama (ili korigujem)?

Sta biste mi preporucili da ne "istopim" i ovo malo misica? Evo u prilogu i slika...