Autor Tema: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)  (Pročitano 84836 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže daka193

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 2
  • Pol: Muškarac
    • Apartmani BiH
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 10, 2011, 12:23:35 pre podne »
Sve pohvale autoru! :clap:

Van mreže djordjeispt

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 1
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #31 poslato: Februar 01, 2012, 08:16:15 posle podne »
izvinite sto upadam ovako, ali sam nov ove, pa me interesuje ovo:

vezbam vec dve tri godine, neredovno, ali sad planiram malo aktivnije da krenem.. Zanima me da li moze neko da mi preporuci trening koji sadrzi i vezbe u teretani, kao i zgibove, sklekove....

Van mreže JohnWright

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 1
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 05, 2012, 02:19:37 posle podne »
https://www.facebook.com/'''
Strasno dobra stranica koja ce vam pomoci u vezi fitnessa / sporta / yoga / pilatesa i jos mnogo toga , ima i video snimke i zanimljiva stvari ;) pogledajte i lajkujte

Van mreže missy

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #33 poslato: Februar 03, 2013, 02:36:50 posle podne »
Ovako.. Uskoro cu dobiti sobni bicikl, pa me zanima da li uz pravilnu ishranu i redovno vjezbanje na biciklu mogu dobiti koji kilogram? Zeljela bih se udebljati bar 3-4 kg, ali na zdrav nacin (zelim malo punije noge). Da li bicikl sluzi iskljucivo za mrsavljenje?
P.S. Ukljucila bih jos neke vjezbe i pored toga.  :)

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #34 poslato: Februar 03, 2013, 02:39:20 posle podne »
Ne spamuj svuda, dovoljno je i kad jednom napises.
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže Aca1999

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 28
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #35 poslato: April 09, 2014, 07:31:01 posle podne »
Sjajan tekst! E sad zanima me nesto, odmor izmedju treninga... negde sam procitao da je odmor dovoljan do "trenutka" kad mozes da radis ponovo istu misicnu grupu.Sto se mene tice ja radim samo biceps, triceps, grudi, stomak i po malo ledja...nekako sam hiperaktivan, svaki dan vezbam...Da li bez velikog odmora mogu da se dobiju rezultati? (pod "veliki odmor"  mislim na odmor od 1 do 2 dana)
Samo hrabro! Poraz je samo jedna lekcija vise!

Van mreže nikola1980

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 4
Odg: Kako da napravite svoj program treniranja (kompletno objasnjenje)
« Odgovor #36 poslato: Avgust 09, 2016, 02:38:57 posle podne »
Ovo je  moj program kojeg sam se pridrzavao predhodnih 3 meseca moram da naglasim da sam preterivao u zadnjih desetak dana tako da sam sad na "odmoru"
www.vezbanje.rs