Autor Tema: Savjet od iskusnih  (Pročitano 1798 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže qwerty1990

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
Savjet od iskusnih
« poslato: April 15, 2015, 11:39:07 pre podne »
Pozdrav, ovdje sam novi član. Imam 24 godine. Otprilike pola godine max idem u gym. Trenutno me zanima definicija, odnosno najviše pomoć što se tiče prehrane. Želim izbacit što je više moguće masti i onda kad budem zadovoljan odlučit ako i koliko želim mase. Visok sam oko 173cm i imam oko 77kg. Dosta sam čitao po forumima, a i treba mi i savjet iz prve ruke. Ovako je moj plan :

Buđenje 06:00 : 25g wheya + 25/50g zobenih u prahu + dva bjelanjka
Marenda oko 11:00 : 250g posnog sira
Ručak oko 15:30 : Tu najmanje utječem, jer jedem kod roditelja, ali pretežno meso + UH(riža, pašta, krumpir)
Trening oko 17:00 (anaerobni + aerobni) ; nakon treninga 25g wheya +pola mjerica grožđanog šećera
Večera oko 20:00 : Pileća prsa sa povrćem
Prije spavanja : 250g posnog sira + orašasti plodovi (kikiriki u ljusci)

Znači najviše sam srezao UH, samo prije treninga i nakon buđenja.
Što se tiče treninga, idem oko 4 puta tjedno. Radim na svim mišićima, raspoređeno po danima. Prsa+biceps, leđa+triceps, noge+trbuh, ramena+trbuh. Nakon treninga ide lagani kardio 30-45min. Čitao sam da je najbolje kardio na tašte ujutro, ali to mi je malo previše da se dižem u 5 ujutro, onda bi imao premalo sna (jedino vikendom) .

Imam par pitanja u vezi svega:
1. S obzirom da imam posao sa 0 fizičkih aktivnosti , 90% sjedenja za računalom, zanima me za ujutro dali da uzimam 25 ili 50g UH, ili čak da izbacim.
2. Pošto radim nakon treninga utezima kardio, PWM se pije između toga ili nakon svega, i kako vremenski rasporedit odnosno koliko može proći vremena za PWM nakon treninga utezima (anaerobnog treninga)
3. Što se tiče masti, dali je dovoljno prije spavanja uz posni sir pojest kikiriki u ljusci i koliko, ili da jos ubacim negdje tokom dana ?
4. Pošto najviše masnoće imam uz naravno područje trbuha i na području prsa, dali je poželjno prsa raditi dva puta tjedno, dali to može pospješit i ubrzat proces ili da ostane kao i dosad na jednom tjedno ?
Hvala za sve unaprijed !!!

Van mreže eXeL0L

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 133
  • Pol: Muškarac
Odg: Savjet od iskusnih
« Odgovor #1 poslato: April 15, 2015, 01:11:00 posle podne »
1.uvek kreni sa vise pa postepeno smanjuj kako dijeta odmice
2.PWM kad god tebi vise odgovara, po meni ako je trening duzi od sat ipo posle trening aako sve uklopis za sat ipo onda mozes i posle kardia, sta god da uradis nece praviti razlike (ako pod pwm podrazumevas cist whey bez dekstroze ili hidrata nekih)
3.delom nek bude i maslinovo ulje i omega3 masti ako mozes da priustis ostatak kikiriki je k
4.Lokalno topljenje masti je nemoguce sto znaci da ce se masti topiti odredjenim redom koji ti ne mozes da biras do god si u kalorijskom deficitu.

Van mreže qwerty1990

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Savjet od iskusnih
« Odgovor #2 poslato: April 15, 2015, 01:46:44 posle podne »
1. Ok
2. Uz whey stavim i pola mjerice groždanog šečera, pa zato pitam dal je bolje nakon svega
3. Ima kakva alternativa tih masti bez da se kupuju kapsule
4. Znam to da, ali ako se više jačaju mišiće, će se možda brže stegnu ili se varam ?

Još me zanima HIIT trening. Dali je dobro da ga radim u dane kada nemam teretanu,, 1,2 dana tjedno(pretežno vikend). Znači lagani cardio u dane kada je teretana , a HIIT kada nema teretane. I kako idu za njega obroci. PWM, preptostavljam isto kao i za teretane pošto su anaerobni oboje. Whey+glukoza. A prije, neki normalan obrok (ručak) ?


Van mreže qwerty1990

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Savjet od iskusnih
« Odgovor #3 poslato: April 15, 2015, 01:50:30 posle podne »
Zaboravio sam napomenut da 1-2 puta tjedno igram mali nogomet navečer. To  je pretpstavljam jedna vrsta HIIT-a.