Autor Tema: Trbusni misici (stomak)  (Pročitano 262375 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Predator_SRB

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 348
  • Pol: Muškarac
  • Silvester Makarone - Rambo!!
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #370 poslato: Mart 17, 2012, 03:02:41 posle podne »
A i trbusnjaci se dobijaju u kuhinji ne u teretani :}

eto...majke mi...da mi nisi rekao, ja ne bih znao :}
Rambooo....nije picka....da ga vatate za dupe!

Van mreže Predator_SRB

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 348
  • Pol: Muškarac
  • Silvester Makarone - Rambo!!
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #371 poslato: Mart 17, 2012, 03:05:32 posle podne »
Klasicni trbusnjaci se kod MENE nisu pokazali kao pogodni zbog toga radim samo odredjen deo pokreta kako bih pogodio samo gornje trbusnjake, i posebno radim donje i oblikuse.. Ako ti treba nesto konkretnije tipa koje vezbe radim za koje trbusnjake poslacu ti pp

ne treba, samo sam hteo da znam razlog zasto radis odredjen deo pokreta :) jer kod mene je sasvim drugacije bilo, ja sam radio ceo pokret kad sam tek krenuo u teretanu, imao sam normalan, ravan stomak, ni jednu plocu nisam imao, i za mesec-dva dana dobio sam 4 plocke  :) zato pitam...ok poz
Rambooo....nije picka....da ga vatate za dupe!

Van mreže dexilon

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 31
  • Pol: Muškarac
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #372 poslato: Jun 07, 2012, 01:05:22 pre podne »
E ovako, nikada u zivotu nisam imao trbusnjake ( razlog za to je i verovatno malko sala) i nikada u zivotu mi nije bila zelja da ih imam e onda kada sam ih nekako malo dobio, recimo prve 2 nalozio sam se i bilo mi je zao da ih izgubim pa sam poceo da radim trbusnjake i sa tih 2 plocice sam za nekih mesec dana stigao na ovo http://img855.imageshack.us/img855/456/52279135379731257251164.jpg , znam da nije nesto ali i to je neki napredak. Radio sam samo one "sklopke" kada dizete i trup i noge u isto vreme, pa bih hteo da pitam kako se najbolje izvodi ta vezba ? U pocetku sam radio 100 dnevno pa sam posle par dana presao na 200 pa onda na 300, ali sam ih radio cini mi se jako brzo pa sam vise cimao rukama, ledjima i nogama nego trbusnjacima. I onda pre par dana resim da se vratim opet na 100 dnevno (jer su me malo i ledja bolela) ali ovaj put sam ih radio polako (polako dizao i noge i trup) i gledao da sto vise vucem trbusnjacima, i posle samo 25 ja sam umro i tako sam opet poceo da radim 4 serije po 25 komada. E sada da mi kazete kako se pravilno izvodi ta vezba i da li je ona dovoljna za trbusnjake (po sadasnjim rezultatima se cini da jeste) i koliko bih trebao da ih radim dnevno za neke pristojne rezultate? Da li je bolje ovakvih 100 nego 300 onakvih? I da li mi je dovoljno 100 ? A inace cilj mi je misicna masa i mislim da ako opet pocnem da jedem kao konj da cu ih izgubiti ? Ranije sam imao 75 kila a sada sam spao na nekih 68... Pa da li ima vajde da ih radim ili ne i kako :)

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #373 poslato: Jun 07, 2012, 07:29:49 pre podne »
ako ces svaki dan da radis trbuh, onda menjas
1.dan podizanje trupa + bocno podizanje trupa
2.dan podizanje nogu + bocno podizanje nogu
odmor
4.dan podizanje trupa + bocno podizanje nogu


itd..
radis max 6-8 s 20ak pon ali se trudis da radis samo stomak, a ne da uz to rade ushi, vrat, cupas rukama,odbacujes itd..
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap

Van mreže dexilon

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 31
  • Pol: Muškarac
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #374 poslato: Jun 11, 2012, 12:18:40 pre podne »
Hvala, a koliko od zemlje da dizem noge u vazduh ?

