Autor Tema: 4 parceta pice i 7 Jaja.  (Pročitano 2543 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan131313

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
4 parceta pice i 7 Jaja.
« poslato: Avgust 10, 2013, 02:56:20 pre podne »
Cao ljudi evo mog problema.
Imam 16 godina. Treniram oko 3 meseca. Prvih mesec dana sam jeo svasta oko 4 obroka dnevno. Posle sam izbegavao masti (cedio sam tunjevine i sardine kupovao nemasne sireve i mleka ) jedino sam ponekad pojeo pecenu pljeskavicu iz mikrotalasne ili cufte, pasulj ili crni hleb, przena jaja sa sirom, przena dzigerica chorba itd ... I to samo zato sto mi to matorci namecu, a ako im slucajno kazem da mi je je trener rekao da ne smem to da jedem odmah pocinju da mi kenjaju kako ce prestati da mi kupuje hranu koju im trazim. Mislim svakog treceg dana je u kuci ista rasprava oko toga sto se cale sjebe pa kupi masno mleko od 3.2 I tu pocinje odmah vika I svadja ako ja slucajno kazem nesto oko toga. Kazu mi da nije normalno da popijem litar mleka uz obrok, pa ja sad pitam vas da li je to normalno? Ja samo racunam sto vise proteina da unesem a manje masti I uh. Da li je normalno sto bacam zumance iz jaja?. Evo primer sta jedem u toku 1 dana:
1. Obrok Tunjevina iscedim je.
2. Obrok 4 jaja bez zumanca I litar jogurta ili mleka
3. Obrok Piletina belo meso
4. Obrok Obicno ta pljeskavica iz mikrotalasne ili nekakva corba pirinac sto keva spremi obicno neka pizda materina uglavnom
5. Obrok Riba obicno oslic
Ovakvi su mi treninzi:
Ponedeljak grudi biceps
Utorak ledja triceps
Sreda ramena I noge
X2 a nedeljom teretana ne radi pa odmaram
Trening mi traja 2 sata i 15 min ili 30 min u zavisnosti koliko sam raspolozen za trbusnjake na kraju treninga
U poslednjih par dana sam bio toliko iznerviran da sam otisao da vezbam 2, 3 puta dnevno jedva da sam stigo kuci da se naspavam... I evo juce mi instruktor kaze da je sve preko 1h u teretani kao da idem da radim neki fizicki posao na gradilistu da kopam nosim malter itd... I rekao mi je da treniram 1 dan jedna grupa misica I 2 dana pauze u toku nedelje. I kaze mi da ne jedem svinjsko meso salame, sunke nista przeno it'd... a sta ja da mu kazem ne zna on koje ja probleme imam sa mojima kreteni ne jebu me 2% sto im kazem za hranu znaci njihov crn hleb jebo ih vise da ih jebao sa svim virslama salamama I ostalim govnima sto mi namecu ovde. Uzimam l glutamin I twinlabov whey 100%. I eto malcice sam nesto napredovao skoro da se ni ne vidi jedino triceps mi je malcice izasao kada se stegnem stomak se uvukao I ramena kao da su malo veca ali jedva primetno... Promenilo se to sto mogu da podignem vece tezine u odnosu na pocetku treniranja. E sad da sve bude jos gore i crnje onako za kraj da mi padne jedno govno na glavu mora moj drugar da se kurci kako je on sad u poslednjih mesec I po dana napredovao vise od mene i to sa nekakvim usranim tableticama od 30 e 100 komada valjda plava srca nemam pojma a I boli me .... a ja dao 100e samo za suplemente! Inace probao sam I dve nedelje da trcim pre dorucka na prazan stomak svakog dana pa sam batalio. Evo ga mojoj karijeri u teretani se blizi kraj jer je veceras keva dosla I rekla mi da se mnogo izmisljam oko hrane I eto tako prdnulo joj je da me ne slusa vise I naravno ja je oterao u pizdu materinu. I inspirisan od strane video klipova od bodibildera sa jutuba "furious pete" skuvao sam sedam jaja I pojeo cetri parceta pice. Eto sada posto nemam izbora nastavicu da idem u teretanu I jescu onako namerno po tepsiju bureka dnevno. Okacicu I slike uskoro. Kada sam krenuo u teretanu imao sam oko 85 kg a sada imam 90 ali uopste ne izgledam losije.

Van mreže LeDu 91

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 889
  • Pol: Muškarac
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #1 poslato: Avgust 10, 2013, 10:09:48 pre podne »
Mozes da jedes cela jaja, jogurt jedino ako je 0% masti. Trening ne valja, 2 sata i 15/30 min je previse. Ajde napisi bas sta uradis za jedan trening? Ti nemas kvalitetne uh u ishrani.

