Autor Tema: Zelim da se izdefinisem.  (Pročitano 23375 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Tanor

  • Domacin foruma
  • *
  • Poruke: 4135
  • Pol: Muškarac
Odg: Zelim da se izdefinisem.
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 13, 2007, 05:19:45 posle podne »
tanore, hvala jos jednom, polako dolazim do onog sto me je zanimalo, tj kako i u kom pravcu dalje...

Samo ti cepaj  :)  kad treba savet ili nesto pitaj
Pajseras, de mi rec kad si ti zadnji pu upao u katabolizam :D !

Pre neki dan kad nisam imao ellu .. :/ jbg desi se ..
A inace, post Pajserasa u kome kaze da je pao u katabolizam kad nije pojeo ellu mi je ulepsala vece  :wow: :lol:
Jeste brate , ja kasno ustajem i ono , nisam jeo jedno 13 sati tad minimum...

a da,natural sam :rolleyes01: :rolleyes01: :rolleyes01:

pio sam bcaa posle sexa...bez zajebavanja  :lol:

Van mreže Tanja

  • Global Moderator
  • *****
  • Poruke: 1540
  • Pol: Žena
    • www.exyu-fitness.com
Odg: Zelim da se izdefinisem.
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 13, 2007, 07:59:37 posle podne »
Citat
pon: grudi-triceps

ravni benc (12-8-5-5)
kosi benc   (    -II-   )
k.kosi benc (    -II-   )

uski benc
triceps extenzija sa cela
pushdown na lat masini  (10,8,6)
jednorucna triceps extenzija iza vrata (10,8,6)

Kada radis kombinaciju velika + mala misicna grupa, narocito kada radis ovako gde se manja grupa dosta angazuje dok radi velika, nema potrebe da posle za nju radis 4 vezbe.
Za vece obicno izaberemo vezbe koje ce imati, jedna do dve slozene pokrete i jedna do dve izolacione. Znaci uradis neki benc dvorucni potisak (ravni ili/i kosi) i neko razvlacenje (bucice, sajla, pek-dek ... nesto od ove tri vezbe).
Za triceps da ga samo doradis je dovoljno jos potisak na latu (kanap ili sipka) i moze potisak sa cela.


Citat
utorak:  ramena i biceps

potisak ispred vrata
podizanje dvorucnog tega od butina do vrata
lateralno podizanje bucica u stranu

pregib sipkom
naizmenicni pregib bucicama
hamerov pregib
pregib na skot klupi

ramena OK ali kombinuj vezbe tako da povremeno ubacis neku vezbu za zadnje rame
biceps ... opet nema potrebe 4 vezbe ... 3 su dovoljne
2 koje obuhvataju pun pokret ruke i jedna kojom ces raditi samo izolaciju bicepsa (znaci neka vezba kod koje ce se pokret zavrsiti u momentu kad podlaktica i nadlaktica naprave prav ugao)

Citat
srijeda:  ledja i trbuh

vucenje na lat masini sa sirokim hvatom (ispred i iza vrata)
veslanje u pretklonu

trbusnjaciiiii.....

zasto ispred pa iza ... mislim vole to ljudi i cesto vidjam ali nema potrebe i to jos sa istim hvatom
bolje ubaci jednu vezbu za donja ledja

Citat
cet-pet odmor, a u subotu krecem novi ciklus, dakle vjezbe od ponedjeljka

e sad, sta vi mislite o ovom, i...?

ovako

ovo ne valja jer nikako ne mogu da podrzim program po principu "meni ne treba trening za ... "
mora sve da se radi jer ako stalno zapostavljas jednu partiju pod izgovorom da je ona OK budi siguran da ce doci dan kad ce bas ona da zaostaje ... naravno ako ove ostale vezbas valjano i redovno
sa druge strane, ako ipak ne zelis da radis i dalje noge, onda nek ti ostane ovako...napisala sam sta bih tu menjala

Citat
1)mozete li mi preporuciti kako bi trebale izgledati te piramidalne serije (neke prijedloge sam stavljao u zagradi) posto o tome jako malo znam
radi ti za sada bez piramida, bice dana i za to ;)


Srecan je onaj koji je taman toliko pametan da shvati da je glup ;D

Van mreže Maverick

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 50
  • Pol: Muškarac
Odg: Zelim da se izdefinisem.
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 14, 2007, 06:47:14 posle podne »
tanja, hvala najljepse sto si imala strpljenja da mi sve ovako lijepo razlozis i objasnis..  :clap: poslusacu te i (ukljuciti noge) u trening... 


"sretan je onaj koji je taman toliko pametan da shvati da je glup..."   ;)

Van mreže Maverick

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Poruke: 50
  • Pol: Muškarac
Odg: Zelim da se izdefinisem.
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 14, 2007, 09:32:31 posle podne »
samo da vam javim... odradio sam 1. trening po tanjinom prijedlogu i mogu vam reci da mi jes sasvim lijepo "cucnuo"... samo jos jedno pitanje...? malo sam ojacao pa sad mogu da odradim 4-5 ponavljanja na vratilu... da li da se trudim na njemu dok to ne poboljsam ili da i dalje guram na lat masini...?