Autor Tema: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...  (Pročitano 3595 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže biki

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Žena
dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« poslato: Januar 16, 2014, 05:11:05 posle podne »
Ime mi je Bilja,imam 24godine.U zadnjih tri godine (trudnoce i posle ) sam se ugojila 40kg,sto je po meni strasno,jela sam kad stignem i sta stignem i sad pre svega zbog zdravlja i zbog dobrog primera mojoj cerki to moram da skinem. Trebaju mi vasi saveti.Zelim da dodjem do 55kg

Imam 101kg i visoka sam 156cm.

Danasnji jelovnik

1. 8h Turska kafa bez secera
2. 10:30h parce integralnog hleba i pola solje mleka
3. 12:30h solja pilece (domace) supe bez testenine,dve snicle belog mesa,kuvane,dva barena krompira,malo brokolija i karfiola i jedan list kelja.
4. 16h pola parceta integralnog hleba,jedna casa jogurta i  jedna manja mandarina.
5. 18h pola solje kuvane palente i pola solje mleka.


  Vezbanjeeee

Nemam vremena zbog obaveza da idem u teretanu (domacica,malo dete,sama tokom dana ),pa vezbam kod kuce

1. 9-10h radim vezbe cindy crawford workout
Cindy Crawford The Next Challenge Workout 1990s)


2. od 17-0h radim cardio trening

3.21-22h brzi hod napolju


Imam nekoliko pitanja

1. Da li je ovaj vid vezbanja i ishrane adekvatan?

2.Da li postoji mogucnost da mi ostane visak koze svuda i kako to da sprecim? Nosim steznik za stomak dok vezbam,da li ce to bar malo pomoci i dva puta dnevno mazem kremom?

Veliki pozdrav za sve....

Van mreže tenssa

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 2787
  • Pol: Muškarac
    • www.flash-dizajn.com
hmmm..dobro ..ipak wi znate mnogo wise od mene..poslusacu was..uradicu owako...sad ima da jedem swe ziwo cak cu i surutke i sok  od cvekle da kupim..tj svu zdravu hranu..za 1 mesec cu onda da uzmem metan..a posle metana cu jos wise da jedem.a onda cu stucem jos jednu turu pa posle toga cu 3 meseca da jedem kao stoka..a kasnije ako se wide rezultati nastawicu sta da  wam drugo kazem..uglawno hwala wam puno..pozdraw.

Van mreže EaZeeY

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 111
  • You mirin' brah?
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #2 poslato: Januar 16, 2014, 05:37:33 posle podne »
Jako losa ishrana, sta je to UH dijeta? UH sto manje, povecaj unos proteina i zdravih masti. Od masti nemoj bezati nikako jer bez njih nema gubljenja sala. Ovo ti je nekako najsazetije moguce.

Van mreže biki

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Žena
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #3 poslato: Januar 16, 2014, 05:43:33 posle podne »
Hvala na svetima,to nije neka posebna dijeta,to sam pokusala da smanjim malo hranu,nekad za dorucak u bacim i jedno jaje,za rucak nekad i pirinadz,a nekad i salatu za veceru,ali to je u sustini to. a sto se tice treninga i nastanka viska koze?

Van mreže EaZeeY

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 111
  • You mirin' brah?
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #4 poslato: Januar 16, 2014, 06:00:05 posle podne »
Necu da te obeshrabrujem, ali ocekuj da ce visak koze biti problem, nekom se skupi koza vremenom dok nekima samo operacija pomaze, zavisi sve. Kod rapidnog gubitka sala se najvise manifestuje

Van mreže biki

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Žena
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #5 poslato: Januar 16, 2014, 06:16:42 posle podne »
Da li to moze da se izbegne ako vise vezbam? Svesna sam da mi se koza nije posteno sredila  ni nakon porodjaja,jer sam odmah pocela da nabacujem kilazu,ali sam spremna da treniram koliko god treba.

