Autor Tema: Moja ishrana  (Pročitano 1439 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže marezos

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Moja ishrana
« poslato: Jun 30, 2015, 02:19:15 posle podne »
Imam 26 godina. U teretani sam od svoje 17e. Bez pauze vec nepune 2 godine. Visok sam 180, imam 85kg.
Ranijih godina nisam mnogo obracao paznju na ishranu sto znam da je greska ali sada vec 2 meseca radim na tome.
Ovo je ukratko moj plan ishrane svaka preporuka savet ili kritika su dobro dosle:
Obrok 1- 70-90g ovsenih sa suvim grozdjem (eventualno plus jedna banana)
Obrok 2- dva cela jajeta, 4 belanceta + povrce
Obrok 3 - belo meso + pirinac ili krompir sa salatom (ako nema toga uzmem ela jogurt)
Obrok 4- tunjevina i jedna kriska integralnog hleba
Ako se ovo moze nazvati obrok onda obrok 5- 50do80g ela sira i šolja mleka

Interesuje me da li dovoljno unosim ugljenih hidrata? (Znam da je to individualno) i da li unos hidrata treba da bude manji u danima kad ne treniram?
Inače meso pecem na maslinovom ulju, hleb i gazirano sam izbacio. Ne mogu reci da se vidi napredak ali bolje se osecam to je bitno.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže marezos

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Odg: Moja ishrana
« Odgovor #1 poslato: Jun 30, 2015, 03:10:13 posle podne »
I da. Od suplemenata koristim Whey i kreatin monohidrat. Po mericu posle treninga


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Ugar

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 74
  • Pol: Muškarac
Odg: Moja ishrana
« Odgovor #2 poslato: Jun 30, 2015, 11:26:25 posle podne »
Imas ti dovoljno hidrata, samo nisi naveo sta ti je cilj? Masa ili definicija?

Van mreže marezos

  • Pocetnik
  • *
  • Poruke: 6
Odg: Moja ishrana
« Odgovor #3 poslato: Jul 01, 2015, 02:17:48 posle podne »
Masa


Sent from my iPhone using Tapatalk