EXYU FITNESS FORUM

Author Topic: Pocetnik  (Read 20476 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Amsterdamer

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 125
  • Gender: Male
Odg: Pocetnik
« Reply #10 on: December 27, 2007, 01:11:07 PM »
Imas dosta tema na forumu...kaok vezano za ishranu,kako za treniranje...i ostale stvari ...najbolje da to malo pogledas,vidis kako bi to trebalo da izgleda pa onda pitas sta ti nije jasno ....

pa citam ga vec odavno, ali posto sam pocetnik prvo mi svi govore da koristim neki whey, neko kaze mozes sve , svak ima svoje misljenje ali ipak  postavijo sma ovaj post da vidim ko sta ima da kaze i kakvo misljenje ima

Offline Tanor

  • Domacin foruma
  • *
  • Posts: 4135
  • Gender: Male
Odg: Pocetnik
« Reply #11 on: December 27, 2007, 01:14:15 PM »
pa citam ga vec odavno, ali posto sam pocetnik prvo mi svi govore da koristim neki whey, neko kaze mozes sve , svak ima svoje misljenje ali ipak  postavijo sma ovaj post da vidim ko sta ima da kaze i kakvo misljenje ima

Ne bi ti savetovao da krenes sa "svim" jer tvoje telo i organizam nisu navikli na to .....polako unosi promene kod sebe...nista naglo....a kao sto sam gore rekao,ti mozes da uzmes "sve" pa da ti rezultati budu gotovo nikakvi...ishrana je kljucna stvar
Pajseras, de mi rec kad si ti zadnji pu upao u katabolizam :D !

Pre neki dan kad nisam imao ellu .. :/ jbg desi se ..
A inace, post Pajserasa u kome kaze da je pao u katabolizam kad nije pojeo ellu mi je ulepsala vece  :wow: :lol:
Jeste brate , ja kasno ustajem i ono , nisam jeo jedno 13 sati tad minimum...

a da,natural sam :rolleyes01: :rolleyes01: :rolleyes01:

pio sam bcaa posle sexa...bez zajebavanja  :lol:

Offline Sasa Ilic

  • Pocasni clan
  • *
  • Posts: 1313
  • Gender: Male
Odg: Pocetnik
« Reply #12 on: December 27, 2007, 02:51:59 PM »
Dobrodosao  :)