Van mreže ivan131313

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #2 poslato: Avgust 10, 2013, 11:59:58 pre podne »
1. Grudi biceps:
Grudi: kosi benc, benc, ona sprava, potisak bucicama, razvlacenje bucicama, ukrstanje na spravi, sklekovi.
Biceps: Sprava, hamer bucicama ( ako se tako zove vezba ), neka vezba sa bucicama opet, onda radim na onoj spravi gde radim grudi kao ukrstanje kako se zove vezba vec samo na jednom delu sprave, i uradim biceps sa onom sipkom u obliku slova W.

2. Ledja triceps
Ledja: sprave 3 vezbe, onda bucicama legnem na.stomak pa vucem nazad, sipkom isto to radim posle bucica, hiperekstenzija
Triceps: potisak na spravi 2 vezbe prvo stavim ruke normalno pa ih okrenem naopako, i ostale vezbe se izivljavam sa bucicama ne znam nazive vezbi jbg sad.

3. Ramena noge:
Ramena: Potisak, razvlacenje, neka vezba sipku usko uhvatim I vucem do brade, onda bucicama na klupi neka vezba, i jos 2 vezbe trapez da pogodim.
Noge: Cucanj sa sipkom na ledjima, Iskorak sa sipkom na ledjima, sutiranje, zadnja loza, hek cucanj ili heg cucanj ne znam tacno naziv, cucanj na spravi i list na kraju.

Svaku vezbu odradim po 4, 5, 6 serija i izvinjavam se jer ne znam nazive svih vezbi. A vezbe radim pravilno 100%.

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #3 poslato: Avgust 10, 2013, 12:34:46 posle podne »
Ti vise imas problem sa ponasanjem nego sa hranom. Obrati paznju na recnik I ne psuj vise. I vise postuj roditelje,ne beru pare na grani da bi svom bahatom detetu udovoljavali kad god zakmeci ili se naduri.
Trening ti je los tj vezbas kao vecina nas kad smo poceli. Radi recimo 4treninga nedeljno.
Procackaj po forumu da vidis kako su neki momci podelili misicne grupe po danima.
Sta ce ti sajle? Sta,imas grudi kao pro bilder pa bi da ih dopumpas?
Za grudi,ledja I noge 12-16 serija vezbi sa slobodnim tegovima,za manje 10ak serija maksimum.
Grudi:
Kosi/ravni benc
Ravni/kosi potisak bucicama
Propadanja

Ledja:
Zgibovi
Pretklon
Jednorucno veslanje
Hiperekstenzija

Ramena:
Potisak sipkom ispred glsve
Letenja za srednje I zadnje rame
Sleganje

Noge:
Cucanj/prednji cucanj
Iskorak
Leg press
Mrtvo sa ukrucenim nogama sa bucicama
Listovi

Biceps I triceps
2-3 vezbe standardno a broj serija ukupno da bude desetak po misicu.

Stansi ti mislio,da ces za tri meseca da izlgedas kao arnold. Tih sto eura bolje daj sve za meso I jedi.
Sent from my PMP5580C using Tapatalk 2
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže ivan131313

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #4 poslato: Avgust 10, 2013, 03:01:56 posle podne »
Od tih vezbi sa tezinom svoga tela mogu sklekove I trbusnjake dok se ne userem, a propadanja i zgibove radim po 5, 6 ponavljanja pa sta sad da radim u vezi toga, mislim da li da se izivljavam oko tih vezbi dok ih ne uradim po 15 ili 20 ponavljanja ? Pretpostavljam da mislis na propadanja na vratilu, a ja to retko kad radim... Da li te vezbe bas moram da radim? :) koliko su bitne?

Van mreže LeDu 91

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 889
  • Pol: Muškarac
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #5 poslato: Avgust 10, 2013, 04:18:56 posle podne »
Opet pripazi na recnik.

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #6 poslato: Avgust 10, 2013, 04:28:03 posle podne »
Propadanja su na razboju, a zgibovi na vratilu.Par serija po 5-6 zgibova/propadanja je ok za pocetnika,ojacaces vremenom.Samo nemoj da radis serije tako da uzmes tezinu koju mozes 15x i odradis 10.Pricam za vezbe sa tegovima.Tehnika izvodjenja vezbi se podrazumeva.
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže ivan131313

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #7 poslato: Avgust 10, 2013, 05:27:02 posle podne »
Odradim 8-10 ponavljanja sa tegovima to znam. Nego obicno sklekove mogu po 25 u seriji, pa zato pitam za propadanja i zgibove.

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: 4 parceta pice i 7 Jaja.
« Odgovor #8 poslato: Avgust 12, 2013, 08:53:18 posle podne »
Jer ti je iq 15.Lock.
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380