Van mreže EaZeeY

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 111
  • You mirin' brah?
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #6 poslato: Januar 16, 2014, 06:47:20 posle podne »
Da li to moze da se izbegne ako vise vezbam? Svesna sam da mi se koza nije posteno sredila  ni nakon porodjaja,jer sam odmah pocela da nabacujem kilazu,ali sam spremna da treniram koliko god treba.
Znas sta individualna je stvar, stvarno ti ne mogu reci, zavisi od mnogo faktora

Van mreže biki

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Žena
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #7 poslato: Januar 19, 2014, 10:06:09 pre podne »
Evo da vam se javim,proslo je prvih nedelju dana,5kg manje,ali predpostavljam da je to samo u pocetku. Poslusala sam vas i korigovala jelovnik,evo primer:

8h Turska kafa bez secera

-8:30-9:30h trening kod kuce

10h ovsene pahuljice sa mlekom

11h jedna jabuka

13h supa od povrca (karfiola,sargarepe,celera,persuna),2 snicle pileceg belog mesa na teflonu ,krompir,brokoli,tanko parce integralnog hleba.

15h salata (kupus,karfion,sargarepa,crni luk,maslinovog ulja malo i malo iscedjenog limuna i malo piletine barene-oko jedne snicle)

-17-17:45h vezbanje,kod kuce

18:30h salata (tunjevina,kupus,sargarepa i jedna casa jogurta)

u medjuvremenu imam bar dve setnje napolju od po 20min sa cerkicom.

Da li je ovo sad ok ili treba jos izmena i kojih? Bicu vam veoma zahvalna na odgovoru.

Van mreže biki

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Žena
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #8 poslato: Mart 26, 2014, 09:52:41 posle podne »
Napredujem i to  je ok,samo me interesuje da li mogu preterati sa treninzima? U interesu mi je da skinem oko 30kg. Ishranu sam sredila kako ste me i savetovali,a sad vezbanje,plan za jedan dan.

 Ujutru: -30min cardio,20 minuta stomacne,20 min noge i zadnjica i 10min ruke.

Popodne:-40min cardio,20min stomak ,struk,donji deo ledja,25min zadnjica i noge,15min ruke.

Vece :90min voznje bicikla ,15min stomak  i 15min  istezanje.


Pitam jer sam pocetnik,bez neke kondicije i sa povecim viskom kg. Molim za savete.
 :help:

Van mreže Becks

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1743
  • Pol: Muškarac
Odg: dok se gomilalo,gomilalo se,sad treba da se radi...
« Odgovor #9 poslato: Mart 27, 2014, 09:27:22 pre podne »
Napredujem i to  je ok,samo me interesuje da li mogu preterati sa treninzima? U interesu mi je da skinem oko 30kg. Ishranu sam sredila kako ste me i savetovali,a sad vezbanje,plan za jedan dan.

 Ujutru: -30min cardio,20 minuta stomacne,20 min noge i zadnjica i 10min ruke.

Popodne:-40min cardio,20min stomak ,struk,donji deo ledja,25min zadnjica i noge,15min ruke.

Vece :90min voznje bicikla ,15min stomak  i 15min  istezanje.


Pitam jer sam pocetnik,bez neke kondicije i sa povecim viskom kg. Molim za savete.
 :help:

Ovo je previseeeee, trening jednom dnevno je dovoljno, ovo je ubistvo na kvadrat.

Odradi kardio jednom dnevno kad ti najvise odgovara 45-60 min sasvim dosta. Ne znam sta radis od ovih vezbi ostalih sto si navela, ali stomak (trbusnjake) radi samo par puta nedeljno ako uopste hoces (nadam se da znas da ovo nema uopste uticaja na mast na stomaku), a za neki "trening" sto onda ne radis nesto tips od onih bodyweight programa kao sto su P90x i ostali, ovo verujem sto radis da je bzvz skroz.  :)