Autor Tema: Gubitak masnih naslaga  (Pročitano 1364 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bode_M

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 50
Gubitak masnih naslaga
« poslato: Januar 14, 2013, 01:18:55 posle podne »
Interesuje me deo za skidanje malog dela masnih naslaga. Ne zelim da gubim misicnu masu, pa prema toga pitanje je koliko nije previse imati kartio, tj. trcati?

Van mreže LeDu 91

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 889
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubitak masnih naslaga
« Odgovor #1 poslato: Januar 14, 2013, 02:15:52 posle podne »
Mozes raditi kardio posle tegova, bajs ili sta vec nekih 15 min posle svakog treninga. Ako trcis onda 3-4 puta nedeljno. Naravno uz sredjenu ishranu.

Van mreže nikola1992

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 157
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubitak masnih naslaga
« Odgovor #2 poslato: Januar 14, 2013, 05:52:49 posle podne »
Interesuje me deo za skidanje malog dela masnih naslaga. Ne zelim da gubim misicnu masu, pa prema toga pitanje je koliko nije previse imati kartio, tj. trcati?

I 2 puta nedeljno je sasvim dovoljno sa vrh ishranom.

Bitan je puno intenzitet ne samo koliko puta.Intezitevni kardio i jaci kardio trebaju sportistima. Radi umeren intenzitet 40-60 min. Za skidanje masti je sasvim dovoljno, a I za srce je super za razliku od recimo HIIT treninga, pogotovo ako nemas veoma dobru kondiciju. A i taj HIIT masa ljudi radi vrv opet isti problem gledanja i slusanja bodybuildera po netu.

A za taj kardio od samo 15 min posle tegova ja mislim da to nema potrebe. To mozes mozda pre treninga 10-ak minuta cisto da se malo zagrejes i da projuri krv, a to 15 minuta samo i jos posle tegova ja ne kapiram cemu to. Lepo radis odvojeno tegove i kardio , sredis ishranu i vrh. Jedino ako nemas vremena uradi posle tegova 2 puta nedeljno  po 45 minuta umeren intenzitet.
Pa nemaju priblizan izgled jer treniraju bas kao sto je ovde okacen trening cak i vise..gledaju kojekakve gluposti po netu....rade kardio do besvesti...nemaju pojma sta jedu i koliko jedu i tako dalje da ne nabrajam sad milion je razloga zasto ljudi ne napreduju u teretani.

na kraju krajeva na sebi sam iskusio......rade ljudi pregibe mlate onim bucicama..aa ne mogu ovamo 3 zgiba da urade kako treba, cucanj i osnovne vezbe...ostaju u teretani po 2 sata i tako...ne spavaju dovoljno, po ceo dan pored kompa....sve je to stres veliki za organizam aa pod stresom neces napredovati kako treba i da je sve perfektno


cista klopa 3 obroka ..teretana 3 puta nedeljno osnovne PL vezbe i tezis da budes sto jaci...pominjao je to Milan kako on misli da treba da treniraju natural ljudi  samo heavy duty...

A inace meni je najveci problem stres i mislim da cu jos vise da naprdujem ako se njega resim....

i da zaboravio sam mao njih je istrajno u svemu ovome...treba nanizati godine rada zato sam i rekao za 5-10 godina ja sam siguran da cu biti jako bolji nego sada(mozda ce mi i vise trebati nznm)

FOREVER NATURAL, EVERYTHING IS IN YOUR HEAD   STRPLJEN SPASEN