Autor Tema: skidanje kilograma i odrzavanje tezine  (Pročitano 15029 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tinche

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 25
  • Pol: Žena
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #20 poslato: Novembar 25, 2008, 09:19:55 pre podne »
hrani se zdravo izbaci slano slatko masno i sokove i sedi kuci cepaj igrice na kompu i za odredjeno vreme ima da imas trbusnjake.OZBILJNO>tako je tinche postigla sve u zivotu.hahahah  :lol: :lol: :lol:

Pogledaj malo bolje forum.Imas 300 dijeta pa izaberi koja ti najvise odgovara tj.koju sebi mozes da priustis



tinche bi volela da ima vremena za igrice...mozda jednog dana kada budem prestala da imam interesantan zivot.

za sada imam mnogo vaznije stvari u zivotu   (znas...ozbiljan posao, porodicu, i tako te tebi nebitne i dosadne stvari) i za to ti sve treba ooooogromna energija
zelim da sam zdrava i izgledam lepo, zelim da iskoristim zivot u maksimumu, zbog sebe i zbog njih

MACAK, srecno sa igricama, ali ja ti od srca zelim da prihvatis neki zdraviji nacin, slusaj Lazica i njegovu ekipu na forumu

pozz :)



Van mreže Nenad Mihajlovic

  • ExYu Sampion
  • *****
  • Poruke: 324
  • Pol: Muškarac
  • 2STRUKI BALCAN AND SERBIAN CHAMPION
    • www.bodybuilding-hans.com
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #21 poslato: Novembar 25, 2008, 11:38:14 pre podne »
Pozdrav svima!
Imam problem sa viskom kilograma :help:.mnogo puta sam drzao dietu odnosno nisam jeo posle 6h.to je davala rezultate ali kada sam stim prestao kilogrami su se vratili brzo.imam 21 godinu,visok sam 183 cm i trenutno imam 115 kg.zeleo bi da smrsam bar do 85 kg.pre nedelju dana sam krenuo u teretanu po programu 3 puta nedeljno sa osnovnim vezbama.
izbacio sam slatko,slano i masno iz ishrane.
zanima me koja hrana je idealna za ishranu da bi smrsao a posle i odrzao tu kilazu?
Dali bi trebalo da kombinujem sa teretanom i jos neke vezbe kod kuce.

unapred hvala!

moj predlog  ubaci kuvanu piletinu , kuvani belanac,  kuvani integralni pirinac  u manjim kolicinama, kuvana riba  moze malo soli ali ne preterivati ,dosta vode  .
teretana svaki dan sem nedelje sto znaci split sistem 6:1 { 6 dana treninga ,1 dan odmora}
kardio trening svaki dan ujutru ako je to moguce na prazan stomak

