Trening > ::Cardio::

HIIT-trening

<< < (2/109) > >>

Milan:
vidi vidi
debeljan a zajebava nas dvojicu :)

vlada85:
molim vas da mi nesto razjasnite sto nikako ne kopcam...

ako si radio srednje...onda to nije high intensity

drugo...ako se radi visokim intenzitetom onda nije aerobno...


po toj logici hiit nije aerobni trening zar ne :help: :dunno:

sad...sta meni nije jasno...da li je hiit aerobni trening ili ne, jer ako jeste, onda ne moze da se zove high intensity, jedino ako se taj high intensity ne odnosi u okvirima aerobnih granicnih vrednosti, sto bi bilo onda oko nekih 60ak% od realnog najviseg intenziteta.

molim da mi neko pojasni ako moze :help:

Tanja:
Vidi Vlado, ti ignorises jos jedno I u HIIT koje ce ti resiti misteriju ;)
Znaci, high intesity interval ili trening kod koga se smenjuju intervali niskog i visokog intenziteza...ako ti je lakse, shvati ovo kao aerobni trening sa intervalima anaerobnog, mada ni ta definicija nije bas najsrecnija posto ti mozes da imas interval slabog inetenziteta i interval visokog gde ces povecati puls a opet biti u okvirima aerobnog treninga.
Sve u svemu sustina je u intervalima, tj. u promeni pulsa, i to je ono sto "radi" :)

Sto se tice tog "srednjeg" opterecenja sto te buni, Lazic misli na neki srednji stepen na bajsu (ono, 1,2,3,4,...) a ti na svakom "stepenu na bajsu" mozes da vozis brze i sporije i tako menjas jacinu treniga, na to je mislio.

Izvinjavam se ako je objasnjenje malo konfuzno, ali nije mi bas dan danas :)

Lazic:
ovo je hiit-high intesity interval training.

sta tu ima da bude nejasno.srednje opterecenje na bajsu je jacina oterecenja koje se postavlja prilikom izvodjenja...cisto sumnjam da neko to moze da radi skroz zategnuto..
drugo hit se odnosi, uprosteno receno na brzinu i duzinu izvodjenja nekog intervala.
sada ti mozes da zategnes bajs do maximuma i za predvidjeno vreme da predjes 10 metara
ili ako ti je lakse odredis neko normalno oterecenje i pokusavas da za npr 1minut predjes 1km,to je kao normalno a u sledecoj seriji ,pokusas da za 1 minut predjes 1,2km ..
i tako radis varijacije..
ja to gledam kroz brzinu voznje jer mi je tako lakse da kontrolisem puls na potrebnu velicinu..

Igy81:
Ali iskreno lazicev sistem mi se svidja...Ja sam probao klasican..cak trcao sprint...minut..pa minut setnja i tako 20 minuta..ne da sam izgubio salo..nego i misice i posle nisam mogao mesecima da se oporavim..ali to sam ja..idem u krajnost...na bajsu varirajte sa ,alm intervalima..a ne ko ja..na srednjem opterecenju vozim 20 km na cas..pa onda na najacem 30 km i tako...20 minuta...hehe....ali sad sam se naucio  :mf_wink:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju