Autor Tema: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)  (Pročitano 5324 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #10 poslato: Maj 30, 2012, 01:38:50 posle podne »
@Charlene - hvala puno na savetima :) nek izgubim ja i 2-3kg za mesec i bicu prezadovoljan, samo da se gubi :) Inace, otkad sam izbacio hleb i ostale sitnice iz jelovnika, osecam se mng bolje... posle trcanja da i ne pricam :D

Pitanje za Lazica/ljude koji se razumeju u dijetu koju je on napisao na forumu(variranje UH), posto sam poceo da racunam za jelovnik ali bune me neke stvari:

1.
Citat
Izvori vlakana su namenjeni iskljucivo za bolju probavu.
Da li ovo znaci da se vlakna ne racunaju kada se meri dnevni unos kalorija ?

Konkretno - Sa deficitom treba da unosim 2800 kalorija dnevno, i dnevno 2gr/kg proteina sto je okvirno 200gr. 2800 - 200gr x 4kcal = 2000kcal. Da li ovih 2000kcal dobijam kombinacijom skroba i masti, a vlakna jedem bez racunanja, ili ovih 2000kcal dobijam kombinacijom skroba, vlakana i masti ?

2.(mozda je glupo, ali bolje da pitam nego da radim pogresno)
Npr. Da li se prilikom odredjivanja dnevne kolicine namirnica iz izvora proteina racunaju samo proteini ili i UH/masti ? 100gr tune sadrzi 27gr proteina i 13gr masti. Ako ja(teoretski) resim da danas pojedem 750gr tune, da li racunam kao da sam uneo 200gr proteina(800kcal) ili kao da sam uneo 200gr proteina i 98gr masti(800+ 880 = 1680kcal)?

Veliko hvala!
« Poslednja izmena: Maj 30, 2012, 03:07:54 posle podne Cojba »

Van mreže Aca87

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 115
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #11 poslato: Maj 30, 2012, 03:18:01 posle podne »
1.vlakna ne racunas
2.naravno da racunas masti i uh

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #12 poslato: Maj 30, 2012, 05:35:28 posle podne »
@Aca87 - Hvala puno na odgovoru :)

Pokusao sam da napravim jelovnik za ponedeljak... Zamolio bih nekoga da proveri ovu tabelu koju sam ja napisao, ocigledno da negde gresim a ne vidim gde... Prosto je neverovatno da sam ja sa ~2kg hrane skupio samo 2000kcal  :wallbash1:

*Napomena - ne vidim opciju za promenu prvog posta, ali podaci o meni su tacni(valjda) u tabeli, a ne u prvom postu. Danas sam se merio na digitalnoj vagi, i tezina je 102kg. Takodje mi je i BMR drugaciji zbog greske prilikom prvog racunanja.


Van mreže Aca87

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 115
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #13 poslato: Maj 30, 2012, 06:12:29 posle podne »
Sto se tice kalorija to je manje vise to.Ali gledaj da te proteine raspodelis u toku dana,znaci nemoj da jedes sam krompir ili samu jabuku i sta znam,neko jedi meso,jaja,sir itd u svakom obroku,od prvog do poslednjeg,a kako ces ih raspodeliti,zavisi koliko ces obroka imati u toku dana.I nemoj da racunas proteine biljnog porekla.

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #14 poslato: Maj 30, 2012, 06:19:47 posle podne »
Ok :) Hvala puno na odgovorima i savetima... Izmiksovacu proteine kroz sve obroke. Ja ova 3 dana koliko se "privikavam" na zdrav rezim ishrane nisam jeo ni 1kg hrane dnevno, a sad ispade da treba 2.5kg da jedem dnevno  :hitself: + sam zaboravio da u ovoj tabeli za ponedeljak treba da iskombinujem tako da bude ista kolicina proteina i UH... vidi se da treba jos mng da ucim  :pullhair:

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #15 poslato: Jul 13, 2013, 01:50:25 posle podne »
Huh, kad se samo setim kako sam entuzijastican bio pre godinu dana sramota me da se uopste javim :lol:

Bilo kako bilo, eto mene godinu dana kasnije sa istom kilazom.

Mere:

Obim struka: 104cm
Obim grudi: 107cm
Obim butine: 59cm

Visina: 192cm
Tezina: 104kg

Pre 3-4 meseca sam uleteo u 108kg i probleme sa krvnim pritiskom... Tokom aprila i maja sam regulisao ishranu, povremeno radio kardio(3.5km pesacenje + 3.5km trcanje, pa posle 3.5km + 3.5km trcanje za 20+20 min). To je sve uticalo na to da se vratim na 102kg, psihicki sam se osecao odlicno, nekako su svi problemi poceli da se resavaju sami od sebe, medjutim tu sam jednostavno stao, a razlog mi je potpuno nepoznat  :crazy:

Krecem sa trcanjem ujutru na prazan stomak(trudicu se da to bude svakog dana) i ovde cu jednom nedeljno dodavati slike i mere. Uradio sam i danas dve slike, ali dodacu ih sutra/preksutra kad kupim USB za mob.

Mozda se opet izgubim za nedelju dana, mozda izdrzim, ne bih da prognoziram  :innocent:

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #16 poslato: Septembar 05, 2013, 08:57:54 posle podne »
Konacno stanujem sam, i mogu da se organizujem onako kako ja hocu. Trcim svake veceri(poceo sinoc), pa cemo da vidimo rezultate.

Trenutne mere:

Obim struka: 110cm
Obim grudi: 108cm
Obim butine: 61cm

Visina: 192cm
Tezina: 105kg

Trenutni izgled:

http://i40.tinypic.com/2a4zmo8.jpg
http://i44.tinypic.com/2q8zv2e.jpg

Van mreže Cojba

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Sta mislite o pocetnom programu za mene ? :)
« Odgovor #17 poslato: Decembar 29, 2013, 08:00:59 posle podne »
Nisam se javljao dugo, ali nisam odustao :P Evo jedan update. Ovaj zadnji post sa trcanjem nije se odrzao ni par dana, ali 1. novembra sam krenuo da polako sredjujem ishranu i ubacio malo fizicke aktivnosti, i to je dalo odredjene rezultate :)

Ne brojim kalorije i dalje, ne hranim se jako zdravo, ali malo bolje nego pre. Ne prejedam se, nisam omirisao alkohol vec mesec dana, hleb sam smanjio na ~pola dnevno. Novembra sam svakog drugog dana radio sklekove i trcao 2.5km najbrze sto mogu, decembra mi je to dosadilo pa sam presao na plivanje, ali desilo se ono sto je dosad meni zvucalo nemoguce- vec 2 meseca se hranim relativno normalno i vracam se vezbanju svakog drugog dana(ranije je veliki problem bio odustajanje nakon prve/druge pauze).

Trenutni trening je plivanje, svakog drugog dana, plivam deonice od 50m sa 70-80% snage i na svakom treningu povecavam distancu za 100m. Danas sam isplivao 1.3km :)

Nove mere :) Najvise se primecuje u struku i kg:

Obim struka: 101cm(prethodno 110)
Obim grudi: 103.5cm(prethodno 108)
Obim butine: 60.5cm(prethodno 61)

Visina: 192cm
Tezina: 98kg(prethodno 105)

Novi update krajem januara...