Autor Tema: Saveti i mishljenje za trening  (Pročitano 1942 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bungee

  • Rekreativac
  • *
  • Poruke: 21
  • Pol: Muškarac
Saveti i mishljenje za trening
« poslato: Novembar 15, 2008, 04:04:07 pre podne »
Drushtvo pozdrav!

Vec neko vreme pratim ovaj forum "iz prikrajka" i dobar deo tema vezanih za kardio, hiit, ishranu i treninge sam vec prochitao, i na osnovu novostechenih saznanja pokushao sam da korigujem svoje zhivotne navike, pre svega shto se tiche ishrane i fizichke (ne)aktivnosti. Neki osnovni cilj koji zhelim da postignem, pored vec navedenih stvari, jeste topljenje masti i borba sa celulitom, kojeg imam u poprilichnim kolichinama.

Shto se tiche metrazhe i kilazhe, imam 178cm i 76-78 kg (u zavisnosti od raspolozhenja vage ;) ), od chega sigurno 3-4kg otpada na mast u vidu pishtolja i stomaka. Sve to je posledica uzhasne pasivnosti, koja traje poslednje 2-3 godine, tako da sam reshio od nedavno da se aktiviram, pa sam pocheo malo da radim vezhbe u kucnoj varijanti (sklekovi, trbushnjaci, i malo gornji deo tela sa jednoruchnim tegovima od 7kg), a pre 2 dana sam pazario i sobni bicikl, jer mi aktivnosti tipa trchanje i plivanje ne prijaju zbog problema sa sinusima.

Shto se tiche ishrane, od klopanja jednom dnevno shta stignem, uspeo sam da se preshaltam na sistem 6 manjih obroka dnevno, pri chemu se u velikoj meri pridrzhavam jelovnika koji je neko od vas ovde okachio kao primer kako se treba hraniti, dakle, riba, belo meso, posni sir, kikiriki, malo voca i puno vode (3 litre u proseku).

Od kako imam bicikl (2 dana) praktikovao sam trening u trajanju od 20ak minuta, 5 minuta lagane vozhnje, pa blago istezanje, pa onda malo jachi tempo (120-140 otkucaja) uglavnom bez promene inteziteta "pedalisanja" i opterecenja u trajanju od 5 minuta, i onda josh 2-5 minuta lagane vozhnje, pa istezanje... Kontao sam da sa praktikovanjem ovakvog treninga 5 puta nedeljno 3-4 nedelje udjem u kakvu takvu kondiciju, mada se ne osecam neshto posebno iscrpljeno posle vezhbanja (valda nisam josh toliko zardjao), pa da posle toga probam neku lajt varijantu hiita, sa 4-5 serija u odnosu 1:3 jake:slabe serije, plafon 2 puta nedeljno...

Pitanje je kako vam se chini moja koncepcija vezhbanja, imate li kakve primedbe/savete?

Da josh jednom ponovim, cilj je topljenje masti, postepeno, bez teretane (sa vezhbama tipa sklekovi), sa relativno zdravom ishranom (bez wheyova i slichnih preparata), i smanjenje celulita...

Josh jedna bitna informacija, imam 28 godina...

Unapred hvala na predlozima i sugestijama! :)

Van mreže Lazic

  • Administrator
  • *
  • Poruke: 21975
  • Pol: Muškarac
    • EXYU FITNESS
Odg: Saveti i mishljenje za trening
« Odgovor #1 poslato: Novembar 15, 2008, 09:32:02 pre podne »
Citat
Pitanje je kako vam se chini moja koncepcija vezhbanja, imate li kakve primedbe/savete?
za pocetak moze,brzo ces uci u kondiciju, onda menjaj intezitet vezbanja..
Online prodavnica prirodnih dodataka ishrani i opreme - link
Uz svaki kupljeni preparat besplatan ONLINE strucni savet i konsultacije - link
Najbolji popusti i pokloni na webu - link 
BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU PREKO 6000 din

EXYU FITNESS NA YOUTUBE-u - link
http://www.exyu-fitness.com/shop/   forum sitemap  webshop sitemap