Van mreže Stavris

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #375 poslato: Mart 10, 2013, 11:35:01 pre podne »
A koliko dnevno bi dnevno bi trebalo da se rade trbusnjaci?Jel ima neka granica ili nema stete ako se rade vise?Ja ih radim 1500-2000 5 dana u nedelji pa me interesuje dal bih vise napredovao ako bih smanjio?Trazio sam po netu ali nigde ne pise da ima neka limitirana granica.

Van mreže Becks

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 1743
  • Pol: Muškarac
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #376 poslato: Mart 10, 2013, 12:19:44 posle podne »
A koliko dnevno bi dnevno bi trebalo da se rade trbusnjaci?Jel ima neka granica ili nema stete ako se rade vise?Ja ih radim 1500-2000 5 dana u nedelji pa me interesuje dal bih vise napredovao ako bih smanjio?Trazio sam po netu ali nigde ne pise da ima neka limitirana granica.

Ni ne moras ih raditi...

Neces nista "napredovati" ako ih radis 2000 komada nedeljno... Ne znam sta ti uopste znaci napredovati, ti ih svakako imas, da li ce se videti je stvar procenta masti a ne treninga za njih. Dzaba ih radis u sustini.

Van mreže Stavris

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 20
  • Pol: Muškarac
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #377 poslato: Mart 10, 2013, 04:03:24 posle podne »
Becks ti si moj vodic kroz teretanu.Ljubim ruke :)

Van mreže vladasm

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 1
Odg: Trbusni misici (stomak)
« Odgovor #378 poslato: Jul 18, 2013, 02:51:58 pre podne »
Da ne otvaram bezveze novu temu...
Ovako:
Imam 25 godina, visok 174cm i imam oko 72kg. Poslednjih 3-4 godine se nisam puno kretao i unosio sam kao i vecina sveta sve zivo od hrane u sebe a nisam se dovoljno trosio.
Ono sto zelim da "skinem" je malo sala oko struka i napred na stomaku (minimalno je, cini mi se i dosta vode pod kozom).
Sredio sam ishranu u poslednjih dve nedelje recimo, samo mi treba par saveta.
Izbacio sam iz upotrebe svu hranu koju sam do sada jeo i krenuo sa:
1. Dorucak: 6 jaja - samo 2 zumanceta (nekad i samo jedno zumance) - razmisljam da kupim belance u prahu??
2. Posle toga (oko 2h nakon) oko 100g ovsenih sa ella mlekom - mleka stavim taman toliko da pahuljice budu potopljene.
3. oko 150-200 gr belog mesa (ili bareno ili przeno u tiganju sa malo maslinovog ulja) + salate (uglavnom paprika + krastavci - po nekad paradajz ali retko jer me posle muci kiselina)
4. Posle treninga oko 60g ovsenih + merica whey-a sa malo dekstroze.
5. Vecera opet belo meso 150-200g sa ella sirom + salata
*** Pre treninga 3 tablete BCAA (scitec nutrition) + 3 tablete posle
Hleb sam izbacio iz upotrebe skroz, jedino nedeljom uzmem po parce integralnog uz svaki obrok.
Poslednjih 5 dana sam ubacio i kreatin malo jer ne bih skroz bas da smrsam
Treninzi:
1. svaki drugi dan trbusnjaci i ubacim zgibove, propadanja, sklekove, vezbe sa kettlebell
2. svaki dan oko 3km trcanja (nekad i vise) + udaranje u dzak + po nekad fudbal
 
Da li da menjam nesto? Redosled hrane? Da izbacim kreatin? Ili da ubacim ugljene hidrate tipa svaki drugi dan ili svaki dan po malo? I koliko je pametno unositi voce posto ima dosta fruktoze?? Poslednje dve nedelje sam pojeo mozda 3-4 jabuke.