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #22 poslato: Novembar 25, 2008, 02:28:09 posle podne »
slazem se sa nenadom .... i za'ebi extremne dijete, organizam moras snabdevati svime sto mu je potrebno za normalno funkcionisanje, ukljucujuci i masti od kojih vecina bezi.
gledaj da budu nezasicene masti, recimo maslinovo ulje, bademi, kikiriki isl ... naravno ne u ogromnim kolicinama, masti i esencijalne masne kiseline su ti neophodne, prve zbog apsorbcije nekih vitamina, a druge su gradja od kojih se sastoje nase celije. Riba (losos, sardine, skusa) su najbogatiji omega 3 masnim kiselinama (jednom od njih tj. EPA) tako da bi trebao da ih ubacis nekoliko puta nedeljno u ishranu. vidim da vecina na forumu favorizuje tunu, ja licno volim skusu, ima da se kupi u konzervi kao i tuna i slicnog je ukusa, samo iscedi ulje, i bogatija je EPA masnim kiselinama od tune. Omega 3 masne kiseline sprecavaju bolesti srca i krvnih sudova recimo ...
proteini nek ti se baziraju na belom mesu (pilece, curece), ribi, jaja (odnosno belanca), posni sir (i dr mlecni proizvodi sa malim procentom mm). Kod jaja izbegavaj zumace ( to ne znaci da ne treba uopste da ga jedes al ozbiljno smanji njegov unos).
ostalo je voce/povrce/zitarice ...
voce ne treba bas krljati u neogranicenim kolicinama s obzirom na to da je puno fruktoze (vocnog secera), povrce (pogotovo neki zelenis) mozes jesti prakticno neograniceno, skrobno povrce i zitarice ogranici (mojne 3kg krompira dnevno da krljas pa jos u kombinaciji sa hlebom isl izvorom skroba :lol: ). Ovsena kasa ti je odlican izvor GLA (jedna vrsta omega 6 masnih kiselina)
kod voca, povrca i zitarica obrati paznju na GI (glikemijski index), sto je GI visi to treba biti oprezniji sa tom vockom/povrckom  :lol: GI je brzina kojom secer dospeva u krv i prouzrokuje lucenje insulina. insulinske shokove ne zelimo  :)
ovo ti je ukratko, ali i dalje bi trebao da pogledas lazicevo uputstvo ... i da procesljas po forumu teme o mastima, proteinima, ugljenim hidratima za vise informacija

good luck  :blowkiss:


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže Smiky

  • Citac foruma
  • *
  • Poruke: 1
  • Pol: Žena
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #23 poslato: Novembar 29, 2008, 07:05:07 posle podne »
Caos svima,ja sam iscitala sve ove poruke i shvatila da ima jos mnogo ljudi koji se bore sa viskom kilograma,ali kao i svakome meni je moj problem najveci.Dakle i ja sam zahvaljujuci tome sto puno sedim nagurala u guzicu masti koje su se lepo natalozile i na moje butine,sada osecam da se penje na stomak i donji deo ledja i tu sam rekla STOP,u ponedeljak pocinjem sa vezbanjem,uplacujem teretanu,i ozbiljno odlucujem da svoj izgled promenim.Molim vas za po neki savet,sta je najbolje za pocetak?Kardio vezbe?Ishrana?Nikada pre nisam isla u teretanu!

Van mreže Und3i2c0v3i2

  • Ponosni vlasnik
  • *****
  • Poruke: 4223
  • Pol: Žena
  • Think I'm Sarcastic? Watch Me Pretend To Care
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #24 poslato: Novembar 29, 2008, 11:19:35 posle podne »
za skidanje kilograma cardio + ishrana.
vezbe sa tezinom nisu neophodne ali su pozeljne za neku lepu definiciju :)

samo nemoj potcenjivati znacaj ishrane, da ne bude fora vezbam, crkavam pa mogu da jedem sta hocu kad hocu koliko hocu.

good luck  :blowkiss:


Love your Enemies ....
It Fucks wit their Heads

Van mreže rasor

  • Lenstina
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
Odg: skidanje kilograma i odrzavanje tezine
« Odgovor #25 poslato: Decembar 04, 2008, 09:17:56 pre podne »
pozdrav, najvaznije je kod skidanja kilograma paziti kada i sta jedes. i ja sam imao takvih problema kao i TI . najbitnije je trcanje i da se bavis sportom, ako moze najbolje bi ti bilo da pocnes na plivanje ici. nemoj da jedes bijeli hljeb mislim izbaci ga iz upotrebe i nemoj slatko, gazirane sokove, cips. uzimaj sto vise povrca, kuvano meso uvjek mozes da jedes. nemoj poslije 6 da jedes a kada krenes na spavanje mozes slobodno da uzmes parce posnog trapist sira.



zakljucano zbog neaktivnosti
ukoliko bude bilo potrebe da se tema nastavi nemojte otvarati novu nego kontaktirajte admina ili bilo kog moderatora
« Poslednja izmena: April 15, 2010, 09:33:22 posle podne Und3i2c0v3i2 »