EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Zivaistina - trening  (Read 4317 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Zivaistina

  • Iskusni rekreativac
  • *
  • Posts: 41
  • Gender: Male
Zivaistina - trening
« on: October 17, 2009, 11:32:09 PM »
Imam 1 malo cudan problem sto se tice treninga i tezina i nadam se da cete mi vi pomoci.Eh ovako:

1.-Dali je tacno da kad te uhvate upale poslije treninga,da je to znak da se dobro radilo na treningu i da ce biti napredka,a ako neuhvate upale danas,sutra...da se nije dobro treniralo i  da nece biti napredka.
DALI JE TO TACNO.

2.Moj problem je ovakav:ja sam pocetnik, i povecao sam tezinu tegova koju dizem vec 2 sedmice,eh kad sam dizao tu tezinu prvu sedmicu uhvatile su me upale(volim kad me uhvate upale al u granicama jer znam da sam dobro trenirao),al kad sam radio drugu sedmicu te iste tezine iste vjezbe nisu me uhvatile upale opste,sto sam pomislio da mi je ta tezina postala lagana,a kad sam povecao tezinu tegova nisam mogao mrdnuti tj podici tu novu dodanu tezinu.
Nadam se da si me razumio sa ovim.Sta da RADIM?

radim cetiri dana u sedmici,gdje imam za velike misicne grupe 4 vjezbe, za male m.g. po dvije ili 1.imam za osnovnu vjezbe 5 serija 12,10,8,10,12 ponavljanja,a za ostale dopunske vjezbe po 3 serije 12,10,8 ponavljanja.
ponedljak.grudi,biceps,trusnjaci
srijeda:ledja,triceps
petak:noge
subota.ramena

Vecinu vjezbi radim sa tegovima,dok su samo dvije 3 vjezbe sa masinama (lat,notna extenzija,cucnjevi na simtu)

nadam se da cete mi pomoci.
« Last Edit: October 18, 2009, 08:53:45 AM by Und3i2c0v3i2 »

Offline Milos_Miletic

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 675
  • Gender: Male
  • "Im big because im strong" Levrone
Odg: Zivaistina - trening
« Reply #1 on: October 18, 2009, 12:18:01 AM »
za koliko si povecao tezinu pa nisi mogao da dignes?povecavaj postepeno...
"Unleash the beast within
I walk around with the strength of 100 men
You better run before I count to ten"

Offline Und3i2c0v3i2