Autor Tema: Malo treninga, malo mrsanja...  (Pročitano 1208 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sharp

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 1
Malo treninga, malo mrsanja...
« poslato: Mart 16, 2012, 03:30:03 pre podne »
E pa da pocnem: iscitao sam dosta tekstova na forumu i van njega, ponesto saznao, ali bih volio na jednom mjestu da dobijem nekoliko savjeta od strucnih i iskusnih ljudi.

Imam 30 godina, 190 cm, tezina varira izmedju 90 i 95 kg (trenutno oko 95). Ne bavim se nikakvim sportskim aktivnostima unazad 4-5 godina. Imam viska kolograma u abdominalnom predjelu, stomak pogotovo, na grudima, i unutrasnjoj strani butina.

Odlucio sam da sredim kilazu i da se pozabavim formom. Odmah da kazem da ne zelim bilo kakvu masu, prosto zelim dobru formu i skladnu gradju.

Za pocetak cu krenuti sa laganim trcanjem, desetak dana. Nakon toga cu ici na trim stazu, gdje planiram sledeci program:

I dan:  lagano trcanje (kardio) + vratilo
II dan:  lagano trcanje (kardio) + sklekovi i razboj
III dan:  lagano trcanje (kardio) + trbusnjaci
IV dan: duze intenzivno trcanje
V dan: odmor

E sad, za trcanje i vjezbe imam dvije opcije: parkic u gradu u blizini zgrade, koji ima potpuno ravnu makadamsku stazu, i parkic izdvojen od grada (cistiji vazduh) ali sa asfaltiranom stazom za trcanje koja ima prilicno uspona i padina. Sta je bolje od to dvoje?

Vjezbe bih morao raditi u vecernjim satima, zbog posla. Ljeti eventualno rano ujutru, od 7 do 8 sati.

Je li ovo ok za pocetak? Ili mozda preporucujete odmah teretanu? Kakve jos savjete imate za ovaj rezim treniranja?

Sto se tice hrane, jedem uglavnom dva puta, i to prilicno obimno, sto moram promijeniti. Dajte preporuke za dorucak, rucak i veceru, samo da je hrana koju je lako spremati, obzirom da nemam previse vremena za kuhinju....