Autor Tema: BODI-BILDING ZA ZENE  (Pročitano 131343 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže CRonaldo

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1642
  • Pol: Muškarac
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #160 poslato: Jun 08, 2008, 03:38:40 posle podne »
A za pravilnu tehniku pitas Milana da te nauci  :lol:  :lol:  :evillaugh:
"No man has a right to be an amateur in the matter of physical training....what a shame it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable." Socrates 470-399 B.C.

Van mreže Mackolina007

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1046
  • Pol: Žena
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #161 poslato: Jun 08, 2008, 04:56:23 posle podne »
@ksenija
vezbam kod kuce i na terenima ovde na Bezanijskoj kosi,tereni ko dSRC 11. april....to mi je bukvalno ispred kuce....
@tanor
probala sam jednom sa flasom od 5l  :lol:  iskreno nije mi tesko,imam jake noge,one su mi jaca strana...moracu nesto teze da pronadjem....samo se pitam sta... :crazy:  ima neko ideju?

Van mreže karolina

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 287
  • Pol: Žena
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #162 poslato: Jul 10, 2008, 12:16:32 pre podne »

probala sam jednom sa flasom od 5l  :lol:  iskreno nije mi tesko,imam jake noge,one su mi jaca strana...moracu nesto teze da pronadjem....samo se pitam sta... :crazy:  ima neko ideju?


Mozes da napunis flasu necim tezim, npr. vlaznim peskom. A pesak ukrades na nekom gradilistu  :evillaugh:



Van mreže karolina

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 287
  • Pol: Žena
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #163 poslato: Jul 10, 2008, 11:11:11 pre podne »
SEDECE PODIZANJE PETA (LISTOVI)
Ovo je vezba za napredne bodi-bildere koja se obicno radi na specijalnoj spravi za podizanje na prste. Alternativa je da vam neko stavi tezak dvorucni teg na kolena (postarajte se da je oblozen). Pokrenite na gore i na dole koristeci oko 25 kilograma otpora. Ova vezba izgradjuje oblik kolena i lista. Uradite 20 ponavljanja.



Imam jedno pitanjce.  :help: Koja je razlika izmedju ove vezbe ovako sedeci, i kada je radis stojeci. Trenutno nemam tegove, mada kontam da mozes staviti bilo sta tesko u krila i dizati. Ali zar nije veci teret koristiti tezinu sopstvenog tela. I ako to radim stojeci, da li se i onda oblikuju kolena. Ili da recimo radim, jedan dan jednu, a drugi put drugu? Sta predlazete? Nadam se da pitanje nije  :crazy:



Van mreže Vojkan

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 444
  • Pol: Muškarac
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #164 poslato: Jul 10, 2008, 11:36:29 pre podne »
Radi oba.Sedece podizanje, kada su ti podkolenica i nadkolenica pod uglom od 90° angazuje soleus vise nego gastrocnemius,za razliku od vezbe koju izvodis stojeci tj kada su ti noge prave,gde angazujes vise gastrocnemius u odnosu na soleus.
" Lisica mnoge varke zna, divlji vepar jednu, ali vrednu. "

Van mreže karolina

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 287
  • Pol: Žena
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #165 poslato: Jul 10, 2008, 11:52:47 pre podne »
Hvala 4ever2gether  :blowkiss: 



Van mreže Vojkan

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 444
  • Pol: Muškarac
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #166 poslato: Jul 10, 2008, 12:04:35 posle podne »
Nema na cemu :blowkiss:
" Lisica mnoge varke zna, divlji vepar jednu, ali vrednu. "

Van mreže Jokicaa

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Žena
Odg: BODI-BILDING ZA ZENE
« Odgovor #167 poslato: Februar 07, 2009, 07:07:23 posle podne »
uhh hvala puno :))))