Autor Tema: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite  (Pročitano 72914 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« poslato: Jun 15, 2007, 01:57:36 posle podne »
Dakle,  vezbam 6 meseci, u kojima sam nabacio puno sala. Imam 25 godina, visok 185, imam 107 Kg. Treniram 4 puta za redom, dan pauze, opet 4 puta, opet dan pauze. Podizem 110 na bench-u, 7-8 puta, 140 na cucnjevima, 80 kg na ramenu i.t.d... Postavio sam cilj da u sledeca 2 meseca skinem bar 10 kg, ali ne smem dozvoliti da izgubim i ono malo misica koje sam stvorio. Na ovom forumu sam shvatio da je ishrana prava nauka i da necu postici nista ako ne dobijem dobar savet. S`toga, molim vas pomozite mi. Na forumu sam naisao na jedan recept:
Ponedeljak: 350gr proteina +150 gr UH-skrobastih/riza,krompir ili crni hleb
Utorak:350gr proteina +75 gr UH-skobastih
Sreda: 350gr proteina,proteinski dan...dakle..nista UH, samo unosi proteine preko 150 gr i  povrca..brokoli..sargarepa..kupus..itd
Cetvrtak:350gr proteina,75 gr UH..
Petak:350gr proteina,150 gr UH....
Subota:350gr proteina,  0%gr UH...samo gomile povrca kao i u sredu
Nedelja:350gr proteina, 0% ugljenih hidrata ali pored proteina pojacan unos masti ..recimo 100- gr..lesnik..badem..orah...

Ali, imam puno nejasnih stvari: Ako ustanem u 7 ujutru, sta da stavim u organizam pre nego odradim kardio? U koliko sati da radim kardio? U koliko sati da jedem nakon toga i u kom odnosu da jedem proteine i UH tokom dana? Kada da jedem skrobaste, a kada vlaknaste UH? Koje suplemente da uzimam i u koje doba dana? Kada se pije dekstroza/vitargo? Sta da mesam u PWM?

Svaki dobronamerni savet mi je dobrodosao, jer imam puno volje, ali malo znanja. Dali je moguce skinuti toliko za 2 meseca, i jos vaznije, dali je i teoretski moguce da se na definiciji poveca misicna masa na racun sala?

Hvala svima unapred, nadam se daljoj konstruktivnoj komunikaciji. Sutra cu staviti i slike. Hvala jos jednom.
 

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #1 poslato: Jun 15, 2007, 02:15:03 posle podne »
kada ustanes popijes glutamin ili bcaa ako nemas to, radis na prazan stomak cim se malo razbudis..
posle toga jedes u zavisnosti gde treniras..ako treniras kuci jedes odmah..brzo apsorbujuci protein i neki UH..ako nisi kuci jede kada dodjes..
ako uzimas ovo sto sam nekome pisao za primer..rasporedis ravnomerno proteine preko celog dana,
uz njih mozes da jedes i skrob ili vlaknasti.
za sada ne vlakno i skrob zajedno u toku jednog obroka..
skrob rasporedi i unosi do 16h, vlakno jedi sto vise i to mozes i posle 16h..
ako si do sada malo jeo, nemoj naglo da predjes na novi rezim ishrane vec proteine postepeno povecavaj na 2-3 dana..da ne bi zakucao stolicu. pa ti oci ispadnu dok budes na wc solji..
za sva ostala pitanja odgovore imas kod mene u potpisu samo kliknes i procitas..
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #2 poslato: Jun 15, 2007, 02:47:18 posle podne »
Hvala puno, samo nesto nisam razumeo:
"za sva ostala pitanja odgovore imas kod mene u potpisu samo kliknes i procitas..".   Nisam bas znalazljiv na forumu, kako da stignem do tih odgovora, u kom potpisu? (znam da delujem glupo, ali pocetnik sam na forumu).
Dali je ujutru dovoljan samo glutamin? Moze li se piti i glutamin i BCAA? Dali da proteine i UH uzmimam u istom obroku? Dali da uzimam proteine kao do sada (oko 300 grama dnevno), ili to moram da povecam? (imam 107 kg). Dali se i dekstroza racuna u UH, odnosno u broj UH koje trebam uneti u organizam? Kada se pije dekstroza, a kada whey? Mislim da nemam vise pitanja:)

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #3 poslato: Jun 15, 2007, 02:54:35 posle podne »
potpis je ovo sareno sto pise u dnu ovog mog posta..

dovoljan je samo glutamin, moze i bcaa i glutamin, za protein i uh sam ti napisao,
uzimaj 350 gr proteina,
ako se dextroza uzima u pwm ne racuna se kao UH, prepisao si kore kolicinu UH po danima pa se toga i drzi , dobar je to recept,
dextroza se pije kada zelis da nesto dodje brzo u sistem a to je u pwm-u
why pijes obavezno u pwm i pred spavanje, a ostalo moze u sklopu dorucka i sklopu ostalih obroka, ako imas para..
ali sve to ti pise u mom potpisu..samo kliknes  rec pwm ili whey i  procitas :)
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #4 poslato: Jun 15, 2007, 05:09:09 posle podne »
Jos jedno pitanje i vise stvarno necu da gnjavim:
Dakle, u ovom receptu:
Ponedeljak: 350gr proteina +150 gr UH-skrobastih/riza,krompir ili crni hleb
Utorak:350gr proteina +75 gr UH-skobastih
Sreda: 350gr proteina,proteinski dan...dakle..nista UH, samo unosi proteine preko 150 gr i  povrca..brokoli..sargarepa..kupus..itd
Cetvrtak:350gr proteina,75 gr UH..
Petak:350gr proteina,150 gr UH....
Subota:350gr proteina,  0%gr UH...samo gomile povrca kao i u sredu
Nedelja:350gr proteina, 0% ugljenih hidrata ali pored proteina pojacan unos masti ..recimo 100- gr..lesnik..badem..orah...

Pise recimo, subota: 0% UH, ali gomile povrca? A povrce sadrzi veliki procenat UH! Stvarno mi nije jasno. Koji se onda to UH racunaju. Treba mi jos ta informacija da mogu da pocnem da sacinim jelovnik i program. I jos nesto, u kojim danima (od navedenih) je najbolje vezbati i raditi kardio? Svaki dan?

Hvala

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #5 poslato: Jun 15, 2007, 05:17:02 posle podne »
Odlucio sam se za oslic, piletinu i belanca za izvor proteina, onda kupus, zelenu sajatu, paradajz, sargarepu za vlaknaste UH i ovas, kukuruz, kumpir i crni psenicni hleb, za skrobaste UH. Samo mi pomenuta racunica nije jasna, kako to 0% UH, a jesti povrca koliko hoces??

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #6 poslato: Jun 15, 2007, 05:47:59 posle podne »
moras malo da citas i sve ce ti biti jasno..
varijacija se radi sa skrobastim UH..a u danima kada imas 0gr UH ne unosis ni 1 gr skrobastih vec brdo vlaknastih
zasto- da bi mogao da svaris toliku kolicinu proteina, a vlakno je samo za probavu nije bas izvor energije..
niko se jos nije ojacao samo od zelene salate, tako da ne moras da strahujes, ali se bar potrudi i citaj, imas 2 jake teme gde je u detalje opisano

 sve i to mozes procitati u mom potpisu :)
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #7 poslato: Jun 16, 2007, 12:23:57 posle podne »
Nacinio sam prvi korak - sastavio jelovnik za prvi dan:
Ponedeljak, 350 grama proteina, 150 grama UH. Recite mi molim vas Lazicu, jel valja ovo nesto?

06:30 -  Budjenje

06:45 –10 mg glutamina, jedan animal cuts.

07:00 – trcanje, HIIT, 15-20 minuta, na sledeci nacin:
           2 minuta zagrevanje,
   1 minut dzogiranja,
   1 minut sprint,
   Opet 1 minuta dzogiranja, pa 1 minut sprint, i tako do 10 minuta, pa 5 minuta
   opustanja.

07:30 – 250 grama oslica, 100 gr. pecenog krompira  (plus omega 3 i multivitamin i vitamin C)

09:30 – 250 grama oslica, 100 gr. pecenog krompira, paradajz ili sargarepa.

11:30 – 250 grama oslica, kupus salata,

13:30 – 250 grama oslica, 50 gr. ovsanih pahuljica.

15:30 – 250 grama oslica, 100 gr. ovasnih pahuljica, 25 gr. whey

U 17:00 – trening. Pre treninga popijem animal cuts, a pripremim litar vode sa 100 gr. dekstroze. I uzmem sa sobom.

18:30 – Trening zavrsava, popijem dekstrozu odmah. Kuci sam za 6-7 minuta, kada odmah popijem 10 g. glutamina i 50 grama whey-a. (Iso whey, universal nutrition).

19:30 – 250 grama oslica i obilno kupus salata, 10 belanceta.

22:30  - 25 grama whey-a i 100 grama bezmasnog sira, ili casu bezmasnog mleka.

U 11:00 – u krevet.


Prema mojoj racunici, nesto preko 350 grama proteina (1,5 kg oslica, + 75 grama ) i nesto ispod 150 grama UH.

Nekoliko pitanja, dali mogu svakog dana da trcim? Prema receptu o varijaciji UH, kojih dana treba da vezbam? Ili je svejedno? Jel ogroman problem pusenje (10-ak cigareta dnevno)?

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #8 poslato: Jun 16, 2007, 12:33:17 posle podne »
Da napisem malo i zasto sam se odlucio na taj raspored... naime, radim od 8 do 16:00, a vreme posle treninga, znaci, posle 19:30 pa do 23:00 - do spavanja, moram uciti, jer sam u ispitnoj sesiji. Za hranu mislim da sam skontao stos, ali mi jos samo ostaje nebuloza kojih dana da treniram i kojih dana da radim kario i kakav kardio, a kojih HIIT. Opet cu reci, imam 107 kg, sa velikim procentom masti.

Zaboravio sam da kazem da cu tokom dana uzimati jos dve-tri omega 3 kapsula, jos jedan multivitamin i jos 500 mg vitamin C. Zbog koze, kose i kostiju, jocu da uzmem i Natural Wealth mineralni kompleks Cink + Magnezij + Kalcium, najvise jer cu izbegavati mlecne proizvode. Gvozdje mislim da mi nece trebati jer cu jesti puno salate, pretezno kupusa.
Dali je to pametno?

Nigde nisam procitao na forumu da neko preporucuje da se pije zeleni caj, a na puno mesta sam procitao da je savrsen za snizavanje holesterola i krvnog pritiska, koji pored toliko mnogo mesa ima tendenciju da se poveca. Dali ga koristite i preporucavate?




« Poslednja izmena: Jun 16, 2007, 04:01:10 posle podne Tanja »

Van mreže bole_zmija

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 105
  • Dok ne skinem 15 kila, ne menjam avatar!
Odg: DEFINICIJA; TOPLJENJE MASTI. Znalci, molim Vas pomazite
« Odgovor #9 poslato: Jun 16, 2007, 01:23:01 posle podne »
Molim vas dajte mi neki komentar na pitanja, jer vec od sutra idem u nabavku... od ponedeljka, s`bogom napred, pocinjem. Ali neophodno mi je da znam odgovor na postavljena pitanja, kako ne bih zajeb`o stvar.
Hvala.