Autor Tema: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika  (Pročitano 3829 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #10 poslato: Jun 12, 2014, 05:20:24 pre podne »
Još nešto - ako radim kardio ujutro na prazan stomak, koliko posle treninga treba da jedem i šta najbolje?

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #11 poslato: Jun 12, 2014, 12:07:50 posle podne »
Za to oko kalorija uzmi lean body mass, znaci od trenutne kilaze odbijes onoliko koliki ti je BF, ali njega je teze izmeriti pa ti zato rekoh da racunas kao da imas 80kg.
Kondicija-ne opterecuj se, samo radi tvrdoglavo kao mazga i postepeno i ne zamaraj se detaljima.U nju se jako brzo ulazi.
Ovsene-ako ti prave presiju nemoj da ih jedes, jedi jaja npr.
Formula za mrsavljenje:pa potrosnja vise kcal od onih koje uneses :)
Gle, nisi se ugojio preko noci (sam najbolje znas koliko dugo vec imas lose navike) pa neces ni smrsati preko noci.Pravices greske, ali ih ispravljaj u hodu.
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #12 poslato: Jun 12, 2014, 04:13:45 posle podne »
Za to oko kalorija uzmi lean body mass, znaci od trenutne kilaze odbijes onoliko koliki ti je BF, ali njega je teze izmeriti pa ti zato rekoh da racunas kao da imas 80kg.
Kondicija-ne opterecuj se, samo radi tvrdoglavo kao mazga i postepeno i ne zamaraj se detaljima.U nju se jako brzo ulazi.
Ovsene-ako ti prave presiju nemoj da ih jedes, jedi jaja npr.
Formula za mrsavljenje:pa potrosnja vise kcal od onih koje uneses :)
Gle, nisi se ugojio preko noci (sam najbolje znas koliko dugo vec imas lose navike) pa neces ni smrsati preko noci.Pravices greske, ali ih ispravljaj u hodu.

Loše navike mi traju CEO ŽIVOT... i dok sam do 2007. radio SVE da se ugojim, a nisam mogao, tad sam samo buknuo i sad sam u fazonu wtf šta ću sad? :)

Hvala ti!

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #13 poslato: Jun 13, 2014, 12:52:03 pre podne »
E da, ovo ne mogu nigde da nađem - ako ujutro na prazan želudac radim kardio (svejedno da li hodanje, bajs, trenažer)... koliko treba da čekam do doručka?

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #14 poslato: Jun 13, 2014, 01:43:44 pre podne »
Odmah jedi.
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #15 poslato: Jun 13, 2014, 04:03:41 posle podne »
Odmah jedi.

Hvala. Pošto me neko ubeđivao juče da se ne sme dva sata posle jesti, lol.
Sastaviću večeras/sutra neki plan ishrane na osnovu Lazićevog posta pa ćete mi reći da li je ok.

:D

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #16 poslato: Jun 16, 2014, 07:39:28 posle podne »
Opet ja... na kraju ću pretvoriti ovu temu u dnevnik :D


Kod Lazića na temi o ishrani piše za neke obroke "Meso i skrob"... ja sam jeo pirinač ovih dana, a zanima me da li može i krompir? Kuvan ili pečen bez ulja recimo? Ili u obliku njoka? Sad gledam šta njoke sadrže, nema masti, UH ima i proteina... tj ima masti nešto sitno... Dakle krompir da ili ne?

Hvala!


P.S.

Da se pohvalim - hodao sam prekjuče i juče po pola sata (nisam šetao, išao sam s namerom negde pešice), pa sam poneo i pulsmetar i držao ga u mojoj "fat zoni" (102-132)... i super mi je bilo. Danas zbog kiše ne mogu pa ću večeras malo trenažer koliko uspem - nadam se da ću moći bar 20 minuta, on me još muči.

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #17 poslato: Jun 19, 2014, 10:36:30 posle podne »
Je l' sme krompir kao skrob?

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #18 poslato: Jun 19, 2014, 10:59:30 posle podne »
da li si citao temu koju sam pisao i pisao i pisao :)

Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže MTanic

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako se odlučiti za dijetu? Da li ići kod nekog trenera? Pitanja početnika
« Odgovor #19 poslato: Jun 23, 2014, 08:24:17 posle podne »
da li si citao temu koju sam pisao i pisao i pisao :)

Naravno, zato i pitam. A i napisao sam gore. :) Među namirnicama koje sadrže skrob navodiš i krompir. :) Pitam samo da li u onoj kombinaciji "Meso i skrob" sme ili ne. I u kom obliku.

Usput, kad navodiš kombinacije obroka (za prvi period), izostavio si na par mesta broj belanaca koji treba pojesti, kontao sam da to spada u ono "odredi sam". xD

Usput, vaga u jutarnjem merenju već par dana ne prelazi 90,5 kg (od 93-95 koliko je bilo pre 10ak dana)  :innocent:. A nisam bio baš SKROZ disciplinovan.