Autor Tema: Jos 10-tak kilograma!  (Pročitano 3590 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže anana

  • Citac foruma
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Žena
Jos 10-tak kilograma!
« poslato: Oktobar 16, 2007, 12:07:35 posle podne »
Čitam vas i čitam i čitam pa rekoh da izložim i svoj problem. Imam 26 godina, visoka 170cm i teska 79 kilograma. Do pre 4-5 meseca sam imala 90 kilograma i raznim dijetama, odricanjem od hrane i treninzima sam skinula 11 ali bih volela jos ovih 10-tak. Vec mesec dana se malte ne identicno hranim ali kilogrami stoje. Posto imam fiksno radno vreme, od pola 8 do 15, i moji obroci moraju da se prilagodjavaju tome. Ujutru, oko 7, dok sam jos kod kuce, pojedem neke zitarice sa jogurtom. Na poslu oko 10 pojedem jedno voce, to je obicno jabuka, i oko 13 casova. Rucam kuci oko pola 4-4. Rucak se obicno sastoji od jednog parceta hleba, gomile salate, i ili nekog kuvanog povrca ili dinstanog. Meso bas retko sada jedem jer sam jednom prilikom pomislila da se od njega gojim pa mi je to negde ostalo u podsvesti. Oko 19 popijem ili solju jogurta ili mleka sa zitaricama i recimo kompot ili sveze voce. Naucila sam ovde vec da posle 17 treba maksimalno izbegavati voce tako da od sada toga nema vise. U proseku svako drugo vece trcim po nekih pola sata. Ali planiram da sada kada krene bas hladno vreme, se upisem u neki fitness centar. Hocu da cujem vase misljenje o stagnaciji mojih kilograma? I u cemu gresim? :help:

Van mreže audioslave

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 78
  • Pol: Muškarac
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 16, 2007, 02:59:50 posle podne »
Pozdrav i dobrodosla na forum.
Prvo sto mogu da primetim sto ne valja je da mesas skrob i vlakna u jednom obroku(konkretno rucak) i greska je sto ne jedes meso koje je izvor proteina(konkretno pilece belo,konjsko,teletina,tuna,oslic...).
Probaj da to trcanje prebacis ujutru na prazan stomak.

Van mreže anana

  • Citac foruma
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Žena
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 17, 2007, 01:04:46 posle podne »
Hvala na dobrodoslici!
Pocinjem polako da uvodim neke promene u ishrani. Juce mi i nije bio bas najsjajniji dan ali polako.... Juce jela: u 7 jogurt i pahuljice, u 10 jabuka, u 13 opet jabuka, u 16 integralna kifla i gomila pecene paprike, i oko 19 casa jogurta i malo belog pileceg mesa. Od fizicke aktivnosti, sat vremena brzog hodanja.
Sto se tice danasnjeg jelovnika, isto u 7 pojeden jogurt sa pahuljicama, oko 9 jabuka i u 12 integralna kifla. Za dalje cu da vidim vec.

Van mreže Leyla

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1102
  • Pol: Žena
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 17, 2007, 01:10:10 posle podne »
a gdje su proteini  :rolleyes01:

Van mreže anana

  • Citac foruma
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Žena
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 17, 2007, 01:37:54 posle podne »
Sve znam ali sta cu. Evo posle posla idem u kupovinu nekih dobrih tuna. A proteini su ( ja se nadam ) i u jogurtu i mlecnim proiyvodima!  ;)

Van mreže Milan

  • Pocasni Clan
  • *****
  • Poruke: 7406
  • "Sloga bice poraz vragu"
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 17, 2007, 01:42:10 posle podne »
jesu,ali ih vise ima u belom mesu
kupuj mlecne proizvode sa minimumom masti
Citat
Powerlifting,strongman,weightlifting su direktno povezani sa nasom urodjenom teznjom da budemo jaki i spremni i prevazidjemo sve poteskoce i kao takvi su daleko prirodniji ,jer izviru iz kolektivnog secanja celokupne civilizacije,znaci ,imaju veoma duboke korene u nasim istinskim teznjama.

sledeci cilj:SQ 400  BP 190 DL 380

Van mreže Leyla

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1102
  • Pol: Žena
Odg: Jos 10-tak kilograma!
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 17, 2007, 01:44:31 posle podne »
Sve znam ali sta cu. Evo posle posla idem u kupovinu nekih dobrih tuna. A proteini su ( ja se nadam ) i u jogurtu i mlecnim proiyvodima!  ;)

sto se ticee mlijecnih proizvoda jesu i tu proteini ali se oni ne racunaju kako da kazem kao ovi koji su glavni izvor ..
od mlijecnih proizvoda gledaj da jedes ovsene ujutro s jogurtom s min mm znaic za dorucak ..navece probaj da ne unosis jogurt posto vidim da ga pijes , eventualno posni sir pred spavanje kao zadnji obrok s nekim protinom tipa tuna, bjelanca
glavni izvori :piletina, junetina,teletina,oslic , tune ..to kupi  :yes: :blowkiss: